Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι τοποθετημένοι στον εμπρόσθιο άξονα και είναι υπεύθυνοι για την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι τοποθετημένοι στον εμπρόσθιο άξονα και είναι υπεύθυνοι για την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο.

Αυτή είναι η Lamborghini Asterion των 910 ίππων

5.670 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2014)

Η πρωτότυπη Asterion συγκεντρώνει πλήθος καινοτομιών, καθώς αποτελεί την 1η υβριδική Lamborghini, η οποία κινούμενη αμιγώς ηλεκτρικά, συνιστά την 1η FWD Lamborghini της ιστορίας. Οι επιδόσεις, βέβαια, παραμένουν…

Αποκαλύφθηκε πλήρως το νέο supercar υβριδικό πρωτότυπο της Lamborghini, η Asterion LPI 910-4, το οποίο συνδυάζει έναν V10 κινητήρα με τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Οι Ιταλοί μας σύστησαν με το νέο διθέσιο μοντέλο τους σε ένα special event που οργάνωσε το VW Group, λίγο πριν η έκθεση Παρισιού ανοίξει τις πύλες της.Η Asterion αποτελεί την πρώτη υβριδική απόπειρα της Lamborghini, απαντώντας έτσι στις Ferrari, McLaren και Porsche που έχουν ήδη τοποθετηθεί στο «θέμα». Δεν είναι μόνη η πράσινή της «φύση» που διαφοροποιεί την συγκεκριμένη Lamborghini από τις υπόλοιπες «σκληροπυρηνικές», αλλά και η αισθητική της, η οποία θυμίζει την θρυλική Miura του παρελθόντος, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό της.Το όνομα «Asterion» προέρχεται από τη μυθολογία μας (Αστέριος) και αποτελεί τον βασιλιά της Κρήτης, θετό πατέρα του Μίνωα και "παππού" του Μινώταυρου. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες 4κίνητες Lamborghini, η πρωτότυπη του Παρισιού φέρει το V10 μοτέρ των 5,2 λτ., που προέρχεται από την Huracan και αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm και το οποίο κινεί τους πίσω τροχούς της, μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι τοποθετημένοι στον εμπρόσθιο άξονα και είναι υπεύθυνοι για την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο. 
Τα τρία ηλεκτρικά σύνολα αποδίδουν συνδυαστικά 300 ίππους και παίρνουν ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ μετάδοσης. Το βάρος του υβριδικού συστήματος είναι 250 κιλά, ενώ η συνδυαστική του ισχύς ανέρχεται σε 910 ίππους, επιτρέποντας στην Asterion να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ., πριν αγγίξει την τελική της ταχύτητα που είναι 320 χλμ./ώρα.Αλλη μια ενδιαφέρουσα πρωτιά της Asterion είναι πως όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, έχοντας μέγιστη ταχύτητα 125 χλμ./ώρα, λειτουργεί ως προσθιοκίνητη! Η Lamborghini «υπόσχεται» κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., ηλεκτρική αυτονομία κίνησης για 50 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 98 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει πως όποιος την αγοράσει στη χώρα μας δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας…Τα ακριβή σχέδια της Lamborghini για την Asterion δεν είναι ακόμα ξεκάθαρα και πολλά θα εξαρτηθούν από το feedback που θα έχουν από τον κόσμο κατά το ντεμπούτο του Παρισιού.

Η Lamborghini «υπόσχεται» κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., ηλεκτρική αυτονομία κίνησης για 50 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 98 γρ./χλμ.

Η Lamborghini «υπόσχεται» κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., ηλεκτρική αυτονομία κίνησης για 50 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 98 γρ./χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto