• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

e-tron GTS από το 2021

Η πιο «κουπέ» παραλλαγή του e-tron θα είναι το Sportback, με τα ίδια ηλεκτρικά μέρη.

Το GTS βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα που έχει εξελίξει η Audi μαζί με την Porsche.

Η πιο «κουπέ» παραλλαγή του e-tron θα είναι το Sportback, με τα ίδια ηλεκτρικά μέρη.

Q4 e-tron Eδώ η βάση είναι το δάπεδο MEB, το πιο μαζικό από όλα του ομίλου (ίδιο με του ID.3) και το πιο προσιτό. Το όχημα θα είναι πιο στρογγυλεμένο και με δυναμικό στιλ. Με μήκος 4,59 μ. θα είναι 11 πόντους πιο μακρύ από το Q3.

e-tron GΤ Eδώ έχουμε ένα τετράθυρο σούπερσπορ μοντέλο. Θα βασιστεί στο δάπεδο της Porsche Taycan. Aυτό σημαίνει: τάση στα 800 Volt και γρήγορη φόρτιση, απόδοση 590 ίππων και τετρακίνηση. Παραγωγή μαζί με το R8.

Είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον της Audi είναι ηλεκτρικό.

Q4 e-tron Sportback Eίναι επίσημο πλέον, όπως δείχνει και το σκίτσο εδώ, το οποίο έχει δημοσιεύσει η ίδια η Audi. Τεχνικά θα είναι όμοιο με το Q4, αλλά σχεδιαστικά πίσω θα είναι πιο σέξι. Παρουσίαση στα τέλη του 2020.

Αποκλειστικό: Τα σπορ ηλεκτρικά Audi

Διαβάστηκε από 3795 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2019
 

Απόλαυση από την πρίζα! Επίθεση με πάνω από 30 ηλεκτρικά μοντέλα ετοιμάζει η Audi. Ωστόσο και αυτή η τεχνολογία θα πρέπει να υπηρετεί έναν σκοπό οπωσδήποτε: την ευχαρίστηση του οδηγού.

Με πολύ έντονο ρυθμό τρέχουν τα πράγματα στο σχεδιαστικό κομμάτι της Audi τον τελευταίο καιρό. Ο επικεφαλής, Μαρκ Λίχτε, σηκώνει το κάλυμμα σε ένα νέο πρωτότυπο σχεδόν κάθε εβδομάδα (που λέει ο λόγος). Για ένα σχέδιο όμως είναι ιδιαίτερα περήφανος: «όταν θα παρουσιάσουμε το νέο Α5, αλλά ως ηλεκτρικό και όχι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τότε πράγματι θα έχουμε σχεδόν φτάσει».

Θέλει λοιπόν η Audi ένα μοντέλο σαν το Tesla Model 3, με μήκος στα 4,7 μ., δυναμική σχεδίαση και τονισμένους ώμους πίσω. Το ότι το στούντιο της Audi μπορεί, το ξέρουμε ήδη από την ώρα που άλλαξε ο αρχισχεδιαστής της. Το ότι η φίρμα έχει τη δυνατότητα για ηλεκτρικά επίσης το ξέρουμε από τη στιγμή που κυκλοφορεί ήδη το e-tron. Ως το 2025 ωστόσο, η Audi θα πρέπει βήμα-βήμα να βγάλει πάνω από 30 ηλεκτρικά μοντέλα. Να θυμίσουμε επίσης κάτι κρίσιμο: η Audi είναι η μόνη φίρμα εντός ομίλου VW, η οποία έχει το ελεύθερο να χρησιμοποιεί όποια πλατφόρμα επιθυμεί. Από το πλήθος των σχεδίων που ετοιμάζονται, όλα έχουν βάλει ως στόχο και την οδηγική ευχαρίστηση. Ας δούμε κάποια βασικά: 

Audi e-tron GTS 
H Αudi έχει δουλέψει μαζί με την Porsche πάνω στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), η οποία στοχεύει στη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία. Το δάπεδο αυτό κλιμακώνεται σε τρία επίπεδα: τόσο το μεταξόνιο, όσο και το πλάτος μπορούν να μεταβληθούν ενώ και το ύψος των μπαταριών είναι επίσης ρυθμίσιμο.

Έτσι είναι εφικτό να εξελιχτούν τόσο «ψηλοτάβανα» όσο και «χαμηλοτάβανα» αυτοκίνητα, συμβατικά και SUV δηλαδή, Sportback, Avant ή «Q». Το μοντέλο το οποίο, θα πρέπει να κυνηγήσει το Model 3 της Tesla θα το δούμε στην αγορά το αργότερο το 2021. Το δε σχέδιο είναι για ένα ηλεκτρικό, τετράθυρο Sportback με ακτίνα δράσης τα 400 χλμ.. 

Audi e-tron Sportback
Ας ασχοληθούμε όμως με πράγματα που είναι ήδη εδώ ή τα περιμένουμε σύντομα. Κι ένα τέτοιο σχέδιο είναι το e-tron Sportback. To απλό e-tron είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi και βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo. Kαι είναι μάλιστα ένα πολύ «γεμάτο» όχημα, με το μήκος στα 4,9 μ.  και το βάρος πάνω από τους 2,5 τόνους. Όλα αυτά γιατί κάτω στη βάση υπάρχει μια μπαταρία με 95 kWh ενέργεια και σε αυτήν αντιστοιχούν περίπου τα 700 από τα προαναφερθέντα κιλά. Πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα θα χτιστεί η πιο σπορ παραλλαγή του μοντέλου: το e-tron Sportback.

Aυτό θα γίνει προς τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς και η βασική αλλαγή εξωτερικά θα είναι η γραμμή της οροφής η οποία θα κατεβαίνει πιο χαμηλά προς τα πίσω. Μεγάλο θα είναι όμως και αυτό σαν όχημα, με το μεταξόνιο στα 2,93 μέτρα. Θα τοποθετείται λοιπόν ανάμεσα στα δύο συμβατικά αδερφάκια του, το Q5 και το Q7.

Σε ό,τι αφορά την τιμή, αυτή θα είναι λίγο υψηλότερη από του «απλού» e-tron, όπως ισχύει σχεδόν πάντα ανάμεσα στις συμβατικές και τις κουπέ εκδόσεις ενός μοντέλου.

Η άποψή μας
Είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον της Audi είναι ηλεκτρικό. Και θα είναι και σπορ με πολλά κουπέ σχήματα. Η πορεία επίσης ξεκινά από τα πιο ακριβά μοντέλα και φτάνει σταδιακά προς τα πιο προσιτά. 

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα με έως 95 γρ.CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

Το ευέλικτο εσωτερικό της GLA (+vid)

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »