
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Aναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής και νέες επενδύσεις συναντούμε στην καμπίνα του ανανεωμένου C4 Cactus, που διατηρεί το μοντέρνο και πρακτικό της χαρακτήρα.
Εσωτερικό: Ιδιαίτερο, πρακτικό αλλά και «μικρό» για μικρομεσαίο
33.999 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2018)
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Citroen C4 Cactus δεν διαφέρει σημαντικά από του μοντέλου που αντικαθιστά, παραμένοντας ιδιαίτερο και ξεχωριστό με μίνιμαλ αισθητική αλλά και συνολικά ευχάριστο διάκοσμο. Γενικότερα η εικόνα είναι παιχνιδιάρικη και νεανική περισσότερο από ότι συμβαίνει στη μικρομεσαία κατηγορία. Aπό το προηγούμενο C4 Cactus έχουν διατηρηθεί τα ιδιαίτερα στοιχεία όπως οι χειρολαβές βαλίτσας εσωτερικά των θυρών και οι μεντεσέδες για τα πίσω παράθυρα.

Οι δύο οθόνες αποτελούν τα σύγχρονα highlight, με τη μια εμπρός από τον οδηγό να αναλαμβάνει το ρόλο του πίνακα οργάνων (και πάλι χωρίς στροφόμετρο) και την άλλη στο κέντρο του ταμπλό να αφορά το σύστημα infotainment στο οποίο και προσφεύγει συνεχώς ο χρήστης για τον χειρισμό όλων των λειτουργιών. Μέσω εκείνης απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό οι διακόπτες από το εσωτερικό, κάνοντας την εικόνα μεν πιο λιτή, αλλά και σημαντικά πιο εύκολη σε επίπεδο εργονομίας. Oι όποιες διαφορές σε σχέση με το παρελθόν, εντοπίζονται κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού με τη χρήση όλων των νέων τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, των νέων επενδύσεων, των διαφορετικών χρωματισμών και του ανασχεδιασμού του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας που πλέον διαθέτει και διπλή ποτηροθήκη. Η ποιότητα κατασκευής δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας καλή γενικά αλλά και με μέτρια υφή των πλαστικών για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οποία εισέρχεται το C4 Cactus. Η επένδυση του ταμπλό πάντως ικανοποιεί με την ποιότητα και το φινίρισμά της, ενώ από κει και ύστερα τα «φώτα» πέφτουν στις ανέσεις. Οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα και τα εκπληκτικά καθίσματα-πολυθρόνες καθιστούν κάθε μετακίνηση και κυρίως μακρινή, μια ευχάριστη διαδικασία. Όσον αφορά στα φαρδιά καθίσματα, εκείνα διαθέτουν μια ειδική παχιά αφρώδη επένδυση (15 χλστ.) και έχουν ειδικό σχεδιασμό για κορυφαία άνεση και «υπάγονται» στο πλαίσιο του Advanced Comfort που ενσωματώνει το ανανεωμένο C4 Cactus γενικότερα.
Οι χώροι τέλος, παραμένουν αμετάβλητοι και κρίνονται μέτριοι για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας για 4 επιβάτες, με οριακά επαρκή χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και απλά ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια τους. Μην ξεχνάμε ωστόσο, πως στην κατηγορία που το τοποθετεί πλέον η Citroen είναι σημαντικά μικρότερο σε διαστάσεις (τα περισσότερα κυμαίνονται στα 4,3 με 4,4μ.). Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του είναι και εκείνος από τους «μικρούς» της κατηγορίας, με όγκο 358 λίτρων.

Οι 2 ψηφιακές οθόνες συνεχίζουν να σκιαγραφούν τον ευχάριστο χαρακτήρα του C4 Cactus και στην ανανεωμένη του έκδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι δύο οθόνες αποτελούν τα σύγχρονα highlight, με τη μια εμπρός από τον οδηγό να αναλαμβάνει το ρόλο του πίνακα οργάνων (και πάλι χωρίς στροφόμετρο) και την άλλη στο κέντρο του ταμπλό να αφορά το σύστημα infotainment στο οποίο και προσφεύγει συνεχώς ο χρήστης για τον χειρισμό όλων των λειτουργιών. Μέσω εκείνης απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό οι διακόπτες από το εσωτερικό, κάνοντας την εικόνα μεν πιο λιτή, αλλά και σημαντικά πιο εύκολη σε επίπεδο εργονομίας. Oι όποιες διαφορές σε σχέση με το παρελθόν, εντοπίζονται κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού με τη χρήση όλων των νέων τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, των νέων επενδύσεων, των διαφορετικών χρωματισμών και του ανασχεδιασμού του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας που πλέον διαθέτει και διπλή ποτηροθήκη. Η ποιότητα κατασκευής δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας καλή γενικά αλλά και με μέτρια υφή των πλαστικών για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οποία εισέρχεται το C4 Cactus. Η επένδυση του ταμπλό πάντως ικανοποιεί με την ποιότητα και το φινίρισμά της, ενώ από κει και ύστερα τα «φώτα» πέφτουν στις ανέσεις. Οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα και τα εκπληκτικά καθίσματα-πολυθρόνες καθιστούν κάθε μετακίνηση και κυρίως μακρινή, μια ευχάριστη διαδικασία. Όσον αφορά στα φαρδιά καθίσματα, εκείνα διαθέτουν μια ειδική παχιά αφρώδη επένδυση (15 χλστ.) και έχουν ειδικό σχεδιασμό για κορυφαία άνεση και «υπάγονται» στο πλαίσιο του Advanced Comfort που ενσωματώνει το ανανεωμένο C4 Cactus γενικότερα.
