6 φωτογραφίες »

Η SEAT είναι η μόνη μάρκα με ένα μοντέλο φυσικού αερίου σε κάθε μία από τις κομβικές κατηγορίες: To μικρό Ibiza, το crossover Arona και το μικρομεσαίο Leon.

Απόλυτη οικονομία SEAT

43.601 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2020)

Η SEAT προσφέρει τα Ibiza, Arona και Leon με εκδόσεις φυσικού αερίου εξασφαλίζοντας την απόλυτη οικονομία στο κόστος κίνησης ακόμη και σε σύγκριση με τα πιο οικονομικά diesel της αγοράς.

Η SEAT, που έχει επιλεχθεί από το VW Group ως η εταιρεία «αρχηγός» του project «φυσικό αέριο-CNG», είναι η μόνη μάρκα με μοντέλο τεχνολογίας TGI (για την καύση φυσικού αερίου ή βενζίνης) σε κάθε μία από τις κομβικές κατηγορίες: To μικρό Ibiza, το crossover Arona και το μικρομεσαίο Leon. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που η SEAT το 2019 ήταν πρωταθλήτρια των πωλήσεων CNG στην χώρα μας με 682 πωληθέντα αυτοκίνητα και 41% μερίδιο αγοράς.

Το μοντέρνο σε εμφάνιση και ευχάριστο στην οδήγηση SEAT Ibiza 1,0 TGI των 90 ίππων είναι διαθέσιμο με 16.150 ευρώ. Γεμίζει τις, 13,8 κιλών CNG, δεξαμενές που διαθέτει, με περίπου 11 ευρώ για να βγάλει πάνω από 330 χιλιόμετρα κινούμενο μόνο με φυσικό αέριο. Γι΄ αυτό και το περιοδικό AutoΤρίτη βράβευσε το SEAT Ibiza 1,0 TGI, ως το πιο οικονομικό μοντέλο της χρονιάς.

Από τις δοκιμές κατανάλωσης του AutoΤρίτη σε ρεαλιστικές συνθήκες, για το SEAT Ibiza 1,0 TGI προέκυψε μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 4,1 kg/100 χλμ. Αυτό μεταφράζεται σε κόστος μετακίνησης μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ. (τιμή CNG: 0,834 ευρώ/kg), που ήταν και το χαμηλότερο που καταγράφηκε στις δοκιμές του περιοδικού για όλο το 2019. Στην πράξη; Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με περίπου 35 ευρώ.
  
Τα SEAT ΤGI συμφέρουν
Την σχεδόν ίδια κορυφαία οικονομία με το αντίστοιχο Ιbiza προσφέρει και το SEAT Arona 1,0 TGI. Το πρώτο crossover που κινείται (και) με φυσικό αέριο, εκτός από βενζίνη, θα καλύψει όσους θέλουν ένα μοντέρνο, πρακτικό και ευχάριστο crossover, το οποίο όμως θα απαιτεί το ελάχιστο κόστος για καύσιμο. H τιμή διάθεσή του είναι 17.190 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το SEAT Leon 1,5 TGI των 130 ίππων συνδυάζει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά με την κάλυψη των οικογενειακών αναγκών. Διαθέτει δεξαμενές, που χωρούν 17,3 kg φυσικού αερίου, γεμίζει με 14 ευρώ και βγάζει πάνω από 400 χλμ., μόνο με το φυσικό αέριο. Με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 19.505 ευρώ, ενώ με το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο κοστίζει 21.455 ευρώ. Για όσους εκτιμούν την πρακτικότητα των station wagon, το SEAT Leon προσφέρεται σε έκδοση Sportstourer, επίσης τεχνολογίας TGI. Η τιμή είναι 20.505 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και 21.850 ευρώ με κιβώτιο DSG. Όλα τα μοντέλα της SEAT με τεχνολογία TGI προσφέρονται στην πληρέστατη εξοπλιστική έκδοση Style. Για το οικογενειακό SEAT Leon 1,5 TGI το κόστος κίνησης είναι μόλις 3,6 ευρώ/100 χλμ, λίγο παραπάνω από αυτό ενός σύγχρονου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Σε σύγκριση με το κόστος μετακίνησης των περίπου 9,5 ευρώ/100 χλμ. του πιο οικονομικού diesel για το 2019 (μέση τιμή diesel 1,351 ευρώ/λτ.), η υπεροχή του φυσικού αερίου είναι έκδηλη. Για τη βενζίνη ούτε λόγος να γίνεται...

Πάντως όλα τα CNG μοντέλα της SEAT διαθέτουν και ρεζερβουάρ βενζίνης (9 λτ.) για τις ανάγκες μετακίνησης μέχρι το σταθμό ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 14 πρατήρια ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο κίνησης: 8 στην Αττική, 2 στη Θεσσαλονίκη και από 1 σε Λάρισα, Βόλο, Λαμία και Ιωάννινα. Νέα πρατήρια θα λειτουργήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του  2020, στις περιοχές/πόλεις: ΣΕΑ Ψαθοπύργου (Αίγιο), Θεσσαλονίκη (3ο πρατήριο), ΣΕΑ Ευαγγελισμού (Λάρισα) και Χαλκίδα. Επίσης, σε στάδιο αδειοδότησης, βρίσκονται τα πρατήρια τα οποία θα λειτουργήσουν σε: Ηγουμενίτσα, Κοζάνη, Σέρρες, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Καρδίτσα, ΣΕΑ Σχηματαρίου και Πάτρα.

Ένα μοντέλο SEAT TGI αποδεδειγμένα λοιπόν κάνει καλό στην… τσέπη, αλλά και στο περιβάλλον.

NEO TRAFIC
skoda