Στο δρόμο το Model Y Juniper Long Range παραμένει ιδιαίτερα ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες, ικανό να καλύψει με την άνεση που προσφέρει τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ αν χρειαστεί δεν θα έχει και κανένα πρόβλημα να δείξει τις ικανότητές του στην πίεση. Η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή αποσβένει πολύ αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου ενώ επιδεικνύει στιβαρό πάτημα και διαχειρίζεται εξαιρετικά τον όγκο και το βάρος του.
Το Model Y Juniper πατάει σταθερά στο δρόμο και είναι άνετο αλλά και αποτελεσματικό όταν πιεστεί. Γενικότερα είναι πιο ισορροπημένο κυρίως μέσω της εικόνας του στην άνεση σε σχέση με το προανανέωσης Model Y.
Το τιμόνι από την άλλη αν και έχει τεχνητή αίσθηση και βάρος (ρυθμίζεται από το μενού), έχει πολύ καλή απόκριση, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να εκμεταλλευθεί τόσο το στήσιμο και τις επιδόσεις του όσο και την απόδοση του Model Y ώστε να κινηθεί σβέλτα και αποτελεσματικά και σε δρόμους με στροφές. Εκεί και μέχρι να εμπλακούν τα ηλεκτρονικά του συστήματα (σ.σ. όχι πολύ νωρίς) το Model Y RWD σου υπενθυμίζει πως ένα Tesla έχει αρκετό ενδιαφέρον και σε οδηγικό επίπεδο…Τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους (38 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα), ωστόσο η αίσθηση από το πεντάλ, τουλάχιστον όσες φορές χρειαστεί να το πατήσεις αφού τις περισσότερες φρενάρει με το one pedal σύστημα, είναι μέτρια.