Οι χώροι τέλος, παραμένουν αμετάβλητοι και κρίνονται μέτριοι για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας για 4 επιβάτες, με οριακά επαρκή χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και απλά ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια τους. Μην ξεχνάμε ωστόσο, πως στην κατηγορία που το τοποθετεί πλέον η Citroen είναι σημαντικά μικρότερο σε διαστάσεις (τα περισσότερα κυμαίνονται στα 4,3 με 4,4μ.). Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του είναι και εκείνος από τους «μικρούς» της κατηγορίας, με όγκο 358 λίτρων.
..παίζει επίσης και το ΑSX Μιτσουμπίσι 1,6 βενζίνη, είναι παλιάς σχεδίασης αλλά 100% Γιαπωνέζικο, με 20 χιλιάδες η πληρέστερη έκδοση..τι να μας πέιτε για το σιτροεν κακτους με τα κλειστά πισω παράθυρα που ανοίγουν με Γατζους…! ότι έχει καλές αποσβέσεις στην αναρτηση με τον άκαμπτο άξονα;
… για μένα η Σιτροέν χάθηκε όταν σταμάτησε ακόμη και στα μεγάλα μοντέλα της την υδροπνευματική ανάρτηση ..μεγάλο λάθος της..'έπαψε να ξεχωρίζει, ακόμη και στα DS που φέρουν τον θρυλικό κωδικό από τα θρυλικά της αυτοκίνητα ..ούτε εκεί την ξανάφερε την υδροπνευματική ..τι το θέλει τότε και τα λέει DS…
Σαν παλαιός κάτοχος CITROEN και συγκεκριμένα ΖΧ 1.4 75 ps έχω να πω ότι πρόκειται για τίμια αλλά παρεξηγημένα αυτοκίνητα με μεγάλη ομως απαξίωση της μεταπωλητικής τους αξίας. Γι αυτό δεν θα ξεναγόραζα CITROEN. Νομίζω πως το C3 είναι το πιο ωραίο στην φετινή γκάμα της CITROEN αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πετρέλαια,ούτε τα βενζινοκίνητα τρικύλινδρα .Να συμπληρώσω στο σχόλιο του st ότι οι λυσεις κοντά στα 20000€ βενζίνη και τετρακυλινδρα είναι περιορισμένες.πχ gullietta 1.4 150 ps, opel astra 1.4 150 ps ,vw golf 1.5 130 ps και αναμένεται το νεο megane με τον νεο tce 130ps.Τελος κριμα για την ford που καταργεί τον τετρακυλινδρο1.5 ecoboost 150 ps με ενα νεο τρικυλινδρο στο νεο focus.ΥΓ ενα τεστ αξιοπιστίας των μικρών τρικύλινδρων βενζινοκινητηρων θα δουμε ποτέ?????????
..να πω την γνώμη μου για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου μέχρι 20 χιλιάδες ευρώ; α) Αλφα Ρομέο Τζιουλέττα, ακόμη και για τον 1,4 - 120, β) i30 fast back Χιουντάι με τον κινητηρα1.4 -140 και με τον φουλ εξοπλισμό, να έχει αεραγωγούς και τεμπέλη στο πίσω κάθισμα.. αλλά με τσιμπημένη τιμή 22500 .. μάλλον ακριβό γ) Φιατ 500Χ, αν σας αρέσει το αμάξωμα του δ) τα αυτοκίνητα της ΚΙΑ. ε) το Αβένσις από την Τογιότα στ) ..περιμένετε όταν θα έρθουν τα αυτοκίνητα της Μαζντα και αν είναι προσιτά στην τιμή τους πώλησης....αυτά! ¨Ομως μέχρι 10.000 ευρώ μεταχειριεμένο..βρήσκεις πληθώρα από Οπελ Ισινια..καλές αγορες…. Γιατί να ψάχνετε άλλα ακριβά και αδιάφορα αυτοκίνητα ;
δεν είναι μόνο για τον κινητήρα στο νέο φόκους καταργούν και την πίσω πολλαπλή ανάρτηση , σε ότι δηλαδή ξεχώριζε....Αν έχει καμία προσφορά το απερχόμενο μοντέλο και με συμβιβασμό στους χώρους του , θα είναι καλή αγορά. Στις προηγούμενες προτάσεις μου . υπάρχουν και μοτέρ με σούπερ ντου περ ιτζεκτιον τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και με αίσθηση πως έχεις νεα σύγχρονη τεχνολογία, και ατμοσφαιρικοί κινητήρες με πιο ακριβά τέλη αλλά και με αποδεδειγμένη αξιοπιστία .. διαλέγουμε και παίρνουμε