
Είναι το φθηνότερο οικογενειακό plug-in (36 χιλιάρικα).
Βγάζει 80 χλμ. με μια φόρτιση και καίει 5,0 λτ./100 χλμ. χωρίς μπαταρία.
Έχει δυνατές επιταχύνσεις, στο φρενάρισμα όμως είναι από τα τελευταία στην κατηγορία.
Έχει κορυφαίο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω.
Είναι το φθηνότερο οικογενειακό plug-in (36 χιλιάρικα)
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης εκδοχής του Tiggo 7 είναι η τιμή, αφού με 35.990 ευρώ είναι το φθηνότερο της κατηγορίας του (και μάλιστα διαθέσιμο μόνο με την πλούσια έκδοση Premium) κλείνοντας το μάτι και προς τους ιδιώτες, πέρα από τους εταιρικούς χρήστες. Με 1.000 ευρώ παραπάνω υπάρχει η επιλογή του Toyota C-HR των 223 ίππων, αλλά και το Jaecoo 7 Plug-in (τα Jaecoo κατασκευάζονται από την Chery), το οποίο βγάζει 68 άλογα παραπάνω (347) και εισάγεται από τον όμιλο που έχει και τα Mercedes). Πάντως, το Chery Tiggo 7 που το φέρνει το Spanos Group έχει καλή εγγύηση με 7 χρόνια ή 150.000 χλμ. (8 χρόνια ή 200.000 χλμ. για τη μπαταρία).
Βγάζει 80 χλμ. με μια φόρτιση και καίει 5,0 λτ./100 χλμ. χωρίς μπαταρία
Το Tiggo 7 χρησιμοποιεί την plug-in τεχνολογία, που είδαμε και στην αντίστοιχη έκδοση του Tiggo 8 και η οποία ονομάζεται Chery Super Hybrid. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τo εν λόγω σύστημα μπορεί να δώσει έως και 82 πραγματικά χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και σε συνδυασμό με το μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης (60 λτ.) εξασφαλίζει σχεδόν 1.100 χλμ. συνολικής αυτονομίας, με τη μέση πραγματική κατανάλωση σε υβριδική λειτουργία να είναι στα 5,0 λτ./100 χλμ..

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το βάρος το Chery Tiggo 7 plug-in δεν εμπνέουν για γρήγορη οδήγηση στις στροφές. Στοιχείο του αυτοκινήτου είναι το χαλαρό cruιsing απολαμβάνοντας την οικονομία καυσίμου και την άνεση της ανάρτησης.
Έχει δυνατές επιταχύνσεις, στο φρενάρισμα όμως είναι από τα τελευταία στην κατηγορία
Από τις μετρήσεις μας προέκυψε πως το Tiggo 7 της δοκιμής επιταχύνει και προσπερνά «σφαίρα» (0-100 σε 7,3 δλ. που είναι 1,1 δλ. κάτω από το εργοστασιακό (!), 60-100 σε 3,6 δλ. και 80-120 σε 4,4 δλ., νούμερα δηλαδή που είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας. Από την άλλη όμως, η επίδοση του κινέζικου μοντέλου στο φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα είναι η δεύτερη χειρότερη (39,7 μέτρα με το Lynk & Co 01 να είναι στα 40,7 μέτρα).
Mε κορυφαίο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω, όχι όμως και για το πλάτος
Αν και λιτή σε σχεδίαση, η καμπίνα του Chery Tiggo 7 προσφέρει και άνετους χώρους χάρη στο μακρύ μεταξόνιο (2.670 χλστ.). Από τις μετρήσεις μας προέκυψε πως οι πίσω επιβάτες έχουν κορυφαίο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, θα θέλαμε όμως περισσότερα από 1.370 χλστ. για το πλάτος, ώστε να είναι πιο άνετη η μεταφορά 3 πίσω επιβατών. Όσο δε για το χώρο αποσκευών, τα 500 λτ. δεν είναι μόνο από τα καλύτερα νούμερα που έχουμε δει σε plug-in μοντέλο αυτής της κατηγορίας, αλλά και 16 λτ. παραπάνω από αυτά της βενζινοκίνητης έκδοσης σε αντίθεση με ότι παρατηρούμε σε plug-in μοντέλα, όπου η μπαταρία κλέβει από τον χώρο αποσκευών.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Chery Tiggo 7 1.5 TGDI PHEV 279 PS.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Ουδέτερο, αλλά ισορροπημένο στυλ |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένη ποιότητα, «τίγκα» εξοπλισμός και άνετοι χώροι |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Οικονομικό και πολιτισμένο σε λειτουργία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Eστιάζει στην άνεση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |