" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το αειθαλές Toyota Corolla πιστοποιεί για μία ακόμη φορά την αξία του όντας στο Νο2 των δημοφιλέστερων δοκιμών μας.

Χαρακτηριστικά εμπρός φώτα με LED ημέρας δίνουν ένα πολύ δυναμικό πρόσωπο στη νέα Corolla.

Η Toyota Corolla 1,4 D-4D έκανε ρεκόρ, αφού έπιασε τα 141 χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.

Το εντυπωσιακό πίσω μέρος της Corolla αναδεικνύει την προσοχή στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του μοντέλου.

Το όνομα βαρύ… 10 γενιές Corolla έχουν περάσει άλλωστε. Και η 11η έρχεται πολύ δυναμικά να επαναπροσδιορίσει εκ νέου τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ο αέρας για το κεφάλι των πίσω είναι οριακός, ωστόσο άνετα θα καθίσουν οι πίσω λόγω της κλίσης του καθίσματος. Μεγάλος είναι και ο αέρας για τα γόνατα.

Με 452 λίτρα, ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, χρηστικός και 2 λίτρα μεγαλύτερος από το μοντέλο που τη 10η γενιά του μοντέλου.

Test:Toyota Corolla 1,4 D

Διαβάστηκε από 122650 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2015

Δυναμική σε εμφάνιση, με υψηλή ποιότητα κατασκευής, ασφαλή οδική συμπεριφορά με σβέλτο και οικονομικό πετρελαιοκινητήρα. Τη δοκιμάσαμε 3/1/2014 και έφτασε στη θέση Νο2.

 

Το όνομα βαρύ… 10 γενιές Corolla έχουν περάσει άλλωστε. Και η 11η έρχεται πολύ δυναμικά να επαναπροσδιορίσει εκ νέου τα δεδομένα της κατηγορίας. Πρώτα από όλα με τη δυναμική της εμφάνιση, στη συνέχεια με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τους καλούς εσωτερικούς χώρους της και έπειτα με τον εξαιρετικό τόσο σε απόδοση, όσο και κατανάλωση πετρελαιοκινητήρα της. 

Για να σας προϊδεάσουμε, απλώς αναφέρουμε πως η μέση εργοστασιακή κατανάλωση του 1,4 D-4D των 90 ίππων είναι 3,8 λτ.100 χλμ., οι εκπομπές CO2 κάτω των 100 γρ./χλμ. και άρα δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ στη μέτρηση κατανάλωσης του Auto Τρίτη το μικρομεσαίο σεντάν της Toyota στα 5 λτ./100 χλμ. «έγραψε» ταχύτητα 141 χλμ./ώρα, την μεγαλύτερη από όσες έχουμε μετρήσει μέχρι στιγμή. Σε αυτό συνέβαλε τόσο η αεροδυναμική της σχεδίαση, όσο και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Όμως προτού φτάσουμε σε αυτό, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…


Δυναμική όσο ποτέ
Η 11η γενιά της Corolla υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota και αντικειμενικά είναι πολύ όμορφη και εκπέμπει δυναμισμό χάρη και στην πολύ καλή αεροδυναμική (Cd 0.27). Παρούσες είναι οι φόρμες Keen Look (που σημαίνει ότι η σχεδίαση είναι εκλεπτυσμένη και αποτελεσματική αεροδυναμικά), αλλά και Under Priority (μοτίβο που καθίσταται εμφανές στο σχέδιο του εμπρός προφυλακτήρα με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος). 

Πιο συγκεκριμένα τώρα, στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουμε τα μεγάλα φανάρια που εφάπτονται πάνω στη γρίλια της μάσκας και δημιουργούν ένα ενιαίο πάνελ, αλλά και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Από την άλλη στο πλάι το σχήμα είναι αεροδυναμικό (θυμίζει μέχρι τη μέση το Auris) και καταλήγει στον υπερυψωμένο τρίτο όγκο του χώρου αποσκευών. Τέλος, τα φωτιστικά στο πίσω τμήμα είναι μεγάλα σε όγκο και με πιο «συμβατικό» σχήμα από ό,τι αυτά του Auris, ενώ μεγάλες είναι κι οι διαστάσεις του προφυλακτήρα. 

 
  • Giorgos

    Καταπληκτική, ποιοτική, οικονομική, πανέμορφη. Η ωραιότερη προσπάθεια της Toyota στο Corolla. Θα ήθελα λίγο περισσότερο εξοπλισμό στις πρώτες εκδόσεις.Η επέκταση απο τα 6 στα 8 χρόνια τα σπάει

      11
  • yo_rover

    νομίζω πως έχει το ποιο άσχημο ταμπλό που έχω δει ποτε σε αυτοκίνητο τις κατηγοριας και όχι μονο !

      7
  • leonidas

    το Link για το "Τιμή-εξοπλισμός: Πλήρης και πλούσια από τη βασική έκδοση" είναι λάθος http://www.autotriti.gr/data/news//data/news/preview_news//Corolla-makes-the-rules_114888_13417.asp

      5