Το προσθιοκίνητο Αudi A4 κρατάει γερά, υποστρέφει δύσκολα και «ακολουθεί» όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί γρήγορα.
Οδική συμπεριφορά: Προσθιοκίνητο Α4 vs πισωκίνητης C-Class
Εξαιρετική είναι η θέση οδήγησης του Α4 με άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Από εκεί και πέρα, γρήγορα διαπιστώνεις πως το μεσαίο Audi έχει ανεβάσει στα ύψη τον πήχη της ποιότητα κύλισης. Παρά τις έξτρα σπορ αναρτήσεις του μοντέλου της δοκιμής, το ταξίδι είναι ήσυχο και τα χιλιόμετρα καταπίνονται με χαρακτηριστική ευκολία. Η νέα πλατφόρμα έχει βοηθήσει εμφανώς την ακαμψία, με τη στιβαρότητα του συνόλου να θυμίζει… βράχο. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά είναι αρκετά ελαφρύ και όχι τόσο άμεσο, όπως θα ήθελε ένας απαιτητικός οδηγός. Αυτό όμως δεν κάνει το προσθιοκίνητο Α4 λιγότερο ευκίνητο. Απεναντίας, κρατάει γερά, υποστρέφει δύσκολα και το σύνολο «ακολουθεί» όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί γρήγορα. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, αλλά προσφέρει μια σωστή αναλογία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Αξια ειδικής μνείας τα φρένα, που σταματούν το Α4 από τα 100 χλμ./ώρα σε 33,7 μ!
Στον αντίποδα, η πισωκίνητη Mercedes C180 εντυπωσιάζει με την ευελιξία της, ακόμη και μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, αλλά η έξτρα σπορ ανάρτηση του μοντέλου δοκιμής σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών δεν «σβήνει» κάποιες «ξερές» αντιδράσεις κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Η εξαιρετική ηχομόνωση και η πολύ καλή αεροδυναμική πάντως αφήνουν εκτός καμπίνας όλους τους θορύβους. Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, η C180 «πατάει» πειστικά, κρατάει δυναμικά και προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα ασφάλειας. Μάλιστα, η πίσω κίνηση της δίνει και μια σπορτίφ χροιά, με το τιμόνι να είναι ακριβές και σχετικά καλό σε πληροφόρηση.
Η πισωκίνητη Mercedes C 180 χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα κύλισης, την ευελιξία και την αυξημένη ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Σε επίσημο site MB: "Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας (66 l) - 69,58 Ευρώ". Η MB Hellas έπρεπε να προπαραγγέλνει όλα τα αυτοκίνητα με αυτό, αφού ξέρει τον Έλληνα οδηγό... Για 70€ γίνεται ρόμπα η Mercedes...
Όσες φορές και αν ξαναβάλετε αυτό το συγκριτικό δεν θα κουραστό να σας γράφω ότι δεν είναι της ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα.Ρωτήστε ένα μηχανικό τουτουνακίων, γιατί το merc έχει τους πρόβολους εκεί που τους έχει και γιατί το άλλο πολύ απλά δεν μπορεί να τους έχει εκεί, όπως επίσης και γιατί το μεταξόνιο έχει διαφορά...ΚΑΛΗΝΥΧΤΟΥΔΙΑ.
δωσε κι αλλο germanotsolias οσοι εχουν παρει ιταλοιαπωνεζικα εχουν βαλει τα κλαματα και τα πουλανε οσο οσο για να παρουν γερμανικα μετα τα σχολια σου εισαι απλα θεος συνεχισε ειδικα τον τελεταιο καιρο που δεν υπαρχουν πολλες αφορμες για γελιο εισαι οαση.@Αντωνης ο βασικος λογος που οι βασικες εκδοσεις της mercedes εχουν μικρο ρεζερβουαρ ειναι γιατι στις επισημες μετρησεις βαρους πρεπει το ντεποζιτο να ειναι περιεχει ενα συγκεκριμενο ποσοστο καυσιμου οποτε φαινεται ελαφρυτερο απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα και μετα λενε οτι παρα τον εξοπλισμο δεν εχουμε αυξηση βαρους απλα ψιλοαπατη δηλαδη.
Εννοια σου και ρομπα γινονται οι ιταλο-ιαπωνες με τους κουβαδες που πουλανε που στα 15 χρονια ειναι για πεταμα... Οσοι ξερουν τι εστι μερσεντες δε κολανε στα 70€ του ρεζερβουαρ,να εισαι σιγουρος!