• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τη νέα Alfa Romeo Stelvio στην έκδοση με τον 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 280 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Η ανάρτησή της Stelvio είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Stelvio με 280 PS

Διαβάστηκε από 21411 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2017

Μετά την πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους της πετρελαιοκίνητης Alfa Romeo Stelvio, δοκιμάζουμε τη βενζινοκίνητη με τα 280 άλογα. Δείτε γιατί η εν λόγω έκδοση έχει ακόμη πιο δυνατό το cuore sportivo.

 
What is new
- Κινητήρας 2,0 λτ. turbo με 280 ίππους
- Καίει 10,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 70.300 ευρώ
 
Μπορεί ένα SUV να έχει το Cuore Sportivo; Νομίζουμε πως αν δεν μπορούσε, τελικά η Alfa Romeo δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή της Stelvio. Τα πράγματα δείχνουν πως η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μετά την Giulia έρχεται με την Stelvio να δηλώσει το παρών απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό παρουσιάζοντας μοντέλα αφενός απολαυστικά στο δρόμο, αφετέρου γαρνιρισμένα με την κλασική σαγηνευτική ιταλική σχεδίαση.
 
Αφορμή για την παραπάνω εισαγωγή αποτέλεσε η βενζινοκίνητη έκδοση της νέας Stelvio την οποία είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή. Ήταν η δεύτερη φορά που μια Stelvio περνούσε το γκαράζ μας (σ.σ. στο τεύχος 20/2017 θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης), επομένως ήμασταν εξοικειωμένοι με το να δεχόμαστε τα επίμονα βλέμματα των διπλανών οδηγών, αλλά και «υποψιασμένοι» για τις οδηγικές ικανότητές της. Επομένως, εκεί που ρίξαμε αυτή τη φορά το βάρος είναι στο κατά πόσο πιο γρήγορη και απολαυστική είναι με τους 280 ίππους, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και την τιμή της, η οποία είναι πιο αλμυρή σε σχέση με την 2,2 των 210 ίππων. Συγκριμένα, από τα 70.300 ευρώ ξεκινάει η κόκκινη Stelvio που βλέπετε στις φωτογραφίες, άρα και οι απαιτήσεις εκτοξεύονται αυτόματα αρκετά ψηλά…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Yugo best seller

    Το οτι ενα αυτοκινητο και κατ' επεκταση οποιοδηποτε προιον ειναι καλυτερο με κριτηριο τις πωλησεις μου θυμιζει το ανεκδοτο με τη ferrari και το yugo στο φαναρι.

      15
  • ΘΑΝΟΣ

    SAVIO ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ Q5(ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Χ5 Χ4 TOUARG....)ΝΑ ΤΟ ΔΕΚΤΩ!ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ?ΣΤΟ ΣΑΣΙ? ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ?ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ? ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ....? ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ALFA ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ SITE ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

      15
  • yannis

    el savio, μονο τα ελληνικα site εκθειαζουν το Q5, το car magazine για τη stelvio εγραψε "borderline brilliant", topgear "Alfa has a car to buy with your heart and head", ο Clarkson στους Sunday Times " you get the impression it was engineered by people who were involved because they wanted to be...it’s the only SUV that’s quite tempting" ενω για το Q5 εγραψε "as exciting as your washing machine" . το μονο που λενε ολοι οτι το infotainment ειναι πιο βασικο απο τα γερμανικα, αλλα και παλι δεν το θεωρω σημαντικο μερος ενος αυτοκινητου, δεν εχω δει ποτε infotainment σε αυτοκινητο που να μου προκαλεσει τοση εντυπωση που να με κανει να θελω να το παρω.(προτιμω πολυ καλα ηχεια και κινητο παρα οθονες με χαλια interface που κοστιζουν 7000 ευρω οπως στα audi)

      13
  • Πειραιωτης

    Εκπληκτικα ομορφο ποιοτικο και δυνατο suv μονο που στην ελλαδα το σκοτωνει κυριολεκτικα η τιμη αγορας και ειναι κριμα.....δυνατο χαρτι απο τους ιταλους της alfa romeo!

      11
  • yannis

    ελεος πια με τη γερμανικη πγχοιοτητα, το αυτοκινητο δεν ειναι τα πλαστικα του ταμπλο. ο κουμπαρος μου και 2 παιδικοι φιλοι δουλευουν σε VAG συγκροτηματα: Τα VW 1 στις 3 γενιες ΔΕΝ ειναι ελλατωματικη, η AUDI απο τοτε που εριξε ολο το μπατζετ στη διαφημιση και τις ταινιες εκοψε τελειως το Quality Control, πουλανε οτι βγαινει απο το εργοστασιο και αν εχει προβλημα τα βρισκουμε μετα, αλλα οτι ειναι ακριβο και γερμανικο πουλαει

      6
  • Sofos

    Agaphtoi alfisti an sas aresei toso polu kai 8elete na to parete auto to autokinhto na kanete to ekshs: Perimenete 3 xronakia kai apo 70K 8a exei pesei sta 15 kai polla lew. Parte gia paradeigma thn metapwlhtikh aksia ths 159.

      3
  • john

    έχεις λεφτα και θες ποιοτητα; παιρνεις γερμανικό. Δεν εχεις; παιρνεις ότι άλλο και προσπαθείς να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου ότι έχεις πάρει κάτι καλό.

      2
  • Simple

    Sugnwmh alla se poion kosmo zeite??? H Giulia pou moirazetai to idio patwma me to stelvio arghse 2 xronia na bgei epeidh sta crash test patwse kai o wruomenos Marcchione tous ebale na ftiaksoun to patwma ap thn arxh. Pws na empisteuteis mia marka pou einai ston pato ths aksiopistias ta teleutaia xronia??? Kai exei metapwlhtikh aksia san ta kinezika??? Omorfa ktlp den lew alla mexri ekei. Tsapatsoulia meta foul. Kai oloi osoi lene oti 8a to agorazan otan er8ei h stigmh na apoxwristoun 50+K euro 8a kanoun pisw. Kai oloi loipon eseis pou kathgoreite ta germanika an eixate ta lefta germaniko 8a pernate xwris deuterh skepsh. Alla osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria...

      2
  • el savio

    An deite sugkritika sto youtube to Q5 einai to kalutero autokinhto se authn thn kathgoria apo sxedon oles tis ekpompes autokinhtou ana ton kosmo, opote kapoios mono logika skeptomenos 8a parei auto. Den einai tuxaio allwste to oti kai h prwth genia tou Q5 poulhse konta sta 2 ekatomuria antitupa se olo ton kosmo -makran to best seller. H Stelvio apeu8unetai se an8rwpous perissotero pou den 8a agorazan ena suv upo alles sun8hkes kai 8eloun na odhgoun kati pou den to blepeis suxna sto dromo.

      2