• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τη νέα Alfa Romeo Stelvio στην έκδοση με τον 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 280 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Η ανάρτησή της Stelvio είναι σφιχτή και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ακόμη και μετά από μεταφορές βάρους.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Zoom στις λεπτομέρειες της Alfa Romeo Stelvio.

Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Stelvio με 280 PS

Διαβάστηκε από 13003 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2017

Έχοντας νωπές ακόμη τις εντυπώσεις από την πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους της πετρελαιοκίνητης Alfa Romeo Stelvio, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε τη βενζινοκίνητη με τα 280 άλογα. Η εν λόγω έκδοση λοιπόν, έχει ακόμη πιο δυνατό το cuore sportivo. Δείτε παρακάτω γιατί…

 
What is new
- Κινητήρας 2,0 λτ. turbo με 280 ίππους
- Καίει 10,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 70.300 ευρώ
 
Μπορεί ένα SUV να έχει το Cuore Sportivo; Νομίζουμε πως αν δεν μπορούσε, τελικά η Alfa Romeo δεν θα προχωρούσε στην παραγωγή της Stelvio. Τα πράγματα δείχνουν πως η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μετά την Giulia έρχεται με την Stelvio να δηλώσει το παρών απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό παρουσιάζοντας μοντέλα αφενός απολαυστικά στο δρόμο, αφετέρου γαρνιρισμένα με την κλασική σαγηνευτική ιταλική σχεδίαση.
 
Αφορμή για την παραπάνω εισαγωγή αποτέλεσε η βενζινοκίνητη έκδοση της νέας Stelvio την οποία είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή. Ήταν η δεύτερη φορά που μια Stelvio περνούσε το γκαράζ μας (σ.σ. στο τεύχος 20/2017 θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης), επομένως ήμασταν εξοικειωμένοι με το να δεχόμαστε τα επίμονα βλέμματα των διπλανών οδηγών, αλλά και «υποψιασμένοι» για τις οδηγικές ικανότητές της. Επομένως, εκεί που ρίξαμε αυτή τη φορά το βάρος είναι στο κατά πόσο πιο γρήγορη και απολαυστική είναι με τους 280 ίππους, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη και την τιμή της, η οποία είναι πιο αλμυρή σε σχέση με την 2,2 των 210 ίππων. Συγκριμένα, από τα 70.300 ευρώ ξεκινάει η κόκκινη Stelvio που βλέπετε στις φωτογραφίες, άρα και οι απαιτήσεις εκτοξεύονται αυτόματα αρκετά ψηλά…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • barboutogatos

    '' (σ.σ. αν ψηλαφίσεις εκατοστό προς εκατοστό το ταμπλό και τις πόρτες θα βρεις ωστόσο κάποιες πολύ μικρές ατέλειες),'' Λεω και γω.........αλλα δεν αντεξατε........το γραψατε το κλισε περι του ''παντα'' ευρισκομενου με προβληματα εσωτερικου στα Ιταλικα αυτοκινητα.......Καλο θα ηταν οταν αφηνετε τετοια υπονοουμενα να μας λετε και που τα εντοπισατε για να τσεκαρουμε και εμεις.....Λυπηθητε μας μην μας αφηνετε να ψαχνουμε ολες τις σπιθαμες του αυτοκινητου......για να εντοπισουμε τα κατα φαντασιαν μειονεκτηματα που αναλαλυψατε.Δεν μαε ειπατε σε σχεση με την Macan πως το ειδατε το εσωτερικο?Απ οσο γνωριζουμε η Macan εχει στον αεροσακο συνοδηγου αρμο που παραπεμπει σε προδεκαετιας σχεδιαση εσωτερικου και ποτηροθηκες που δεν ειναι κρυφες κατι το οποιο αφαιρει απο την elegance εικονα που θελουν πλασαρουν οι Γερμανοι και που θελουν να μας περασουν οτι εχουν το μονοπωλειο στην ποιοτητα.....Εχετε δει καμιά MACAN να εχει πραγματικη επενδυση ξυλου με ανοιχτους πόρους?Η τιμη για πιο λογο αναφερεται ως αλμυρη?Στις αντιστοιχες εκδοσεις ο ανταγωνισμος ειναι ακριβοτερος με υποδιαιστερα συνολα απ την Stelvio

      36
  • ΘΑΝΟΣ

    ΧΑΧΑΧΑ... ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΓΛΥΨΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΔΙΑ..ΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΛΦΑ 159 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΟΝΙΣΜΟ.ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ 159 ΚΑΤΟΧΟΙ MERCEDES KAI BMW KAI VW....

