Το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions έχει αγωνιστικές ρίζες.
Aνάρτηση Progressive Hydraulic Cushions
31.905 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2018)
Το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions έχει αγωνιστικές ρίζες (χρησιμοποιείται και σήμερα στο C3 WRC) και αναφέρεται στην τοποθέτηση υδραυλικών στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης (με ελατήρια και αμορτισέρ). Αυτά απορροφούν πιο σωστά τους κραδασμούς και περιορίζουν στο ελάχιστο την κίνηση του αμαξώματος στις μεγάλες κάθετες κινήσεις των αμορτισέρ. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια. Έτσι όταν το ελατήριο συμπιέζεται από μία λακκούβα στο δρόμο, η επαναφορά του αμαξώματος θα γίνει προοδευτικά.
Όταν το ελατήριο συμπιέζεται από μία λακκούβα στο δρόμο, η επαναφορά του αμαξώματος θα γίνει προοδευτικά.
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε