ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Bugatti: Sold out μέχρι το 2029

(20/8/2025)
Bugatti: Sold out μέχρι το 2029
3 Φωτογραφίες »

Η παραγωγή είναι ήδη «κλεισμένη» μέχρι το 2029.
Κεντρικό ρόλο παίζει το Bugatti Tourbillon που ξεπούλησε και έχει λίστα αναμονής.
Η φίρμα έχει εξασφαλισμένο πρόγραμμα παραγωγής για τα επόμενα χρόνια.
Ο CEO Mate Rimac θέλει να κάνει την Bugatti την πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως.

autotriti team

Η παραγωγή είναι ήδη «κλεισμένη» μέχρι το 2029

Η Bugatti φαίνεται πως δεν γνωρίζει από κρίσεις, καθώς η ζήτηση για τα νέα της μοντέλα ξεπερνά κάθε προσδοκία. Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της μάρκας, η παραγωγή είναι ήδη «κλεισμένη» μέχρι το 2029, με αποτέλεσμα όποιος θελήσει σήμερα να αποκτήσει ένα καινούριο Bugatti θα χρειαστεί να περιμένει… τουλάχιστον τέσσερα χρόνια.

Κεντρικό ρόλο παίζει το Bugatti Tourbillon που ξεπούλησε και έχει λίστα αναμονής

Κεντρικό ρόλο σε αυτή την απίστευτη επιτυχία παίζει το ολοκαίνουργιο Bugatti Tourbillon, το πρώτο μοντέλο με τον νέο V16 κινητήρα. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει μόλις 250 μονάδες, αριθμός που όχι μόνο καλύφθηκε πλήρως αλλά ξεπεράστηκε, με πάνω από 60 υποψήφιους πελάτες να βρίσκονται ήδη σε λίστα αναμονής. Παράλληλα, το Bolide, το πιο ακραίο μοντέλο της μάρκας, έχει επίσης εξαντληθεί.

Η φίρμα έχει εξασφαλισμένο πρόγραμμα παραγωγής για τα επόμενα χρόνια

Ο Frank Heyl, Διευθυντής Σχεδιασμού της Bugatti, δήλωσε στο Monterey Car Week πως η φίρμα έχει εξασφαλισμένο πρόγραμμα παραγωγής για τα επόμενα χρόνια. «Μέχρι το 2029 θα είμαστε πλήρως απασχολημένοι με την κατασκευή των 250 Tourbillon, καθώς και των τελευταίων Bolide. Όλα είναι προγραμματισμένα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο CEO Mate Rimac θέλει να κάνει την Bugatti την πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως

Για τον CEO Mate Rimac, η εικόνα αυτή είναι η απόλυτη επιβεβαίωση της στρατηγικής του: «Θέλω να κάνω τη Bugatti την πιο επιτυχημένη και πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο», ανέφερε, με την υπερπολυτελή μάρκα να ενισχύει τη θέση της σε μια εποχή που οι περισσότερες εταιρείες παλεύουν με την ηλεκτροκίνηση, τους δασμούς και τις ανακατατάξεις στην παραγωγή. Για τη Bugatti όμως, το μέλλον μοιάζει ήδη εξασφαλισμένο.

elk test
NISSAN