• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Citroen C3 VS Hyundai i20 VS VW Polo

Διαβάστηκε από 17370 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/8/2019
 

Μικροί καθημερινοί ήρωες: Συγκρίνουμε τρία μικρά αυτοκίνητα που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις πωλήσεις λιανικής και έχουν πείσει το κοινό με την πληρότητά τους και τους χώρους τους.

Τα μικρά αυτοκίνητα εξακολουθούν να βρίσκονται ψηλά στους πίνακες των πωλήσεων, όμως ιδιαίτερη σημασία έχει η εικόνα τους στις πωλήσεις λιανικής. Αυτό γιατί αντίθετα με τα εταιρικά deal που διαμορφώνουν κατά κάποιο τρόπο την αγορά γενικότερα, σε αυτή την λίστα βλέπουμε ποια είναι τα μοντέλα που εμπιστεύεται ο Ελληνας για προσωπικό του αυτοκίνητο πληρώνοντας μάλιστα ο ίδιος γιΆ αυτό. Στο πρώτο 6μηνο του έτους λοιπόν, την κούρσα στην λιανική, οδηγεί το Volkswagen Polo. Πιο πίσω το Citroen C3 συνεχίζει και αυξάνει τα μερίδιά του, ενώ αργά αλλά σταθερά ανεβαίνει και το Hyundai i20. Ας δούμε όμως τι προσφέρει το κάθε μοντέλο ξεχωριστά και που υπερτερεί έναντι των άλλων δύο, επιλέγοντας παραπλήσιας απόδοσης κινητήρες. 

Eμφάνιση: Ξεχωρίζει το Citroen C3
Στο κομμάτι της σχεδίασης και τα 3 μοντέλα διαθέτουν γενικά ελκυστικά χαρακτηριστικά και μοντέρνα σχεδίαση, εκφράζοντας νεανικό στιλ, με διαφορετική λογική ωστόσο. Το πιο τολμηρό από τα τρία μοντέλα είναι αναμφισβήτητα το Citroen C3. Κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης αποτελούν τα στενά LED φώτα ημέρας, με τα κανονικά φωτιστικά να αποτελούν στοιχεία προφυλακτήρα. Τα προαιρετικά (κόστος 230 ευρώ) προστατευτικά Airbumps και η διχρωμία σε αμάξωμα οροφή καθώς και οι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει,  προσθέτουν πόντους στο σύνολο όσον αφορά τον ξεχωριστό και νεανικό του χαρακτήρα.

Το Hyundai i20 είναι πιο κοντά στα συμβατικά μοτίβα της κατηγορίας, κερδίζει όμως τις εντυπώσεις με τα μεγάλα ελλειπτικά φώτα, τη χαμηλά τοποθετημένη πολυγωνική γρίλια, τα πίσω μεγάλα φώτα και τις μαύρες πίσω κολώνες, στοιχεία που εν τέλει του δίνουν το απαραίτητο νεανικό ύφος.

Το VW Polo ακολουθεί  την φιλοσοφία της εταιρείας γενικότερα και έτσι εκφράζει ένα πιο ουδέτερο design χωρίς κάτι το υπερβολικό. Το σοβαρό του ύφος χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