Ο επόμενος CEO της Daimler, κ. Ola Kallenius, λέγεται πως θα ταράξει τα νερά λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Διαζύγιο Mercedes με Renault-Nissan;

4.469 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2019)

Ο νέος CEO της Daimler («μαμά» εταιρεία της Mercedes-Benz) φαίνεται πως θέλει να κόψει τους δεσμούς με τη συμμαχία Renault-Nissan, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ενώ τα σχέδια του δεν περιορίζονται μόνο εκεί.

Η αλλαγή στην ηγεσία της Daimler έχει ανακοινωθεί επίσημα από τον περασμένο Σεπτέμβρη. Ο αρχηγός της Daimler, μητρικής εταιρείας της Mercedes-Benz, Dieter Zetsche θα αποχωρήσει από τα καθήκοντά του τον ερχόμενο Μάιο και θα αναλάβει ο Σουηδός, Ola Kallenius, που θα γίνει μάλιστα και ο πρώτος μη Γερμανός Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην ιστορία της μάρκας.

Αυτή η σημαντική αλλαγή, όμως, δεν θα είναι η μόνη καθώς, όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η Automotive News, ο 49χρονος νυν CEO του γερμανικού κολοσσού δεν θα ανανεώσει τη συνεργασία με τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Αυτό το σενάριο μπορεί να σημαίνει το πέρασμα σε πελατειακή σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών, δηλαδή να αγοράζει η μία εταιρεία από την άλλη ό,τι χρειάζεται (π.χ. κινητήρες, δάπεδο, τεχνολογίες κ.ο.κ.), ή απλά ότι θα χαράξουν διαφορετικούς δρόμους μετά το «διαζύγιο» διατηρώντας όσα έχτισαν από κοινού όλα αυτά τα χρόνια.

Υπενθυμίζουμε πως, τα smart forfour και Renault Twingo έχουν εξελιχθεί από κοινού και κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Σλοβενίας, ενώ κοινός παρονομαστής των δύο εταιρειών είναι και το Pick-Up της Mercedes-Benz, η X-Class, η οποία βασίζεται στο πάτωμα του Nissan Navara NP300.

Τέλος, σημειώνουμε πως, το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει ότι ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος θα κληθεί να «κόψει» περίπου 8 δις ευρώ από τα έξοδα της μάρκας (σ.σ. 6 δις από τα επιβατικά και 2 δις από τα φορτηγά), μειώνοντας τα κόστη και αυξάνοντας την αποδοτικότητα έως το 2021.

Mercedes
test center