Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων

198.859 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck

Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.

Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μεγαλύτερες μεταβολές για 6 μάρκες

Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
  • Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
  • Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
  • Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.

Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.

Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.

Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;

H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;

Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Διαβάστε ακόμη: Τι μαγεύει και τι... ξενερώνει τους κατόχους αυτοκινήτου το 2022;

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 1.313 «κόκκινες» αναφορές



Αναφορές & επιβραβεύσεις για MINI

Mini
Countryman (Βενζίνη)

1500 κυβικά
του 2019

Σπύρος (8/9/2021, 01:08) Αρκετά καλό
Mini
Mini 5d (Diesel)

1500 κυβικά
του 2015

ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ (16/8/2021, 14:17) Σασμάν στα 56.000 χιλ. Πεταει την 6η ταχύτητα (χειροκινητο)
Mini
Cooper

1600 κυβικά
του 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ (24/3/2020, 20:55) Εχουμε κανει λιγο πανω απο 100000 χλμ με το κουπερακι,ειναι εξαιρετικο δεν εχει βγαλει καμια σοβαρη βλαβη,πολυ καλα κρατηματα,φρενα και νευρο!Το μονο που μπορω να αναφερω ως βλαβη ειναι η μη λειτουργια του σταρτ στοπ απο τα 50000 χλμ.Αρνητικο επισης ειναι τα πανακριβα ανταλλακτικα,την ιδια ακριβως μπαταρια που μας εδινε η αντιπρωσοπεια 640ευρο την βρηκαμε απευθειας 340ευρο
Mini
Mini cooper s

1600 κυβικά
του 2002

Γιώργος (7/11/2019, 21:16) Αντλία, δοχείο νερού, μέχρι και κόλλημα κινητήρα από λάδια που έφευγαν...Πολύ ζημιαρικο.
Mini
Cooper

1500 κυβικά
του 2014

ΜΙΧΑΗΛ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ (17/10/2019, 14:03) ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ 2018 ,ΔΙΟΤΙ ΕΣΠΑΣΕ Η ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΣΤΑ 50000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ 250 ΕΥΡΩ (ΤΟ 50% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ).ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΣΤΑ 70000 ΧΛΜ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΑΓΗ Ο ΔΙΣΚΟΣ (ΚΟΣΤΟΣ 700 ΕΥΡΩ)
Mini
Countryman

1600 κυβικά
του 2014

Θεόφιλος (27/8/2019, 22:34) Εγγυση και αντιμετώπιση αντιπροσωπείας
Mini
Cooper s r56

1600 κυβικά
του 2009

Νοταρας αλεξανδρος (13/7/2019, 18:18) Εκαιγε λάδια ο κινητήρας εντός δύο πρώτον ετών από τα 20.000 χλμ .εντός εγγύησης χωρίς η bmw να αναλάβει την ευθύνη .
Mini
Countryman

1600 κυβικά
του 2015

Honus (18/4/2019, 17:35) Κανένα πρόβλημα.
Mini
Countryman

1500 κυβικά
του 2018

Γιώργος Γκολιας (18/4/2019, 18:04) Αγόρασα πρόσφατα ένα MINI country man, από την Mini spanos στην Συγγρού. Δυστυχώς μετά από την 1η βροχή, το παράθυρο του οδηγού μπαζει νερά!! Ξεφτίλα για αμάξι των €30.000. Έχω κλείσει ραντεβού την μεγάλη Τετάρτη να το δουν και ελπίζω ότι θα το φτιάξουν.
Mini
Countryman

