Αυτή τη μάχη ποιος θα την κερδίσει;

A4 1,4 vs C180

50.367 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/4/2016

Οι βασικές εκδόσεις του Audi A4 και της Mercedes C-Class, έχουν πολύ γόητρο, αλλά λίγα κυβικά αποτελώντας το πρώτο βήμα για τον ξεχωριστό κόσμο των μεσαίων λιμουζινών.

 
Audi A4 1,4 TFSI S-Tronic
+ Aνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής-πολυτέλεια, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, θέση οδήγησης, ευρυχωρία, φρένα
- Aτολμο σχεδιαστικά

Mercedes C180 7G-DCT
+ Aνεση, εμφάνιση, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, απόδοση φρένων, ευρυχωρία
- Κόστος έξτρα, στάνταρ μικρό ρεζερβουάρ

Το νέο Audi A4 ήρθε με ποιότητα και τεχνολογίες λιμουζίνας, αλλά και για πρώτη φορά με «λαϊκό» κυβισμό: Η βασική του έκδοση είναι μόλις 1.400 κυβικά, χωρίς όμως να προκαλεί ανησυχία για τις επιδόσεις μιας και με τη βοήθεια του turbo αποδίδει 150 άλογα. Βασικός του αντίπαλος είναι φυσικά η καθιερωμένη Mercedes C-Class, που στη βάση των κινητήρων βενζίνης έχει έναν 1.600άρη turbo με 156 άλογα.

Με πιο δυναμική εμφάνιση η C -Class
Σε αντίθεση με την Mercedes C-Class, που «φωνάζει» τη νεότητά της, το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς, Audi A4 δεν τη δείχνει αμέσως, παραπέμποντας στο προηγούμενο. Από κοντά βέβαια ξεχωρίζει η μεγάλη, εξαγωνική, μάσκα μπροστά, τα νεύρα κατά μήκος του καπό, τα αιχμηρά φώτα (υπάρχει η επιλογή για Xenon, LED ή LED Matrix), οι φουσκωμένοι θόλοι και η έντονη ακμή, που διατρέχει όλο το αμάξωμα. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και ιδιαίτερα αεροδυναμικό (συντελεστής Cd 0,23), το A4 βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo καταφέρνοντας να είναι πιο ελαφρύ και άκαμπτο από ποτέ, χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική της Mercedes (συντελεστής Cd 0,24), η οποία αισθητικά είναι από τα πλέον εντυπωσιακά αυτοκίνητα της κατηγορίας της, ενσωματώνοντας ιδιαίτερα κομψές γραμμές, χωρίς να στερείται δυναμισμού, με εντυπωσιακά LED φώτα. Ανάλογα με την έκδοση η νέα τρισδιάστατη μάσκα μπορεί να τονίζει τον πολυτελή ή τον σπορ χαρακτήρα (με το όρθιο σήμα στο καπό και πολλές λεπτές γρίλιες ή μεγάλο αστέρι στη μάσκα και λίγες γρίλιες στη μάσκα αντίστοιχα). Βασισμένη και αυτή σε νέα πλατφόρμα, καταφέρνει παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις να είναι ελαφρύτερη και πιο συμπαγής από την προκάτοχό της.

Το χρώμα του χρήματος
Το Audi A4 1,4 TFSI είναι διαθέσιμo από 31.540 ευρώ (32.500 χωρίς απόσυρση), ενώ για την έκδοση της δοκιμής με το S-Tronic, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η τιμή ανεβαίνει στα 34.240 ευρώ (35.200 ευρώ χωρίς απόσυρση). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Πιο «αλμυρή» είναι η Mercedes C180, αφού η τιμή της ξεκινάει από 32.370 ευρώ (33.800 ευρώ χωρίς απόσυρση), ενώ για το κιβώτιο 7G-DCT θα υπολογίσετε +2.922 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ελλείψεις (π.χ ζάντες αλουμινίου) και για το κάτι παραπάνω πρέπει το χέρι να μπει πιο βαθειά στην τσέπη…

 
  • Αντώνης

    Σε επίσημο site MB: "Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας (66 l) - 69,58 Ευρώ". Η MB Hellas έπρεπε να προπαραγγέλνει όλα τα αυτοκίνητα με αυτό, αφού ξέρει τον Έλληνα οδηγό... Για 70€ γίνεται ρόμπα η Mercedes...

      6
  • Nikolaos Tsoukalas

    Όσες φορές και αν ξαναβάλετε αυτό το συγκριτικό δεν θα κουραστό να σας γράφω ότι δεν είναι της ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα.Ρωτήστε ένα μηχανικό τουτουνακίων, γιατί το merc έχει τους πρόβολους εκεί που τους έχει και γιατί το άλλο πολύ απλά δεν μπορεί να τους έχει εκεί, όπως επίσης και γιατί το μεταξόνιο έχει διαφορά...ΚΑΛΗΝΥΧΤΟΥΔΙΑ.

      2
  • θεος απλα

    δωσε κι αλλο germanotsolias οσοι εχουν παρει ιταλοιαπωνεζικα εχουν βαλει τα κλαματα και τα πουλανε οσο οσο για να παρουν γερμανικα μετα τα σχολια σου εισαι απλα θεος συνεχισε ειδικα τον τελεταιο καιρο που δεν υπαρχουν πολλες αφορμες για γελιο εισαι οαση[email protected]Αντωνης ο βασικος λογος που οι βασικες εκδοσεις της mercedes εχουν μικρο ρεζερβουαρ ειναι γιατι στις επισημες μετρησεις βαρους πρεπει το ντεποζιτο να ειναι περιεχει ενα συγκεκριμενο ποσοστο καυσιμου οποτε φαινεται ελαφρυτερο απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα και μετα λενε οτι παρα τον εξοπλισμο δεν εχουμε αυξηση βαρους απλα ψιλοαπατη δηλαδη.

      1
  • germatsolias

    Εννοια σου και ρομπα γινονται οι ιταλο-ιαπωνες με τους κουβαδες που πουλανε που στα 15 χρονια ειναι για πεταμα... Οσοι ξερουν τι εστι μερσεντες δε κολανε στα 70€ του ρεζερβουαρ,να εισαι σιγουρος!

      1