      21
  • JIMETA

    Συμφωνώ σε όλα όσα είπες barboutogate,ψάχνουν στο autotriti να βρούν βελόνα στα άχυρα,αλλά εγώ τους έχω πει πολάκις φορές να δούν την ποιότητα στο passat του φίλου μου 2000 cc tfsi triptonic να δούν την "ποιότητα" μέσα. Μακάρι να πουλήσει και να τα πάει καλά η Alfa όχι εδώ στο σοβιεστάν αλλά έξω.

      20
  • popi

    E βέβαια έτσι είναι, άλλο φούτσες και άλλο βούρτσες. Δεν μπορεί να σταθεί τίποτα μπροστά στην γερμανική πχιότητα κατά το autotriti. Οι χορηγοί πάνω από όλα. :D

      19
  • travoltas

    Ρε σοβαρευτειτε μερικοι. Μου μεινε στο χερι η χειρολαβη της stelvio οταν πηγα να τη δω στην αντιπροσωπεια. Εβλεπα ενα φωτακι μεσα απ τη χειρολαβη και λεω δεν μπορει θα χει προβλημα το συγκεκριμενο. Σε ολες τις πορτες ετσι ηταν. Πηγα να ανοιξω το καπο και μου εμεινε στο χερι το μαντζαφλαρι. Τα μπρατσα στην κεντρικη κονσολα ειχαν ξεχασει να τα βιδωσουν καλα μαλλον και στις επενδυσεις στις κολωνες εριχνες κερματα και στα ετρωγε. Αντε με τα φαντασματα.

      13
  • Vasileios

    Μπορείτε να φανταστείτε πόσα χρήματα θα γύρευε η Mercedes ή η Bmw στην περίπτωση που κατάφερνε να κατασκευάσει ενα τέτοιου μηχανολογικού επιπέδου αυτοκίνητο..?

      11
  • jimeta

    @ΘΑΝΟΣ,φίλε θάνο θα σε διορθώσω,την διαφορά να την καταλάβει ένας που οδηγάει BMW-MERCEDES και οδηγήσει την ALFA ROMEO το καταλαβαίνω,ένα που οδηγάει αμάξι της vw τι να καταλάβει ρε φίλε.

      11
  • barboutogatos

    @ K.K. Καταρχην καλοριζικο το Audi ,αλλα η Giulia ειναι κλασεις ανωτερη.Στην εκδοση Veloce που ειναι τετρακινητη και 2 λιτρη με 280hp με 51.000 ειναι απο αλλο πλανητη.....και το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν τα ειδες ολα ,καθως κανενας αντιπροσωπος εδω στην Ελλαδα δεν εχει φερει αυτη την εκδοση.Σε ολα τα συγκριτικα με την Giulia το συγκεκριμενο audi που πηρες ειναι πισω.....Επισης η Giulia βγαινει με διπλα ψαλιδια ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ AUDI.Οι πυργισκου της αναρτησης της Giulia ειναι χυτοι ενω στα audi mercedes bmw ειναι πρεσσαριστοι οποτε και υποδιαιστερης μεθοδου τα αυτοκινητα των Γερμανων....Το σασι Της Giulia ειναι απο carbon μαγνησι και αλουμινιο ,συνδυασμος που το καθιστα το πιο στρεπτικα ακαμπτο σε ολοκληρη την κατηγορια και αποδειξη ειναι και το ασυλυπτο ρεκορ παθητικης ασφαλειας με βαθμολογιση 98% καθιστωντας την Giuliaως το ασφαλεστερο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας....Επισης η Giulia εχει μπαρες θολων κατι που δεν εχει ουτε κατα διανοια το Audi.....Επισης ηθελα να πω οτι η παραθεση αποψεων Δεν εχει να κανει με οπαδισμο και δεν ξερω απο που προκυπτουν τα περι μετόχων που αναφερεσαι.Σου ευχομαι και παλι καλοριζικο αλλα οκ πηρες ενα υποδιαιστερο απο την Giulia.....Ο στρατης χατζηπαναγιωτου των 4 τροχων που δεν τον λες και Ιταλοφιλο,το αντιθετο μαλιστα.....Ειχε γραψει παρ ολα αυτα για την Veloce οτι θα την χαρακτηριζε ως ενα τετραθυρο GTR....

      10
  • barboutogatos

    @el savio Ενας κοινος προμηθευτης ειναι η Ιταλικη εταιρεια Magnetti Marelli του ομιλου Fiat απ οπου προμηθευονται οι BMW MERCEDES AUDI τα Infotaiment sustem.....Αρα καλοσοριζουμε τους Γερμανους στον παντοτινο προμηθευτη της Alfa Romeo .Εδω που τα λεμε εχει παρει η Audi και καμποσους σχεδιαστες που ειχαν δουλεψει προηγουμενως στην Alfa.Η Alfa δεν ηταν ουτε θα γινει ποτέ Audi γιατι ηταν και ειναι ετη φωτος ανωτερη εταιρεια ........και για να γινει η Alfa Romeo σαν την Αudi θα πρεπει να κατεβει σε πολλους τομεις προς τα κατω και αυτο δεν γινεται......Ποιοτητα και υλικα σασι ασυληπτα και για τους τρεις Γερμανους μηχανικα συνολα με ροπη εως 7 κιλα παραπανω στους αντιστοιχους κυβισμους.....Αναρτησεις με διπλωματα ευρεσυτεχνιας και τιμονι-συστημα διευθυνσης που ειναι ΜΑΚΡΑΝ το καλυτερο σε καθε κατηγορια οπου εχει παρουσια η Alfa Romeo.......χαχα Ακου λεει δεν εχει γινει ακομα AUDI Τελικα πολυ μεγαλο ψωνιο το εχετε μερικοι.....Θα βγει η Audi... ο κομπαρσος των Premium σε θεματα ποιοτητας κατασκευης αμαξωματος και θα μιλησει για την Alfa .Δεν σφαξανε!

      7
  • barboutogatos

    Αγαπητε Τasos.....Αν ανατρεξεις στο AUTOTRITI στην αναζητηση καινουργιων μοντελων και συγκεκριμενα στο Audi A4 Quatro θα δεις οτι στους πινακες με τα τεχνικα χαρακτηριστικα ανα φερεται ξεκαθαρα οτι εχει Mc Pherson ΚΑΙ ΟΧΙ διπλά ψαλιδια......και εκτος αυτου το τιμονι των 2,8 στροφων του Audi A4 ειναι μακραν υποδιαιστερο σε σχεση με το αμεσοτερο και κοφτεροτερο συστημα διευθυνσης της Giulia που ειναι στις 2.1 ή 2.2 στροφες....Επισης .....αλουμινενια αμαξωματα και αναρτησεις η Alfa Romeo ειχε απο την δεκαετια του 60 σε διαφορα γρηγορα μοντελα της......Ακομα και στην δεκαετια του 90 ειχε φτασει σε αλλο επιπεδο καθως στην rz/sz Il monstro ειχαν κανει συνενωση του υλικου του σασι, με μια θερμοπλαστικη ριτινη ινας γυαλιου με αποτελεσμα η στρεπτικη ακαμψια να εχει φτασει σε τοσο υψηλα επιπεδα με αποτελεσμα να παραγει περισσοτερα πλευρικα G σε σχεση με Porsche και Ferrari της εποχης.Επισης τα υλικα με τα οποια εχει φτιαχτει ενα αυτοκινητο δεν σχετιζονται με το αποτελεσμα στην αεροδυναμικη συραγγα.....,αλλα με το σχημα του αυτοκινητου.....Εδω να πουμε οτι και η Giulia ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ που αναφερεις στην εκδοση Eco effenciall.......Το ESP ειναι κατι το οποιο με μια αναβαθμιση λογισμικου μπορει να απενεργοποιηθει,οποτε πολυς θορυβος για το τιποτα.......αλλωστε στην Quadrifoglio ειναι και απενεργοποιουμενο.Σε συνεντευξη του ο R.Fedelli (ειναι αυτος που εφτιξε την υβριδικη Laferrari)που ειναι ο Αρχιμηχανικος της Alfa, ειπε οτι η αποφαση για το ESP ειχε ληφθει πριν αναλαβει καθηκοντα και οτι λυνεται ευκολα με μια αναβαθμιση.......Οποτε ανθρακας ο θησαυρος που πιανονται μερικοι για να κανουν φθηνη προπαγανδα.....και μιλαμε για το ESP τελος παντως που σχεδον κανεις δεν το απενεργοποιει καθως ο μέσος οδηγος θα κανει κακα στο βρακι του αν χασει την προσφυση.....Επαναλαμβανω οτι και η Alfa στην εκδοση με τα 280 αλογα ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ και αν ψαξεις τις τεχνικες λυσεις ,θα διαπιστωσεις οτι η τετρακινηση της Alfa ειναι ανωτερη τεχνολογικα σε σχεση με της Audi.....Αλλωστε αυτη την παραδοση με την πιο εξελιγμενη τετρακινηση της εχει απο την εποχη της 164 οπου το συστημα τετρακινησης ηταν το πιο εξελιγμενο σε σχεση με ολους τους ανταγωνιστες.....και υπαρχει και σχετικο αρθρο που αναλυει την συγκεκριμενη τετρακινηση.....Εχω γνωστο μου που ηθελα να την προσαρμοσει σε subaru καθως την θεωρουσε ανωτερου επιπεδου.Αυτα τα σχολια περι χρηματοοκιβωτιων τα αφηνω ασχολιαστα καθως ειναι οι καραμελες που εχουν πλασαρει τα site αυτοκινησης.....οσο για την ασφαλεια,το 98 % που πηρε ως βαθμολογια η Giulia δεν ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ με τιποτα καθως ΚΑΝΕΝΑ Γερμανικο αυτοκινητο.....Δεν εχει πετυχει τοσο υψηλη βαθμολογια.Η ποιοτητα της Giulia οτι και να λεμε ειναι κορυφαια και το Audi με αντικειμενικα κριτιρια ειναι σαφως υποδιαιστερο.Ξαναλεω οτι το Audi σαφως και ειναι ενα καλο αυτοκινητο ,απλως ειναι υποδιαιστερο συγκρινομενο με την Giulia.Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο....Οσον αφορα το τι θα επαιρνες και τι θα παρει οα καθενας ,αυτο ειναι προσωπικη επιλογη του καθενος.Παντως η Stelvio ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο το πιο ολοκληρωμενο Suv και στην καλυτερη τιμη μεταξυ των ανταγωνιστων του.

      5
  • K.K.

    Den katalabainw giati uparxei toso opadiliki kai fanatismos les kai exete metoxes ths ka8e markas. Prepei na koitate panta to kalutero gia ta lefta pou 8a dwsete kai sumfwna me auto exw na pw to ekshs: Prin 3 mhnes epsaxna na parw ena kalo sedan me budget mexri 60K euro. Ta eida ola ta legomena premium. Poio phra? To A4 2.0T quattro me ta 252 aloga. Odhgika mou aresan ola den exoun megales diafores. Alla to virtual cokpit ths audi, h poiothta kataskeuhs kai sunarmoghs, h ergonomia kai ta akoustika para8ura pou exei to kanoun na exei ksefugei polu ap ton antagwnismo. O pateras mou exei thn E250 tou 2012 kai me bebaiothta sas lew oti to A4 mou einai anwtero se olous tous tomeis. Einai h prwth fora pou phra audi apo bmw kai pragmatika den perimena na einai toso kalo. Den sugkrinetai me tipota allo sthn kathgoria tou. Pantws an den uphrxe to A4 h epilogh mou 8a htan h giulia.

      2
  • Jacob

    70000€ για αλφα ρομεο!!!! Ποσο πρεπει να πουλανε τοτε τα Audi,BMW και Mercedes; Ψαξτε και βρειτε κανεναν αγαθο που θα το αγορασει, γιατι μονο μπατακια εδω μεσα θα το προτιμησουν και αυτο στα λογια!

