Το Nissan Qashqai παραμένει ο κυρίαρχος παίκτης της αγοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Το βραβείο για την ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια του Nissan Qashqai παρέλαβαν ο Θάνος Μπάφας (Διευθυντής Μάρκετινγκ της Nissan Ελλάδος) και οι Βασίλης Μπάρκας, Έλενα Εμμανουήλ και Δέσποινα Χοχλακίδη από την Tempo OMD.

Διάκριση για τη Nissan Ελλάδος & το Qashqai

3.245 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2019)

Η ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια της Tempo OMD Hellas με την κωδική ονομασία «Nissan Qashqai Social Cards», απέσπασε το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία «Mobile Αdvertising» στο πλαίσιο των βραβείων ΙΑΒ ΜIXX Awards ΄19.

Το μικρομεσαίο SUV της Nissan έχει συνηθίσει τους ανθρώπους της μάρκας στα αριστεία κυρίως σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις στην κατηγορία του. Αυτό συμβαίνει ακόμα και με την ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια του, την οποία δημιούργησε η Tempo OMD Hellas, που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία «Mobile Αdvertising». Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα, η συγκεκριμένη καμπάνια, απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Tablet or Mobile Αdvertising», των Digital Media Awards ΄19.
 

Τις συμμετοχές έκρινε επιτροπή αποτελούμενη από 12 διεθνείς κριτές, με τις υποψηφιότητες να δίνουν στην αγορά την εικόνα τόσο των δημιουργικών, όσο και των αποτελεσματικών πρακτικών στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας.  Πρόκειται για βραβεία που συνδιοργανώνει ο ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau) με την Direction Business Network και τα οποία για 5η συνεχή χρονιά δίνουν την ευκαιρία για να διακριθούν τα καλύτερα έργα της ψηφιακής διαφήμισης.

Όσον αφορά στα social cards, αυτά είναι νέα καινοτόμα mobile first ad-formats, που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα του Social Media περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών, αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement. Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο.

SPRING SEAT
citroen