• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο τετρακίνητο Audi Q5 με τον turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 190 ίππων.

Ο οδηγός νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα, αλλά η ποιότητα κύλισης του Audi Q5 είναι εξωπραγματική.

H Audi, παίρνοντας τη μαγιά από τα νέα Audi A4 και Q7, κατάφερε να προσφέρει ένα τεχνολογικά προηγμένο μεσαίο SUV με περισσή πολυτέλεια, κύρος και άνεση.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Δοκιμή: Νέο Audi Q5

Διαβάστηκε από 24729 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/6/2017

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Audi Q5 που ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων SUV βασισμένο σε ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό προφίλ και σε υψηλά ποιοτικά στάνταρ...

 
What is new
- 2η γενιά του πολυτελούς και high-tech  μεσαίου SUV
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αλλά ελαφρύτερο
- Με αερανάρτηση και τετρακίνηση ultra 
- 2,0 TDI με 190 άλογα και 400 Νm 
- Από 59.900 ευρώ
 
Ναι, είναι λογικό να κοιτάτε και να ξανακοιτάτε τη φωτογραφία για να καταλάβετε αν αυτό είναι όντως το ολοκαίνουργιο, 2ης γενιάς, Audi Q5. Η εξωτερική σχεδίαση ομολογουμένως δεν είναι τόσο διαφορετική, όσο ίσως θα θέλαμε και θα περιμέναμε, αλλά στην ουσία το Q5 είναι του κουτιού. Κατασκευάζεται μάλιστα στο νέο εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό (το πρώτο εκτός Ευρώπης) και έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχία του πρώτου Q5, που εμφανίστηκε το 2008 και το οποίο διατέθηκε σε 1.400.000 κομμάτια, αποτελώντας μάλιστα και την βάση για το πρώτο μεσαίο SUV της Porsche, την Macan!  
 
Μεγάλωσε, αλλά ελάφρυνε
Όπως και να έχει, η Audi επέλεξε να προσδώσει στο νέο Q5 μια εμφάνιση που δείχνει ως συνέχεια αυτής του προηγούμενου μοντέλου. Παράλληλα παραπέμπει στα Audi Q7 και A4 -την MLB evo πλατφόρμα των οποίων και χρησιμοποιεί- ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν οι στενοί προβολείς με τα LED φώτα ημέρας (προαιρετικά και φώτα λέιζερ) και η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα. Mε μήκος στα 4.663 χλστ., το νέο Q5 είναι κάτα 34 χλστ. μακρύτερο από το προηγούμενο, ενώ το μεταξόνιο έχει κερδίσει και αυτό 12 χλστ. φτάνοντας στα 2.819 χλστ. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το Q5 επωφελείται από τη νέα πλατφόρμα έχοντας απαλλαγεί από 90 κιλά κατά μέσο όρο. Το νέο Q5 ξεχωρίζει και στην αεροδυναμική μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσάς είναι 0,30 (από 0,34), τιμή που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.
 
Από 59.900 ευρώ το 2,0 ΤDI 190PS
Στην Ελλάδα του σήμερα, τιμές όπως τα 59.900 ευρώ για την βασική τετρακίνητη diesel έκδοση της δοκιμής (υπάρχει και προσθιοκίνητo diesel με 150 ίππους από 50.500 ευρώ) ακούγονται προκλητικές, χωρίς μάλιστα να μπουν στο παιχνίδι και έξτρα, όπως αερανάρτηση με 2.219 ευρώ, επίπεδο εξοπλισμού Sport ή Design με 2.850 ευρώ ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με 1.116 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Mας λέτε αυτό @αλλά η ποιότητα κύλισης του Audi Q5 είναι εξωπραγματική. Αρα θέλετε να μας πείτε και να μας πείσετε ότι η ποιότητα κύλισης του είναι καλύτερη από Maybach,Rolls Rouse,Bedley κτλ,εντάξει πείσατε τους λοβοτημένους,να λέγατε και λίγα καλά λογάκια του 1/3 για τα υπόλοιπα αμάξια που δοκιμάζεται και τι στον κόσμο,αλλά έτσι είναι χέρι που σε ταίζει δεν το δαγκώνεις,και στα 60000 plus που έχει ο λογικός άνθρωπος δεν αγοράζει αμάξι του group vw.

      63
  • Σχιστοματης

    Οπουδηποτε στον κοσμο φτιαχνουν οι Ιαπωνες αυτοκινητα, τα ποιοτικα τους στανταρ ειναι ιδια με αυτα της Ιαπωνιας και γι' αυτο παντα ειναι εξαιρετικα αξιοπιστα. Ενω αντιθετα τα γερμανικα ειτε φτιαχνονται Γερμανια ειτε αλλου παντα ηταν, ειναι και θα ειναι ζημιαρικα.

      38
  • Πειραιωτης

    Ειναι καινουργιο αλλα δεν ειναι γιατι απλα αποτελει αλλη μια φωτοτυπια του παλιου και πρεπει να μας το πλασαρουν ετσι και εμεις να το φαμε σαν ηλιθιοι,αρα η πρωτη κοροιδια! Κατασκευαζεται στο μεξικο που τα μεροκαματα και η φορολογια ειναι χαμηλη μονο που οι γερμανοι μας το φερνουν εδω σε τιμη γελοια υψηλη που ειναι τελειως απαραδεκτη εκτος του οτι τα δικα τους αυτοκινητα που βγαζουν στην χωρα τους εχουν τα γνωστα προβληματα αξιοπιστιας και ποιοτητας οποτε φανταζεται και ο πλεον αδαης τι θα γινεται σε αυτα με πατριδα την κεντρο-αμερικανικη χωρα,και εδω ειναι η δευτερη κοροιδια! Και φυσικα πετραιλαιοκινητο και vw group ισον θανατος και ροπη στην απατη των γνωστων λογισμικων παραποιησης που κανεις δεν ξεχνα και φυσικα δεν γνωριζει αν εχουν δωσει λυση και δεν συνεχιζουν το παραμυθι στα κρυφα και σημερα,και ετσι ολοκληρωνεται και η τριτη κοροιδια του audi! Αστο....αστο να παει αστο καλυτερα!!

      32
  • Egeas

    Αγοράζουν ολοι οσοι έχουν λεφτά, κυρίως οι ψωνισμενοι, γερμανικά γιατί αποτελούν status symbol... απο δω και χρόνια στην συνείδηση του λαού... και τους αρέσει να κανουν επίδειξη. Οχι οτι το Q5 δεν είναι καλό αυτοκίνητο. Κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και τον σεβασμό οταν το βλέπεις απο κοντά. Εντυπωσιάζει περισσότερο απο τα αντίστοιχα Merc BMW. Απλά είναι κοροϊδία να πρέπει να δωσεις 80+ και πάλι να έχει πολλές ελλείψεις εξοπλισμού. Σε αυτήν την κατηγορία θα επέλεγα το νεο επερχομενο Volvo XC60 ... που και εξίσου ποιοτικό και πολυτελές θα είναι - για να μην πω περισσότερο, και πολύ πιο τίμιο στην τιμολόγηση των extras θα είναι.

      6
  • Γιαννης

    Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά τέλος. Όπου να πας και δεις κόσμο που έχει λεφτά αγοράζει Γερμανικό αυτοκίνητο. Ακόμη και στην Ιαπωνία οι λεφτάδες Audi Mercedes και BMW αγοράζουν. Και εσείς ιαπωνοφιλοι αν είχατε τα λεφτά γερμανικό θα αγοράζατε και σταματήστε να υποκρίνεται.

      1
  • Grepogoal

    Φιλοι συνσχολιαστες,μην δινετε και πολλη σημασια στους στα λεγομενα συγκεκριμενων σχολιαστων,καθως οπως βλεπετε τα σχολια τους αφορουν 1002 πραγματα,εκτος απο το αμαξι το ιδιο.Στα του αυτοκινητου τωρα,με τα εξτρα του η τιμη θα ξεπερασει κατα πολυ την αρχικη των 60.000,μολις αρχισει καποιος να τσεκαρει τα κουτακια με τα options.Χαλαλι ομως,καθως λιγο πολυ σε αυτα τα λεφτα ολες οι εταιριες δαγκωνουν.Οσο για την κατασκευη στο Μεξικο,η audi επελεξε αυτη τη τοποθεσια,καθως η αγορα της Βορειας Αμερικης δινει νοημα στο να υπαρχει εργοστασιο εκει.Παρα πολλες εταιριες εχουν μοναδες παραγωγης σε αυτη τη χωρα.Βεβαια,εδω μεσα υπραχουν 2 μετρα και δυο σταθμα,διοτι οταν ιαπωνικα αυτοκινητα παραγονται στη Τουρκια πχ,δεν πρεπει να ειμαστε προκατηλλειμενοι,ενω οταν στο Μεξικο παραγονται αυτοκινητα απο τις bmw,mercedes,chrysler,toyota,ford κλπ,ειναι κακοφτιαγμενα και το γνωριζουμε με βεβαιοτητα.Σε αυτη τη κατηγορια θα εβλεπα σιγουρα και το xc90 παντως...

