• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C4 Cactus, που εισέρχεται από την κατηγορία των Crossover σε εκείνη των χάτσμπακ με απόλυτη επιτυχία, στην έκδοση με τον 1.600άρη BlueHDi κινητήρα ισχύος 100 ίππων.

Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και η άνεση της ανάρτησης του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του στο δρόμο.

Δοκιμή: Νέο Citroen C4 Cactus

Διαβάστηκε από 19410 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2018
 

Το C4 Cactus αλλάζει εντελώς προσανατολισμό, αποκτά πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στην γκάμα της Citroen και κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις, ξεφεύγοντας πολύ από τα στενά όρια βελτίωσης μιας ανανεωμένης έκδοσης…

What is new
- Με 1,6 λτ. diesel κινητήρα 100 ίππων
- Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 14.850 ευρώ

Το ανανεωμένο C4 Cactus είναι το αυτοκίνητο που έρχεται να συνεχίσει την προϊοντική επίθεση της Citroen και αναλαμβάνει μέχρι νεοτέρας (το 2020 κατά πάσα πιθανότητα), να αποτελέσει το μοναδικό μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας μετά την κατάργηση του C4. Για να το πετύχει αυτό, ενισχύει το προφίλ του σε όλους τους τομείς και λανσάρει νέες καινοτομίες που αφορούν κυρίως στην παρεχόμενη άνεση, τομέας που άλλωστε ήταν πάντα το κύριο χαρακτηριστικό για τη Γαλλική εταιρεία. Παρέα με την ξεχωριστή σχεδίαση, τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης και τη διεύρυνση των διαθέσιμων εκδόσεων στην γκάμα του, το ανανεωμένο C4 Cactus συνιστά ένα μοντέλο που αναβιώνει την ιστορία της φίρμας σε μια σύγχρονη εκτέλεση. Είτε ως μικρομεσαίο, είτε ως crossover, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει τον τρόπο να μπει και στις δύο αγορές καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το όποιο «χάσμα» τους σε αισθητικό, χωροταξικό και οδηγικό επίπεδο.

Ένα κόμπακτ μικρομεσαίο με crossover αναφορές
Χωρίς να υπάρχει μια σαφής αλλαγή πλεύσης σε αισθητικό επίπεδο, το ανανεωμένο C4 Cactus καταφέρνει να έρθει πιο κοντά στα σχεδιαστικά πρότυπα της μικρομεσαίας κατηγορίας (σε διαστάσεις είναι πολύ πιο μικρό), αφαιρώντας τις crossover λεπτομέρειες από το κόμπακτ αμάξωμά του. Διατηρώντας το ίδιο πάτωμα, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει ουσιαστικά και τις ίδιες βασικές διαστάσεις (μόνο το μήκος αυξήθηκε κατά 13 χλστ. λόγω των προφυλακτήρων και φτάνει τα 4.170 χλστ.), με την εξωτερική του εικόνα να είναι κατά 90 % διαφορετική σύμφωνα με την Citroen. Στα δικά μας μάτια είναι αισθητή η πιο εκλεπτυσμένη και κομψή εικόνα της ανανέωσης, υιοθετώντας τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία των νεότερων Citroen όπως τα νέα λεπτά φώτα εμπρός, τις ενθέσεις νίκελ, τα καινούργια πίσω φωτιστικά σώματα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες να χαρίζουν μια πιο πλατιά αισθητική στο αμάξωμα. Τα airbumps -βασικό γνώρισμα του προηγούμενου C4 Cactus- αφαιρέθηκαν από τα πλαϊνά των θυρών και τώρα συναντάμε μια καινούρια εφαρμογή τους, σαφώς πιο διακριτική τόσο ως προς την θέση που βρίσκονται όσο και προς το μέγεθός τους, αφού «μετακόμισαν» στο τελείωμα των θυρών. Επιπλέον αυτά δεν έχουν στο εσωτερικό τους αέρα, αποτελώντας έτσι απλώς μια αισθητική πινελιά της ανανέωσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Sportage

Σπορ και θέαμα με snowboard & Rally car

Νέο Toyota RAV4 εναντίον ανταγωνισμού

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Renault Clio: Old Vs New

Honda HR-V VS Volkswagen T-Roc

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

Μούφα «ψαγμενιές»: Ποιος τις θέλει;

Νέα Mercedes GLC Coupe με έως 258 άλογα

4 απλές ενέργειες = χρώμα σαν καινούργιο!

Kάντο μόνος σου: Aλλαξε μπουζί (vid)

Βενζίνη ή diesel;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »