• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Προεξάρχοντα στοιχεία της μορφής του νέου Mazda2 είναι η ευμεγέθης μάσκα του, τα «αιχμηρά» φωτιστικά του σώματα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και τα οριζόντια πίσω φανάρια.

Το νέο Mazda2 θα βασιστεί σε ένα νέο δάπεδο και θα μεγαλώσει αρκετά σε διαστάσεις, ωστόσο, θα κρατηθεί κοντά στο όριο των 4 μέτρων.

Η επιρροή από το Mazda3 συνεχίζεται και στο εσωτερικό, εκεί που highlight αποτελεί η οθόνη αφής που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό, η οποία αποτελεί μέρος του τελευταίου infotainment συστήματος MZD Connect.

Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι το ιαπωνικών προδιαγραφών και η ομοιότητά του με το πρωτότυπο Hazumi της Γενεύης, είναι παραπάνω από εμφανής.

Εντύπωση προκαλεί το μεγάλο, αναλογικό και κεντρικά τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων, στροφόμετρο που συνοδεύεται από ψηφιακό ταχύμετρο, ενώ διακρίνεται και σύστημα Head up Display.

Το μεγαλύτερο, κατά 80 χλστ. μεταξόνιο, θα ωφελήσει σημαντικά την ευρυχωρία της καμπίνας.

Ντεμπούτο μαζί με το νέο Mazda2 θα κάνει το καινούργιο 1.5 SkyActiv diesel μοτέρ, το οποίο αποδίδει 105 ίππους ισχύος στις 4.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 250 Nm, είναι διαθέσιμη από τις 1.500 έως τις 2.500 σ.α.λ.

Αποκαλύφθηκε το νέο Mazda2 (+video)

24.015 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2014

Η Mazda έβγαλε το «περιτύλιγμα» του νέου της μικρού μοντέλου, του Mazda2, ένα μοντέλο που χαρακτηρίζεται από τη δυναμικότερη σχεδίαση, το μοντέρνο εσωτερικό και τους προηγμένους κινητήρες.

 
Το νέο Mazda2 (γνωστό και ως Demio στην «πατρίδα» του) αποκαλύφθηκε επισήμως, λίγο πριν το λανσάρισμα του Οκτωβρίου στην Έκθεση παρισιού και προτού αρχίσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο Hofu, το οποίο βρίσκεται έξω από την Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι το ιαπωνικών προδιαγραφών και η ομοιότητά του με το πρωτότυπο Hazumi της Γενεύης, είναι παραπάνω από εμφανής. Όπως και το μεγαλύτερο Mazda3, ακολουθεί πιστά τη σχεδιαστική «γλώσσα» Kodo, ενώ προεξάρχοντα στοιχεία της μορφής του είναι η ευμεγέθης μάσκα του, τα «αιχμηρά» φωτιστικά του σώματα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και τα οριζόντια πίσω φανάρια.

Η επιρροή από το Mazda3 συνεχίζεται και στο εσωτερικό, εκεί που highlight αποτελεί η οθόνη αφής που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό, η οποία αποτελεί μέρος του τελευταίου infotainment συστήματος MZD Connect της εταιρείας. Τα μοναδικά χειριστήρια είναι οι τρεις διακόπτες για τον κλιματισμό και το περιστροφικό μπουτόν πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θυμίζει αρκετά το σύστημα iDrive της BMW. Σε κάθε περίπτωση, η μίνιμαλ λογική της καμπίνας, προσδίδει στο νέο Mazda2 μια περισσότερο premium αίσθηση. Εντύπωση προκαλεί το μεγάλο, αναλογικό και κεντρικά τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων, στροφόμετρο που συνοδεύεται από ψηφιακό ταχύμετρο, ενώ διακρίνεται και σύστημα Head up Display.

Το νέο μικρό της Mazda θα βασιστεί σε ένα νέο δάπεδο και θα μεγαλώσει αρκετά σε διαστάσεις. Ωστόσο, θα κρατηθεί κοντά στο όριο των 4 μέτρων, ενώ το μεγαλύτερο, κατά 80 χλστ. μεταξόνιο, θα ωφελήσει την ευρυχωρία της καμπίνας και ειδικά των πίσω θέσεων, σημείο όπου το Mazda2 έπασχε. Το παρόν δίνει το προηγμένο σύστημα ασφάλειας i-ACTIVSENSE.

Τεχνικές λεπτομέρειες ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά αυτό που γνωρίζουμε ήδη πως ντεμπούτο μαζί με το νέο Mazda2 θα κάνει το καινούργιο 1.5 SkyActiv diesel μοτέρ, το οποίο αποδίδει 105 ίππους ισχύος στις 4.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 250 Nm, είναι διαθέσιμη από τις 1.500 έως τις 2.500 σ.α.λ. Προφανώς θα διατίθεται και σε άλλες αποδόσεις, ενώ οι Ιάπωνες είχαν αναφέρει στο παρελθόν που θα έχει εκπομπές CO2 χαμηλότερες από 90 γρ./χλμ. Οι υποψήφιοι αγοραστές του, πάλι, θα κληθούν να διαλέξουν ανάμεσα σε μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο. Φήμες, τέλος, θέλουν το νέο Mazda2 να αποκτά στο μέλλον και υβριδική-wankel έκδοση.