Παρότι σφιχτή, η στάνταρ ανάρτηση ST-Line δεν κοπανάει, δεν βροντάει και συμβάλει έτσι σε μια σπουδαία ποιότητα κύλισης, την οποία σε συνδυασμό με το χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα, θα ζήλευαν premium προτάσεις της κατηγορίας.
Οδηγικά, το Focus παραμένει σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης για την κατηγορία, αποτελούν απλά τα ορεκτικά. Από εκεί και πέρα η στάνταρ ST-Line σφιχτή ανάρτηση ισορροπεί μαγικά ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα και την σωστή λείανση των κακοτεχνιών. Ακόμα και αν το παρακάνεις, η ανάρτηση θα ελέγξει απόλυτα το αμάξωμα, ενώ η υποστροφή αργεί αρκετά να έρθει και όταν εμφανιστεί διορθώνεται κυρίως «μηχανικά», χωρίς να περιμένεις να σε σώσουν τα ηλεκτρονικά (στα τελευταία έχει προστεθεί το σύστημα Blind Spot Assist που προειδοποιεί τον οδηγό, εάν έρχονται πίσω του αυτοκίνητα και διορθώνει την πορεία του οχήματος, σε περίπτωση που ο οδηγός πρόκειται να συγκρουστεί με άλλο όχημα, όταν προσπαθεί να αλλάξει λωρίδα). Ακόμα και το βασικό Focus των 125 ίππων έχει τον τρόπο να σε γοητεύει με την ουδέτερη συμπεριφορά και την μοναδική ικανότητα του να παραμένει στην τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός. Στον ανοιχτό δρόμο παραμένει ευθύβολο, ενώ χαμηλά είναι τα όρια του αεροδυναμικού θορύβου, ενώ στα δυνατά στοιχεία της δυναμικής συμπεριφοράς του Focus είναι και τα φρένα, που έχουν εξαιρετική αίσθηση και ανάλογη αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,6 μ.).
Ακόμα και το βασικό Focus των 125 ίππων έχει τον τρόπο να σε γοητεύει με την ουδέτερη συμπεριφορά και την μοναδική ικανότητα του να παραμένει στην τροχιά που έχει επιλέξει ο οδηγός. Θα το θέλαμε πάντως πιο ευέλικτο στην πόλη.