
Είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο elk test.
Με διαφορετικό setup, αλλά ίδια γονίδια και επίδοση με το Puma ST.
Υποδειγματική αίσθηση και γλίστρημα ουράς βοηθάνε σε αποτελεσματικότητα και fun to drive.
Έχει 168 ίππους, είναι ελαφρύ και κάνει 400 χλμ. στην πόλη με μια φόρτιση.
autotriti team
Είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο elk test
Το νέο Ford Puma Gen-E δεν είναι απλώς η ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς Puma, αλλά ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να ορίζει την κατηγορία σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και ως ηλεκτρικό. Ακόμα πιο δύσκολο task για τους ανθρώπους της Ford ήταν το γεγονός πως έπρεπε να εξελίξουν την υπάρχουσα πλατφόρμα του Puma για την ηλεκτρική του έκδοση, και εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως το κατάφεραν καλά.
Το Puma Gen-E απέδειξε και στην πράξη το κορυφαίο οδηγικό του προφίλ μέσα από το elk test/moose test του AutoΤρίτη, στο οποίο σημείωσε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτου κατηγορίας, και την ίδια ουσιαστικά επίδοση με το θερμικό -αλλά και πιο σκληροπυρηνικό- αδερφάκι του, το Puma ST.
Πέρασε με 3 χλμ./ώρα πάνω από το μέσο όρο των ηλεκτρικών
Το Ford Puma Gen-E έκανε επίδοση ρεκόρ στο τεστ αποφυγής κινδύνου με ταχύτητα εισόδου στα 77 χλμ./ώρα. Είναι έτσι το 1ο στην κατάταξη μεταξύ των ηλεκτρικών μοντέλων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής στη συγκεκριμένη δοκιμασία και μάλιστα η επίδοσή του είναι κατά 3 χλμ./ώρα υψηλότερη από το μέσο όρο των ηλεκτρικών.
Και δεν είναι μόνο η επίδοση αυτή καθαυτή αλλά και η γενικότερη συμπεριφορά και αίσθηση του Puma Gen-E που το καθιστούν εξαιρετικό και σε αυτή την δοκιμασία, θυμίζοντας τόσο τα κορυφαία μοντέλα που έχουν βρεθεί στη θέση του ανεξαρτήτου κατηγορίας, όσο και πιο σημαντικό, τα μοντέλα της Ford που τα έχουν πάει εξαιρετικά γενικότερα.
Με διαφορετικό setup αλλά ίδια γονίδια και επίδοση με το Puma ST
Το setup του Puma Gen-E είναι πιο φιλικό και πιο κοντά στις απαιτήσεις που μπορεί να έχει κανείς από ένα ηλεκτρικό SUV πόλης όσον αφορά στη ρύθμιση της ανάρτησής του, σε σχέση με το Puma ST. Αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο και αν και στην πράξη είναι υπάρχει διαφορά σε σκληροπυρηνική αίσθηση, στο elk test έκαναν ακριβώς την ίδια επίδοση. Αυτό συνιστά έκπληξη προφανώς για το ηλεκτρικό Puma Gen-E το οποίο επέδειξε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά στη συγκεκριμένη δοκιμασία.
Αρχικά είχε πολύ συγκρατημένες κλίσεις αμαξώματος οπότε δεν επηρέασαν την κατευθυντικότητά του, ενώ εν συνεχεία το κορυφαίο σε ακρίβεια και απόκριση τιμόνι αναλαμβάνει να βγάλει σε πέρας τη δοκιμασία. Επίσης, έχει ένα χαρακτηριστικό που είδαμε και στο Puma ST αλλά και στα περισσότερα μοντέλα της Ford, και αυτό είναι η συμμετοχικότητα του πίσω άξονα.
Στην καθημερινότητα αυτό είναι το βασικό συστατικό της fun to drive συμπεριφοράς, ενώ στο elk test και με την προοδευτικότητα που γλιστράει η ουρά, είναι το στοιχείο που βοηθά τον οδηγό να το επαναφέρει στη λωρίδα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Η αίσθηση πως η πρόσφυση προέρχεται από τη ρύθμιση της ανάρτησης είναι μοναδική, ενώ αν ξεπεράσεις τα όρια όπως κάναμε και στο elk test σε μεγαλύτερες ταχύτητες, τότε αναλαμβάνουν τα πιο «αυστηρά» σε ρύθμιση ηλεκτρονικά συστήματα του Puma Gen-E.