• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σύμφωνα με τα όσα φέρεται να δήλωσε ο κος Heinz-Jakob Neusser, στην VW ετοιμάζουν την έκδοση παραγωγής του Golf R 400 concept

Στο εσωτερικό του Golf R 400 concept, πλήθος λεπτομερειών μαρτυρούν τη διαφορετικότητα του συγκεκριμένου Golf.

Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα αγωνιστικής φιλοσοφίας, επενδυμένα με δέρμα Alcantara και carbon.

Η κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης είναι εμπνευσμένη από το Volkswagen Golf R32 του 2002.

Το 2λιτρο TFSI μοτέρ αποδίδει στο πρωτότυπο Golf R 400 ίππους και επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ.

Αποκαλύφθηκε το VW Golf R 400

9.817 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2014

Στο stand της VW στην έκθεση του Πεκίνου έγινε το ντεμπούτο του πρωτότυπου Golf R 400, ενώ κατά τα φαινόμενα, ήδη εξελίσσεται η έκδοση παραγωγής του.

 
Πριν από λίγες ημέρες, σας είχαμε παρουσιάσει τα πρώτα σκίτσα του Golf R 400 concept, αλλά πλέον επανερχόμαστε στο ζήτημα, καθώς το αυτοκίνητο λανσαρίστηκε στην έκθεση του Πεκίνου. Το εν λόγω πρωτότυπο στηρίζεται στο Golf VII R και φέρει το 2λιτρο TFSI μοτέρ με διαφορετική τουρμπίνα, γεγονός που αύξησε την ισχύ του κατά 100 ίππους (400 PS) και τη ροπή του κατά 70 Nm (450 Nm). Η δύναμη αυτή μεταφέρεται και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος 4MOTION και ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 6 σχέσεων μετάδοσης. Το νέο Golf R 400 είναι ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 1 δλ. από το υπάρχον, καθώς ζητά για τη διαδικασία μόλις 3,9 δλ. Η τελική ταχύτητα, πάλι, έχει αυξηθεί από τα 250 στα 280 χλμ./ώρα, ενώ πάλι υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης.

Με βάρος 1.420 κιλών, το R 400 ζυγίζει όσο και το «κανονικό» R ,αλλά το αμάξωμά του είναι φαρδύτερο κατά 20 χλστ. από κάθε πλευρά, χάρη στα τονισμένα φτερά, τα οποία αποτελούν φόρο τιμής στο 1998 Rallye Golf G60. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών και φέρουν ελαστικά διάστασης 235/35 R19, ενώ το εμπρόσθιο splitter είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Πίσω, υπάρχει μια κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης, έμπνευση για την οποία υπήρξε το 2002 Golf R32.