Η GLA 200 φορά το νεότερης γενιάς, αλουμινένιο και με άμεσο ψεκασμό, 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes.

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 12 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί 25/3.

Στην άσφαλτο η GLA προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και πολύ καλή άνεση, με την ανάρτηση να απορροφά επιτυχημένα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Το εσωτερικό της νέας GLA έρχεται από αυτό της Mercedes A-Class, με τη διαφορά της υψηλότερης θέσης οδήγησης.

Δοκιμάζουμε πρώτοι: Mercedes GLA 200 Auto

17.412 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2014

Η νέα Mercedes GLA 200 εντάσσει τον αγοραστή της μάρκας στα crossover/SUV μοντέλα, κερδίζοντας ουσία και εντυπώσεις με τη σχεδίασή της, την ποιότητα κατασκευής, αλλά και την οδηγική και οδική άνεση σε άσφαλτο και χώμα.

 
Κινητήρας-Κιβώτιο: Δυνατός συνδυασμός για επιπλέον άνεση

Η GLA 200 φορά το νεότερης γενιάς, αλουμινένιο και με άμεσο ψεκασμό, 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes. Η έκδοση αυτή μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή η αρχική έκδοση στη γκάμα, ωστόσο με την απόδοσή της και τις επιδόσεις της, κάθε άλλο παρά ως «αρχική» μπορεί να χαρακτηριστεί premium SUV και Crossover.


Εσωτερικό: Ποιοτικό, μοντέρνο και με πολύ καλή ευχρηστία

Το εσωτερικό της νέας GLA έρχεται από αυτό της Mercedes A-Class, με τη διαφορά της υψηλότερης θέσης οδήγησης. Από εκεί και πέρα, σχεδιαστικά, το ταμπλό διακρίνεται για την καλαισθησία του, με τους 5 οριζόντιους στρογγυλούς αεραγωγούς, την «αιωρούμενη» λεπτή ψηφιακή οθόνη και το μικρό περβάζι στο ανώτερο τμήμα του, να αποτελούν και πάλι τα τρία πιο χαρακτηριστικά σημεία της εικόνας του.


Χώροι: Σε πολύ καλά επίπεδα

Η χωροταξική διαμόρφωση του εσωτερικού, παρά τις compact διαστάσεις της GLA, έρχεται για να ευνοήσει τους χώρους στην καμπίνα. Στο πορτ-μπαγκάζ από την άλλη, διαθέσιμα είναι 421 λτ. ωφέλιμου όγκου, ένα νούμερο παραπάνω από ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας.


Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση, δε φοβάται το χώμα

Η νέα GLA βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα της Mercedes A-Class, φέροντας φυσικά την ίδια ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), η οποία όμως έχει μεγαλύτερη διαδρομή δίνοντάς της τη δυνατότητα να διαχειριστεί με περισσότερη άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.


Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 12 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί 24/3.