Η διθέσια ποιοτική και άριστα φινιρισμένη καμπίνα του R8 Spyder είναι σχεδιασμένη γύρω από μια minimal οδηγοκεντρική λογική.

To στάνταρ S-Tronic 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συνδυάζεται με ένα νέο σύστημα τετρακίνησης quattro.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από το flat bottom τιμόνι και το κόκκινο κουμπί της ευτυχίας, το starter του κινητήρα, τραβάει το βλέμμα.

Δεν υπάρχει κάποια κεντρική κονσόλα ή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, παρά μόνο 3 φαντεζί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού.

Όλες οι λειτουργίες εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Eσωτερικό: Υπερποιοτικό σε minimal λογική

18.144 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2018)

Χωρίς να είναι συνηθισμένη, αλλά και χωρίς να θυμίζει supercar, η διθέσια ποιοτική και άριστα φινιρισμένη καμπίνα του R8 Spyder είναι σχεδιασμένη γύρω από μια minimal οδηγοκεντρική λογική. Δεν υπάρχει κάποια κεντρική κονσόλα ή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, παρά μόνο 3 φαντεζί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από το τιμόνι και εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μαζί με τις ενθέσεις από ανθρακονήματα, τον μαύρο διάκοσμο (στο αυτοκίνητο της δοκιμής τουλάχιστον) «πολεμούν» δύο ακόμη στοιχεία : Τα super sport μπάκετ καθίσματα και το κόκκινο κουμπί της ευτυχίας, το starter του κινητήρα, πάνω στο flat bottom τιμόνι. Στην ακριβώς αντίθετη θέση από αυτό υπάρχει το κουμπί για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας (κινητήρας, τιμόνι, κιβώτιο, τετρακίνηση, ανάρτηση) με επιλογές Comfort, Auto, Dynamic και Individual (ξεχωριστές εξατομικευμένες προεπιλογές από τον οδηγό).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda