• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Η μελλοντική τεχνολογία οργανικών μπαταριών έκανε την εμφάνισή της μέσω του πρωτότυπου Vision AVTR που βλέπετε στην εικόνα.

Αρέσουν στη Mercedes οι οργανικές μπαταρίες

1.198 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/4/2020

Η Mercedes εξερευνά διάφορους τρόπους για να καταστήσει τα μοντέλα της φιλικά προς το περιβάλλον και ένας από τους τομείς στον οποίο δίνει ιδιαίτερη έμφαση είναι οι ριζοσπαστικές και φιλικές προς το περιβάλλον οργανικές μπαταρίες, με τις οποίες ευελπιστεί να εξοπλίσει στο μέλλον τα ηλεκτρικά της.

Η μελλοντική τεχνολογία οργανικών μπαταριών, που έκανε την εμφάνισή της μέσω του πρωτότυπου Vision AVTR το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα αυτό το έτος, χαρακτηρίζεται ως ελπιδοφόρα όμως σε ρεαλιστική βάση, σύμφωνα με τους ειδικούς, βρίσκεται τουλάχιστον 15 χρόνια μακριά από τα έχει τη δυνατότητα μαζικής παραγωγής.
 
Οι οργανικές μπαταρίες χρησιμοποιούν κυψέλες με βάση το γραφένιο και ηλεκτρολύτη με βάση το νερό. Αυτό σημαίνει ότι δεν διαθέτουν καθόλου σπάνια ή τοξικά υλικά ή μέταλλα, μην επιβαρύνοντας το περιβάλλον, ενώ παράλληλα έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνονται. Σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές που έχουν γίνει έχουν δείξει πως προσφέρουν επίσης μεγάλη πυκνότητα ενέργειας και ικανότητα πολύ γρήγορης φόρτισης.
 
Ο Andreas Hintennach, επικεφαλής διευθυντής της έρευνας για τις μπαταρίες της Mercedes, δήλωσε σχετικά: «Είναι μια πολύ ελπιδοφόρα τεχνολογία. Έχω ήδη δει μεγάλο μέρος της δουλειάς στα εργαστήρια, όπου τα αποτελέσματα φαίνονται πραγματικά καλά, αλλά δεν πιστεύουμε ότι είναι πολύ κοντά για ευρεία χρήση. Είναι περίπου 15-20 χρόνια μακριά».
 
Φυσικά η έρευνα της Mercedes σχετικά με τις οργανικές μπαταρίες αποτελεί μέρος του στόχου που έχει θέσει, να απομακρύνει εξ ολοκλήρου από τα μοντέλα της το διοξείδιο του άνθρακα, κάτι που πρέπει να έχει συμβεί μέχρι το 2039.
 
Κλείνοντας να πούμε πως για την ώρα όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας κάνουν χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες σύμφωνα με τον Hintennach μπορούν να εξελιχθούν προκειμένου να προσφέρουν κατά 25% μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης απ` ότι έχουν σήμερα.