Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Audi TT RS των 400 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 6 Μαρτίου.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Audi TT RS των 400 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 6 Μαρτίου.

Δοκιμή: Audi TT RS Coupe

5.497 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2018)

Mε μικρότερου μεγέθους δίθυρο αμάξωμα και με κινητήρα 5 και όχι 10 κυλίνδρων, το TT RS μοιάζει σαν ένα R8 κομμένο στη μέση. Με 400 ίππους όμως και επιδόσεις που κοιτάζουν στα ίσια το μεγάλο αδελφάκι του, μήπως αυτό το ΤΤ δεν έχει και τόσα πολλά να ζηλέψει;

Το να «δεις» τετρακόσιους ίππους από κοντά, μαζεμένους κάτω από ένα και μόνο καπό ενός απλού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, θυμάμαι μας είχε πρωτοσυμβεί το 1998-99, όταν το πάλαι ποτέ μεγάλο αδελφάκι του Auto Τρίτη, το Auto Motor und Sport, είχε φέρει εν είδη οδοιπορικού από τη Γερμανία μια BMW M5, το οχτακύλινδρο κτήνος της ούτως ή άλλως πληθωρικής Ε39. Mόνο και μόνο η δυναμομέτρηση τότε (ναι, περιοδικά με δικό τους δυναμόμετρο, όταν σήμερα άλλοι δε μετράνε ούτε 0-100!) ήταν το ζήτημα ολόκληρης της εβδομάδας μας – κι ας μη μετρήθηκε τελικά τότε εκείνο το γερμανικό «βοδινό», για τεχνικούς λόγους που δεν είναι της παρούσης. 

Kινητήρας: Ένα «0-400-0» που δεν φαντάζεστε! 
Το πεντακύλινδρο μοτέρ η Audi το επιλέγει για πολλούς λόγους. Πρώτα απΆόλα τιμά την παράδοση που έχει σε τέτοιες δομές από την εποχή του θρυλικού quattro. Εν συνεχεία δίνει στα κορυφαία μοντέλα της τον παραπάνω κυβισμό που χρειάζονται χωρίς να χτίζει εξακύλινδρα μπλοκ, τα οποία μοιάζουν «παχουλά» για τα σημερινά διαμερίσματα κινητήρων και με δυσκολία μπαίνουν εγκάρσια – αν και η Audi την είχε λύσει την άσκηση αυτή, ήδη από το πρώτης γενιάς ΤΤ και τον μικρό V6 με περιεχόμενη γωνία μόλις 15 μοιρών που διέθετε, ειδικά για να μπαίνει στο πλάτος του πλαισίου και όχι στο μήκος. 

Εσωτερικό: Να λοιπόν, που γίνεται και χωρίς τόσες οθόνες! 
Tο κόκπιτ στο εσωτερικό του TT RS μας άρεσε πολύ κυρίως επειδή δείχνει με τον καλύτερο τρόπο ότι η αφθονία οθονών δεν είναι η λύση για ένα μοντέρνο εσωτερικό. 

Στο δρόμο: Μοναδική εμπειρία επιτάχυνσης και εκμεταλλεύσιμης δύναμης 
Και να μη θες να αναγνωρίσεις τις γέφυρες που ρίχνει το ΤΤ RS προς το R8, η θέα του τιμονιού από μόνη της είναι ικανή να αποτελέσει το βασικότερο επιχείρημα. Κόκκινο μπουτόν για τον κινητήρα πάνω στο τιμόνι και αντίστοιχα αριστερά του στο ίδιο ύψος ο επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης: εδώ η εικόνα είναι σχεδόν αυτούσια δανεισμένη από το μεγάλο κουπέ. Και είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο το ΤΤ κυνηγά τη φήμη του αδερφού του και σε ό,τι αφορά τον ήχο.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Audi TT RS των 400 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 6 Μαρτίου.

Hyundai
4green