      1
  • Tasos

    Σχολιάζετε για τα εργοστάσια βλέπω,για την αξιοπιστία,για το diesel όχι όμως για το ίδιο το αυτοκίνητο! Για τα εργοστάσιο δεν νομίζω πως θα υπάρξει θέμα καθώς το Μεξικό κατασκευάζει χρόνια αυτοκίνητα,οπότε αυτά περί αναξιοπιστίας λόγω χωρας κατασκευής κλπ είναι εντελώς αβάσιμα. Εντελώς αβάσιμα επίσης,είναι τα λεγόμενα περί χαμηλής αξιοπιστίας γιατί όπως έχω ξαναπεί όταν ένα αυτοκίνητο είναι εντελώς καινούργιο ΔΕΝ μπορεί να κριθεί. Για το diesel περσινά ξινά σταφύλια,γιατί πλέον έχουν βάλει το Ad blue οπότε και εδώ άκυρο. Όσο για τα ιαπωνικά και τις χώρες κατασκευής οι ίδιοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων(ακόμα και οι κολλημένοι)λένε πως αν δεν είναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία δεν είναι τόσο αξιόπιστο. Για το αυτοκίνητο τώρα: Από εμφάνιση η Audi θα μπορούσε να είχε κάνει περισσότερα πράγματα αλλά ειδικά στο πίσω μέρος πέταγε..χαρταετό.Έτσι το αυτοκίνητο μοιάζει με το προηγούμενο και θα μπορούσε να ήταν διαφορετικό. Για ποιότητα δεν το συζητώ μακράν στην κορυφή της κατηγορίας του με διαφορά εδώ και χρόνια ενώ έχει και χώρους. Ο ντίζελ κινητήρας με Ad Blue πια δεν προβληματίζει αλλά θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει έναν 1800άρη ώστε να ήταν και πιο προσιτός φορολογικά. Οδική συμπεριφορά κορυφαία αφού το quattro έχει δείξει τα δόντια του πολλές φορές και αίσθηση όπως πάντα χρηματοκιβωτίου. Δεν θα προτιμούσα την αερανάρτηση καθώς είναι σίγουρο ότι θα βγάλει προβλήματα την πάροδο του χρόνου. Όσο για την τιμή ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητο είναι πανάκριβο γιατί επιβαρύνεται το φόρο πολυτελείας η οποία εκτοξεύει την τιμή του αλλά δεν είδα πουθενά να αναφερθεί αυτό. Επίσης 5 χρόνια εγγύηση από την Audi που επίσης δεν αναφέρθηκε πουθενά. Άρα λοιπόν αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του γιατί είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του.Αν όχι το καλύτερο.

      1
  • Giannis

    Einai to korufaio sthn kathgoria tou sumfwna me reviews apo olo ton kosmo. Gia mena to kritirio auto eiani kai oxi h anuparkth kai anupolupth agora mas. Oson afora to oti ftiaxnetai sto mexiko den nomizw oti einai 8ema giati ekei oi an8rwpoi ftiaxnoun autokinhta se terasties posothtes gia panw apo 50 xronia opote pleon exoun biomhxanikh koultoura. Den uparxei etaireia pou na mhn exei ergostasio ekei. Kako einai na ftiaxnetai autokinhto sthn tourkia opws kanoun oi iapwnikes, h fiat, kai oi gallikes opou ta stadat tous einai akomh xamhla.

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Κορυφαίο πραγματικά. Το είδα στο AUDI ON TOUR. Απίστευτη ποιότητα, άνεση άλλα ακριβό. Το καλύτερο στην κατηγορία μαζί με BMW X3.

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Κύριε Egeas την Bmw X3 την βάζω στην εξίσωση ως ένα κορυφαίο αυτοκίνητο που μπορεί να σταθεί δίπλα στο Q5, ως αντίπαλός του. Το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί το 2018, παραμένει όμως κορυφαία επιλογή σε κάποιον που θα δώσει τα χρήματα για να την αποκτήσει

     
  • Egeas

    @ Νικολαος Ναστος. Την BMW X3 που είναι 7 χρόνια μοντέλο προς αντικατάσταση το 2018 ... γιατί την βάζεις στην εξίσωση ? Το υφιστάμενο X3 είναι πλέον αναχρωνιστικό ως μοντέλο - το μόνο ότι επειδή είναι BMW ... και έχει μια αίγλη.