ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Eστιάζει στην άνεση

(25/9/2025)
Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης συνδυαστικά με το μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 60) των ελαστικών λειαίνουν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες.
2 Φωτογραφίες »

Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης συνδυαστικά με το μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 60) των ελαστικών λειαίνουν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες.

Από την πρώτη στιγμή το plug-in υβριδικό Cherry Tiggo δεν κρύβει την στόχευσή του προς την άνεση και την ευκολία χρήσης (ευπρόσδεκτο το στάνταρ keyless entry, που απλά πλησιάζεις το αυτοκίνητο και αυτό ξεκλειδώνει μόνο του, ενώ αρκεί να κάτσεις στο κάθισμα, να βάλεις ζώνη και να επιλέξεις D στον επιλογέα για να αρχίσεις να κινείσαι).


Χρειάζεται σύνεση στο πάτημα του γκαζιού, αφού και με ελάχιστα στριμμένους τροχούς, η άμεση επιτάχυνση από τον ηλεκτροκινητήρα θα προκαλέσει απώλεια ελκτικής πρόσφυσης (σπινάρισμα) και τάση υποστροφής.
2 Φωτογραφίες »

Χρειάζεται σύνεση στο πάτημα του γκαζιού, αφού και με ελάχιστα στριμμένους τροχούς, η άμεση επιτάχυνση από τον ηλεκτροκινητήρα θα προκαλέσει απώλεια ελκτικής πρόσφυσης (σπινάρισμα) και τάση υποστροφής.


Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης -ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς και μάλιστα με παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω- συνδυαστικά με το μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 60) των ελαστικών λειαίνουν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες. Μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες οδικές παραφωνίες θα ταράξουν το σύνολο και θα κάνουν την ανάρτηση να «ακουστεί». Σε γενικές γραμμές όμως η ποιότητα κύλισης είναι ικανοποιητική, στοιχείο που θα εκτιμάς σε ένα ταξίδι, αν και πάνω από τα 100 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι αισθητός και είναι κρίμα γιατί το υβριδικό σύστημα δουλεύει ήσυχα και πολιτισμένα ακόμα και με τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία.

Από εκεί και πέρα, το Tiggo 7 μπορεί να έχει δύναμη για να υποστηρίξει σβέλτη οδήγηση, ωστόσο η χαλαρή επαναφορά των αμορτισέρ, η αισθητή κλίση στις στροφές και η αίσθηση του τιμονιού, που στερείται ακρίβειας και πληροφόρησης, δρουν αποτρεπτικά και αφαιρούν πόντους από την οδηγική αίσθηση. Από την άλλη, το μαλακό τιμόνι είναι σύμμαχος στην πόλη, όπου το Tiggo 7 είναι και οικονομικό στη χρήση, όσο και εύχρηστο (βοηθά πάρα πολύ το πανοραμικό σύστημα καμερών), παρά τον κύκλο στροφής που ξεπερνάει τα 11 μέτρα (11,2 μ.).

Σε κάθε περίπτωση πάντως χρειάζεται να είσαι συνετός με το πάτημα του γκαζιού, αφού και με ελάχιστα στριμμένους τροχούς ή και με ίσιους σε γυαλισμένους δρόμους (σσ: στη βροχή θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα), η άμεση επιτάχυνση από τον ηλεκτροκινητήρα θα προκαλέσει απώλεια ελκτικής πρόσφυσης (σπινάρισμα) των ελαστικών (Maxxis Victra Sport 5 SUV) και τάση υποστροφής που προλαβαίνει την επέμβαση των ηλεκτρονικών. Η αντίδραση τουλάχιστον είναι προοδευτική και ελεγχόμενη. Πάντως αν στην εξίσωση μπουν και τα φρένα που δεν στέκονται στο ύψος των 279 ίππων (η επίδοση των 39,7 μ. για την ακινητοποίηση στο φρενάρισμα πανικού από 100 χλμ./ώρα, είναι η δεύτερη χειρότερη στην κατηγορία), ξεχνάς τη σβέλτη οδήγηση στις στροφές και επικεντρώνεσαι στο χαλαρό cruιsing απολαμβάνοντας την οικονομία καυσίμου και την άνεση της ανάρτησης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Chery Tiggo 7 | Plug-in με 279 άλογα και χαμηλή τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ουδέτερο, αλλά ισορροπημένο στυλ
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένη ποιότητα, «τίγκα» εξοπλισμός και άνετοι χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Οικονομικό και πολιτισμένο σε λειτουργία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Eστιάζει στην άνεση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
JAECOO