      1
  • el savio

    To autokinhto einai panemorfo opws kai h giulia. Pio omorfo apo opoiodhpote germaniko h iapwneziko. Poiotika h alfa exei kanei ena terastio bhma mprosta alla akomh audi den einai -parolo pou exoun para pollous koinous promh8eutes. Dustuxws epishs kai gia ta duo auta autokinhta h timh einai problhma. Oxi oti den aksizoun ta lefta tous alla se auta ta posa oi perissoteroi problhmatizonte epeidh h alfa den exei to prosfato parel8on me to meros ths. Akomh kai sthn Italia pou phgainw suxna elaxistes exw dei. Ena allo problhma megalo pou exei h alfa einai to after sales to opoio einai pantou tragiko gia to image twn duo autwn modelwn. Isws 8a prepei na kanei auto pou eixe kanei h vw me to touareg kai to phaeton pou to poulousan mono se austhra epilegmenes antiproswpeies ths vw.

      1
  • Tasos

    Barboutogate οφείλω να το παραδεχτώ και σου δίνω συγχαρητήρια ότι είσαι πολύ ενημερωμένος σε σχέση με την Alfa Romeo. Όμως θέλω και εγώ να κάνω τις παρατηρήσεις μου σχετικά με την Audi και γενικώς με τα λεγόμενα σου. Καταρχήν το Α4 εδώ και γενιές στις quattro εκδόσεις,φοράει διπλά ψαλίδια άρα δεν ισχύει αυτό που λες.Επίσης η Audi είναι από τις πρώτες εταιρίες που το αλουμίνιο το έβαζε στις αναρτήσεις της για καλύτερη συμπεριφορά αλλά και στο αμάξωμα της,πολλές φορές και σε ολόκληρο το τμήμα του. Η Alfa επίσης και αυτό δεν είδα να το αναφέρεις πουθενά,ΔΕΝ έχει απενεργοποιούμενο ESP,πράγμα που για μένα είναι τεράστιο μειονέκτημα γιατί όπως σωστά λες ένα αυτοκίνητο με πράγματι τρομερές περγαμηνές είναι...ευνουχισμένο για μένα προσωπικά. Aν επίσης όπως λες το Audi είχε θέμα υλικών κατασκευής τότε δεν θα είχε κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή 0.23. Όχι το Audi δεν είναι καλύτερο τουλάχιστον σε οδηγική απόλαυση ούτε και σε επιδόσεις. Όμως είναι τετρακίνητο και παρότι πιο αδιάφορο από την Alfa σε δυναμικά χαρακτηριστικά σίγουρα κορυφαίο στο δρόμο από άποψη αποτελεσματικότητας.Και για μένα το αίσθημα αποτελεσματικότητας αλλά και χρηματοκιβωτίου και ασφάλειας δεν ανταλλάσεται με τίποτα στον κόσμο.Και επειδή και στο παρελθόν είχα Quattro δεν μπορώ να μην το εκθειάζω. Και σαν πακέτο;Τα έχει όλα και κυρίως έχει την ποιότητα που η Alfa δεν το φτάνει αν και έχει προσπαθήσει αρκετά και στο λέω αυτό ειλικρινα χωρίς οπαδικά γυαλιά. Τέλος η οδηγική απόλαυση και το ξέρεις πολύ καλά δεν είναι πάντα πανάκεια ακόμα και αν έχει τις πιο ακριβές τεχνολογικές λύσεις.Σημασία έχει πως θα επιλέξει το εργοστάσιο να στρίψει το αυτοκίνητο.Αν ήταν έτσι και το EVO που είναι απλούστερο τεχνολογικά θα πρεπε να τανε σαπάκι και ξέρεις πως δεν είναι. Για τη Stelvio τώρα είναι μια πολύ όμορφη πρόταση αλλά με αυτά τα λεφτά θα διάλεγα κάτι πραγματικά σκληροπυρηνικό και όχι ένα SUV έστω και αν είναι με τη βούλα το πιο σπορ.