1500 κυβικά
του 2018

Κωνσταντίνος (18/4/2019, 22:05) Κύριοι. Σας στέλνω αυτήν την επιστολή για να εκφράσω την απογοήτευση και την παραπλάνηση μου σαν καταναλωτής της μάρκας MINI. Όλα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2018 όπου και επισκέφθηκα τον επίσημο διανομέα BMW-MINI Σπανός Α.Ε για την παραγγελια του νέου μου αυτοκινήτου, ενός Μini Countryman. Όταν λοιπόν εξυπηρετήθηκα από τον πωλητή και διαμορφώσαμε το αυτοκίνητο όπως ακριβώς το ήθελα , μέσα σε όλα τα έξτρα που προσθέσαμε βάλαμε και το πακέτο Wired με navigation XL που υποστήριζε apple car play και apple screen mirroring .Ο πωλητής με διαβεβαιωσε οτι το συγκεκριμένο πακέτο εκτός από την infotainment ιδιότητα του,παρέχει και στον χρήστη την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το κινητό του τηλεφωνο μάρκας APPLE συνδέοντας το στο car play και απολαμβάνοντας μοναδικές ιδιότητες σε περιβάλλον apple ios. Σε ερώτηση που του έκανα για το αν το εχει δει σε λειτουργία σε άλλο αυτοκίνητο ,μου απάντησε θετικά και ετσι προχώρησαμε στην προσθήκη αυτού του έξτρα και στη συνέχεια σε ολοκλήρωση της παραγγελίας. Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο μου τον Μάιο του 2018 προσπαθώντας να συνδέσω το τηλεφωνο μου συνείδητοποιω οτι η συγκεκριμένη υπηρεσία και λειτουργία που είχαμε πρόσθεσει ΔΕΝ δούλευε. Την ίδια εποχή τυχαίνει να παραλαμβάνει από τον επίσημο διανομέα ΣΠΑΝΟΣ Α.Ε και ένας γνωστός μου ενα ΙΔΙΟ ακριβώς αυτοκίνητο με το δικό μου με τα ΙΔΙΑ έξτρα και ΙΔΙΟ πακέτο wired με navigation XL,του οποίου δούλευε και συνδεόταν κανονικά στο αυτοκίνητο σε περιβάλλον car play . Αφου λοιπόν πήγα στο service ΣΠΑΝΟΣ Α.Ε για να μου επιλύσουν το πρόβλημα μιας και εγω είχα πληρώσει παραπάνω για το συγκεκριμένο πακέτο και απαιτούσα φυσικα να δουλεύει ,η απάντηση τους ήταν οτι ΝΑΙ πρεπει να το κάνει αλλα δεν γνωρίζουμε γιατί ΔΕΝ το κάνει . ‘Παρακαλω επικοινωνήστε με την BMW HELLAS όπου και θα σας πούνε ακριβώς το τι συμβαίνει’ ηταν η τελική απαντηση τους. Στην επικοινωνία που είχα με την BMW Hellas ένιωσα οτι γινόμουν ενα μπαλάκι ανάμεσα στο επίσημο διανομέα και στην BMW HELLAS. Eπικοινώνησα με τον κύριο Σπύρο Βασιλάκο στις 13/07/2018, όπου ενώ του έλεγα οτι στο αυτοκίνητο του γνωστού μου το car play δουλεύει κανονικά προσπαθούσε να με πείσει οτι μάλλον δεν είδα σωστά η μάλλον ειναι θέμα ημερών να “ανοίξει “και σε εμένα αυτή η υπηρεσία.Αφου τον διαβεβαίωσα οτι ΕΓΩ ο ίδιος συνέδεσα το τηλεφωνο μου στο άλλο αυτοκίνητο και ΕΓΩ ο ίδιος είδα οτι δουλεύει κανονικά (συνημένες θα βρείτε φωτογραφίες και των δυο αυτοκινήτων, όπως επίσης και τους αριθμούς VIN) η μόνη απάντηση που μπορούσε να μου δώσει ήταν ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ .ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ .Αφου λοιπόν επέμενα για μια απάντηση και μια λύση στο πρόβλημα μου κλείσαμε λέγοντας μου οτι ΙΣΩΣ δουλέψει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018 . Συνημένη θα βρείτε και to mail με την επίσημη απάντηση της ΒΜW HELLAS. ΚΥΡΙΟΙ ακόμα και σήμερα 17/01/2019 , το θέμα μου δεν εχει επιλυθεί ,ΔΕΝ εχει επικοινωνήσει ΚΑΝΕΙΣ υπεύθυνος μαζί μου με αποτέλεσμα να έχω πληρώσει για κάτι το οποίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να χρησιμοποιήσω. To συμπέρασμα μου σαν καταναλωτής είναι ότι το after sales service – τουλαχιστον της Ελλάδος – είναι σε τραγική κατάσταση. Αυτή την φορά λοιπόν απευθυνομαι και παγκοσμίως , ελπιζοντας πως κάποιος θα ενδιαφερθεί πραγματικά . Περιμενω μια λύση στο πρόβλημα μου και μια υπεύθυνη απάντηση από μια υπεύθυνη εταιρία που νόμιζα μέχρι προτείνος οτι ειναι η BMW-MINI.
Mini
Mini 3d

