.jpg)
Η κορυφαία DBX στην γκάμα.
Με 727 άλογα και 900 Nm ροπής.
Πιο σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση.
Ανθρακονημάτινα εξαρτήματα κατεβάζουν το βάρος έως και 100 κιλά!
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η κορυφαία DBX στην γκάμα
Η Aston Martin αποκάλυψε μία νέα έκδοση της DBX, που ήρθε για να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας του βρετανικού SUV. Αυτή είναι η νέα Aston Martin DBX S, που διαφέρει από τις υπόλοιπες όντας ισχυρότερη, ελαφρύτερη και φυσικά με βελτιωμένες επιδόσεις από την τυπική DBX, αλλά και από την πιο «καυτή» DBX707.
Με 727 άλογα και 900 Nm ροπής
Οι μηχανικοί της Aston Martin προχώρησαν σε μία σειρά από αναβαθμίσεις στον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων κινητήρα, οι οποίες προέρχονται από την Valhalla. Οι αλλαγές αυτές επικεντρώθηκαν στο τούρμπο και είχαν ως αποτέλεσμα να ανεβάσουν τη συνολική ισχύ στα 727 άλογα, συνδυαστικά με ροπή 900 Nm. Ως εκ τούτου, οι Βρετανοί υποστηρίζουν πως η Aston Martin DBX S κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτά, αλλά δεν επηρεάζουν την τελική ταχύτητα που παραμένει στα 310 χλμ./ώρα.
Βελτιώσεις στο αυτόματο κιβώτιο
Για καλύτερη αξιοποίηση της ισχύος, η DBX S έχει επαναπροσδιορίσει τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων του 9τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει. Η Aston Martin στέκεται στο γεγονός πως η επιλογή των ταχυτήτων στα προφίλ Sport και Sport + είναι πιο γρήγορη, ενώ τα κατεβάσματα πιο επιθετικά, όταν το κιβώτιο βρίσκεται σε αυτόματη λειτουργία.
Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει αμετάβλητο από την DBX707, που σημαίνει ότι έως και το 50% της ισχύος μπορεί να πάει μπροστά ή όλο πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες. Η ανάρτηση παραμένει επίσης αμετάβλητη, όπως και το σύστημα πέδησης, καθώς αμφότερα αναβαθμίστηκαν πέρυσι.
Πιο σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση
Εξωτερικά, η Aston Martin DBX S λαμβάνει πιο σπορτίφ οπτική χάρη στο νέο και πιο επιθετικό αεροδυναμικό σπλίτερ μπροστά, τον μεγαλύτερο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος, αλλά και τα δύο οβάλ ζευγάρια απολήξεων της εξάτμισης στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, όπου η μία στοιβάζεται πάνω από την άλλη.
Συνέχεια του άρθρου >>>