Από το εμβληματικό 2CV, στον ηλεκτρικό του διάδοχο, Citroen Ami
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από το εμβληματικό 2CV, στον ηλεκτρικό του διάδοχο, Citroen Ami

18.222 Επισκέψεις στο άρθρο

- Από το «αυτοκίνητο του λαού» μετά τον Β`ΠΠ, στο φθηνότερο Citroen
- Παράθυρα που αναδιπλώνονται προς τα πάνω, ίδια φώτα και βιδωτά πάνελ
- Μικρότερο κύκλο στροφής και από το διάσημο λονδρέζικο ταξί
- Κι όμως το πρώτο Ami «βγήκε» πριν 60 χρόνια

Οι ιστορικές ρίζες το λιλιπούτειου ηλεκτρικού των 7.500 ευρώ!

Με τον όρο μικροκινητικότητα δηλώνουμε τις αστικές μεταφορές μικρών αποστάσεων μέσω εναλλακτικών επιλογών μετακίνησης. Συνήθως εκφράζεται με οχήματα μικρού βάρους και διαστάσεων (ποδήλατα, πατίνια, scooters), τα οποία λειτουργούν κατά κανόνα με ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 45 χιλιόμετρα/ώρα.
Πού «κολλάει» τώρα αυτός ο ορισμός σε αυτά που θα διαβάσετε πιο κάτω;
 
Μπαίνουμε κατευθείαν στο ψητό, το οποίο είναι... γαλλικής προέλευσης και αφορά μία από τις πιο νεανικές και καινοτόμες προτάσεις της αγοράς. Ο λόγος για το Citroen Ami, το αμιγώς ηλεκτρικό με τις διαστάσεις που θυμίζουν micro car gadget. Διότι δεν θα μπορούσε να λείπει από την τάση της μικροκινητικότητας ο κύριος εκφραστής των μετακινήσεών μας, το αυτοκίνητο. Βέβαια, οι διαστάσεις του Citroen Ami δεν προδίδουν ένα γνήσιο 4τροχο, η μοναδικότητά του, όμως, σε σχεδίαση - εμφάνιση και οι έντονες ομοιότητες με το θρυλικό Citroen 2CV δεν μπορούν παρά να σε «αναγκάσουν» να ασχοληθείς μαζί του. Πάμε να κάνουμε ένα άτυπο παραλληλισμό.


Μοντέρνος εκπρόσωπος της μικροκινητικότητας, το Citroen Ami μπορεί να βαδίσει στα «ηλεκτρικά χνάρια» του θρυλικού 2CV, έχοντας προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις μεταφορικές ανάγκες του 21ου αιώνα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μοντέρνος εκπρόσωπος της μικροκινητικότητας, το Citroen Ami μπορεί να βαδίσει στα «ηλεκτρικά χνάρια» του θρυλικού 2CV, έχοντας προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις μεταφορικές ανάγκες του 21ου αιώνα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ELASTIKA 2024
moto