
Best-seller είναι το MG ZS Max, βγαίνει σε έκδοση βενζίνης & με full υβριδική τεχνολογία.
Πολύ δημοφιλής επιλογή Hybrid+ των 197 ίππων, η φθηνότερη της κατηγορίας (από 24.050 ευρώ).
Προσφάτως ανανεωμένη, η Toyota Corolla Cross είναι αποκλειστικά full υβριδική στα 140 και τα 180 άλογα.
Βγαίνει και 4κίνητη έκδοση, με έναν ηλεκτροκινητήρα που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς (όταν χρειαστεί).
MG ZS Max Hybrid+ και Toyota Corolla Cross είναι τα καλύτερα σε λιανικές πωλήσεις οικογενειακά SUV
Όποιος ψάχνει καινούργιο αυτοκίνητο, έχει δύο τρόπους απόκτησης: α) να το αγοράσει και να το έχει στην ιδιοκτησία του ή β) να το μισθώσει μέσω leasing. Στην πρώτη περίπτωση, η τελική επιλογή πιστεύουμε ότι έχει πολύ μεγαλύτερη αξία καθώς ουσιαστικά... παντρεύεσαι το αυτοκίνητο, πάνω από μία 4ετία που διαρκεί για παράδειγμα μία χρονομίσθωση. Για αυτό και όταν βλέπουμε ένα αυτοκίνητο ψηλά στις πωλήσεις λιανικής τού δίνουμε παραπάνω credits, καθώς ο τελικός αγοραστής ψάχνει παραπάνω που θα επενδύσει τα χρήματά του.
Στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, στις πρώτες δύο θέσεις βρίσκουμε αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν για το αποδοτικό full hybrid σύνολό τους. Best-seller είναι το MG ZS Max. Διαθέσιμο και με ατμοσφαιρική έκδοση βενζίνης (115 PS), σημειώνει πολύ καλές πωλήσεις στην αυτοφορτιζόμενη υβριδική του επιλογή (Hybrid+ από 24.050 ευρώ), συνδυάζοντας τα πολλά άλογα (197 PS) και την χαμηλή κατανάλωση (5 λτ./100 χλμ.).
Ακολουθεί στη 2η θέση είναι η Toyota Corolla Cross (από 30.790 ευρώ). Προσφάτως ανασχεδιασμένη, αποτελεί ένα ακόμη πολύ δημοφιλές μοντέλο στην γκάμα της Toyota.
Πάμε να δούμε τα βασικά πλεονεκτήματα κάθε αυτοκινήτου.
Κινητήρες: Στα 197 άλογα το MG ZS Max Hybrid, η Toyota Corolla Cross βγαίνει σε 3 εκδόσεις (έχει και 4κίνηση)
Μία έκδοση ισχύος συναντάμε στο MG ZS Max Hybrid+. Κάτω από το καπό του συνδυάζονται ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 102 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση είναι στα 197 άλογα και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες που συναντάμε ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας. Χρησιμοποιώντας για αρκετά χιλιόμετρα (σε σχέση με άλλες υβριδικές εφαρμογές) την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία των 1,83 kWh του υβριδικού του συστήματος, το MG ZS MAX Hybrid+ καταφέρνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, με τη μέση τιμή αυτής σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center του AutoΤρίτη μας να μην ξεπερνάει τα 6,0 λτ./100 χλμ..
Πέραν της οικονομίας καυσίμου, το υβριδικό σύνολο του MG ZS MAX Hybrid+ ξεχωρίζει και για τις δυναμικές επιδόσεις του όταν υπάρχει επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας. Πιο συγκεκριμένα, για το 0-100 χλμ./ώρα το MG ZS MAX Hybrid+ χρειάζεται 8,0 δλ., ενώ είναι παραπάνω από γρήγορο και στην προσπέραση, με 3,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 6,3 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα, αξιοποιώντας τόσο το ισχυρό σύνολο όσο και το 3τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δουλεύει πιο πολιτισμένα από τα CVT του είδους.
Όσον αφορά την Toyota Corolla Cross, η πρόσφατη ανανέωση διαφοροποίησε ελαφρώς την γκάμα κινητήρων. Στην βάση αυτής εξακολουθεί να βρίσκεται η έκδοση των 140 ίππων, ιπποδύναμη που προκύπτει από το «πάντρεμα« του 1.800άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα (98 PS) και ενός ηλεκτρομοτέρ (95 PS). Αυτό που άλλαξε είναι η απόδοση των ισχυρών εκδόσεων που από τα 196 άλογα βρίσκονται πλέον στους 180 ίππους. Εδώ έχουμε 2λιτρο βενζινοκινητήρα και πιο ισχυρό ηλεκτρομοτέρ (113 PS), με την κατανάλωση να έχει αντίστοιχες τιμές σύμφωνα με όσα αναφέρει η Toyota (περίπου 5 λίτρα).
Εκείνο που δεν άλλαξε είναι η παρουσία και 4κίνητης έκδοσης. Στα πρότυπα της τεχνολογίας που πρωτογνωρίσαμε στο Toyota Yaris Cross, ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας στους πίσω τροχούς δίνει στην Corolla Cross 4x4 πρόσθετη ευστάθεια σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός - Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο & Η γνώμη μας |