1600 κυβικά
του 2014

Γιάννης (3/3/2019, 15:53) Σπάσιμο καδένας χρονισμου επιφέροντας μη αναστρέψιμη ζημιά στον κινητήρα
Mini
Cooper

1600 κυβικά
του 2008

Thodoris Xaris (1/3/2019, 11:59) Κακό στο σύνολο
Mini
One

1500 κυβικά
του 2008

Σταύρος (28/2/2019, 08:08) Βλάβη κινητήρα στα 65,000 από κύλινδρο Πολύ ακριβά ανταλλακτικά Τρίξιματα Κακό σασμάν
Mini
Cooper

1500 κυβικά
του 2014

ΛΕΩΝΙΔΑΣ (19/1/2019, 16:16) Αλλαγή συστήματος φόρτισης μπαταρίας λόγω βλάβης Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού Βλάβη στον κλιματισμό Πολύ καλή Οδικη συμπεριφορά
Mini
Cooper

1600 κυβικά
του 2004

kostas (5/1/2019, 13:58) Κάτοχος ΜΙΝΙ Cooper S. Ακριβά τα service. 
Mini
Mini 3d

1200 κυβικά
του 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ (22/11/2017, 21:22) MINI ONE 1200 BENZINH το αγόρασα το 2014 καινούργιο πάρα τα σχόλια φίλων κάτοχων ΜΙΝΙ να μην μπλέξω, δυστυχώς έμπλεξα χάλασε ο κινητήρας δεν είχαν ανταλλακτικά έκαναν 45 ημέρες να τα φέρουν τα φρένα θέλουν αλλαγή στα τακάκια κάθε 14.000 χιλ. η τιμή τους είναι εξωφρενική 2 παλιά από merchedes c180 1600 BENZINH του 2014 που είναι το άλλο μου αυτοκίνητο και η αλλαγή φρένων με τον ίδιο οδηγό και τα 2 αυτόματα απαράδεκτοι και η ΒΜW και ο Σφακιανάκης MONO ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ η κατανάλωση του υψηλότερη κατά 1 λίτρο στα 100 σε σχέση με το merchedes c180 2014 μακριά θα το πουλήσω πριν λήξει η εγγύηση όλοι όσοι ασχολούνται σου λένε μακριά έχουν απολυτό δίκιο όλα τους τα ανταλλακτικά είναι απίστευτα ακριβά η χειρότερη μου επιλογή
Mini
Cooper

1600 κυβικά
του 2005

Κώστας (4/10/2017, 10:00) Κάτοχος Mini Cooper S JCW. Ο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ στην Κηφισίας είναι όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα. Το μαγαζί εκεί μου φαίνεται πως είναι στημένο για να σου πουλάει μούρη και απλά να σου παίρνουν τα λεφτά. Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση η έλλειψη χώρου γιατί παρκάρουν τα αυτοκίνητα που παραλαμβάνουν στο δρόμο και πάνω στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή παραλαμβάνουν στην είσοδο και μετά τα παρατάνε στο πεζοδρόμιο; Για την ιστορία, πήγα για αλλαγή τροχαλίας στροφάλου στα 85.000 πραγματικά χιλιόμετρα, βλάβη που θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να παρουσιαστεί, όπως άλλωστε και η αντλία τιμονιού 10.000 χιλιόμετρα νωρίτερα... Ο ΣΠΑΝΟΣ στην Συγγρού μου έκανε λίγο καλύτερη εντύπωση και ότι έκανε καλύτερο γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου.
Mini
Cooper s all4

1600 κυβικά
του 2013

Nikos Alexo (30/9/2017, 22:44) Εως σημερα και μετα απο 53000 χιλ. το αυτοκινητο ειναι οπως την πρωτη μερα, μαλλον καλυτερο θα ελεγα! Ο κινητηρας αψογος τωρα που εχει στρωσει για τα καλα, οδικη συμπεριφορα επιπεδου τρενου, προβλημα κανενα, εκτος οτι ρουφαει αρκετα εαν το πλακωσεις στα γκαζια. Θεωρω οτι επειδη ειμαι τυπικος στα σερβις ( και πιο νωρις) και του συμπεριφερομαι καλα, ζεσταμα 30 δευτ. και μετα απο σκισιμο περιμενω να κρυωσει η τουρμπινα πηγαινοντας νορμαλ τα τελευταια χιλιομετρα, ειναι μεχρι τωρα σουπερ! Παντα με βενζινη vpower και πανω σε οκτανια
Mini
Cooper

1500 κυβικά
του 2016

thanos (29/9/2017, 13:32) Kalo stin katanalosi kai omorfo .Alla trigmous stis sportes apo ta 2000 xlm .Meta apo 10 fores sta sinergeia mono I BMW spanos borese kai to eftiakse .Tora oi trigmoi einai elaxistoi .Apradekto service sfakianakis (9 fores ) sinergeio gia tous trigmous xoris apotelesma Exo epifilaskeis paroti einai omorfo amaksi
Mini
Countryman

1600 κυβικά
του 2015

Θανάσης νας (29/9/2017, 12:18) Θόρυβοι ατέλειες κατασκευής απαράδεκτη αντίπροσωπεια
Mini
Cooper s

1600 κυβικά
του 2008

Νικόλας (9/11/2016, 18:57) Μόνο ζημιές από την πρώτη στιγμή. Ράγισε το τούρμπο τρεις φορές και μου το άλλαζε η αντιπροσωπεία (ευτυχώς μέσα στην εγγύηση) Κάψιμο πολλαπλασιαστών. Έχασε χρονισμό δυό φορές ο κινητήρας στα πρώτα 100.000 χλμ. Αλλαγή αντλίας νερού διότι έχανε νερά. Ο καταλύτης παρέδωσε πνεύμα στα 85.000 χιλιόμετρα. Δύο φορές αλλαγή δίσκο - πλατό, στα 75.000 και στα 110.000 χλμ. Τώρα είναι στο συνεργείο για επισκευή κινητήρα -πλανιάρισμα -ρεκτιφιέ-αλλαγή φλάντζας και ότι άλλο προκύψει... Για κλωτσιές!
Mini
Cooper s

1600 κυβικά
του 2009

ΧΡΗΣΤΟΣ (8/11/2016, 12:56) Δύο φορές ακινητοποιήθηκα από αντλία βενζίνης... την πρώτη στα δύο χρόνια... αρκετά τριξίματα... βλάβη στην κλειδαριά του χώρου αποσκευών στα τέσσερα χρόνια... γενικά πολύ μέτριο στην ποιότητα αν και απολαυστικό στην οδήγηση. Ακριβά σέρβις αλλά μιλάμε για BMW...
Mini
2015

1200 κυβικά
του 2015

Δημήτρης (5/11/2016, 13:12) Προβληματικό στα ηλεκτρονικά σύστημα multimedia άλυτο πρόβλημα με το bluetooth. 3 recalls 2 για καρότσα 1 για μηχανικό αλλαγή στροφαλοφόρου στα 20Κ
Mini
Countryman

2000 κυβικά
του 2013

CAPUANO MAURICIO (14/12/2015, 09:49) Προβλημα στον κινητήρα το αυτοκίνητο είναι ήδη 1 μήνα στο συνεργείο και ακόμη δεν μπορούν να το επισκευάσουν. Ισχυρίζονται ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κακή ποιότητα καυσίμου, ότι δεν έχουν το σωστό εργαλείο για την επισκευή και ήρθε απο Γερμανία, κλπ. Το αποτέλεσμα είναι ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και η επίσημη BMW σφυρίζει αδιέφορα.
Mini
Clubman cooper

1800 κυβικά
του 2011

Νικολας (30/3/2015, 20:18) Πολύ καλό αυτοκίνητο ζημιές μηδέν για 90000χλμ απλώς ανταλλακτικά ακριβά
Mini
Cooper

1600 κυβικά
του 2010

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ (15/3/2015, 16:31) αλλαγη κρεμαριερας μπαλαικι δεξι αριστερο,συνεμπλοκ ευθυγραμηση
AUTOFIT PASXA
4green