ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Leapmotor C10 Range Extender EV

1.063 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2025)
Δοκιμή: Leapmotor C10 Range Extender EV
17 Φωτογραφίες »

Είναι ηλεκτρικό με μικρή μπαταρία (28,4 kW) που όταν αδειάσει φορτίζει και με μία βενζινο-γεννήτρια.
Μόνο με ρεύμα βγάζει 130+ χλμ., με βενζίνη βγάζει πάνω από 700 χλμ. και καίει 6,0 λτ.
Χωράει άνετα 5 άτομα και έχει τον μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια στην κατηγορία (290 χλστ.). Πολύ μικρό όμως το πορτ-μπαγκάζ (400 λτ.).
Τo εισάγει ο όμιλος Βασιλάκη και έχει 38.900 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό.

autotriti team

Είναι ηλεκτρικό που φορτίζει και με βενζίνη (Range Extender EV)

To Leapmotor C10 στην έκδοση REEV (Range Extender EV) είναι ένα αυτοκίνητο που στην άδεια κυκλοφορίας ταξινομείται ως plug-in, όμως δουλεύει σαν ηλεκτρικό. Η διαφορά του σε σχέση με τα κλασικά plug-in είναι ότι ο βενζινοκινητήρας δεν κινεί το αυτοκίνητο, αλλά παράγει ρεύμα. Απλοϊκά έχει μια βενζινογεννήτρια που φορτίζει τη μπαταρία ή δίνει απευθείας ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα. Γιατί θα ρωτήσει κανείς; Η απάντηση έρχεται από την φυσική και είναι ότι έτσι υπάρχουν μικρότερες απώλειες ενέργειας κατά την μετατροπή της σε κινητική ενέργεια.

Στην πράξη λοιπόν το C10 REEV επιταχύνει και κινείται σαν ηλεκτρικό εκμεταλλευόμενο αποκλειστικά την ενέργεια της μπαταρίας, έχει δηλαδή τα οφέλη ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς όμως τον περιορισμό στην αυτονομία & φόρτιση, αφού μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του τόσο με χρήση βενζίνης ή και από εξωτερική πηγή (πρίζα) με δυνατότητα και για ταχεία φόρτιση.

Κάνει 130+ χλμ. με μια φόρτιση επειδή έχει μεγάλη μπαταρία (28,4 kWh)

Ως Range Extender το C10 χρησιμοποιεί μια μεγάλη για τα δεδομένα των Plug in Hybrid αυτοκινήτων μπαταρία, αλλά μικρότερη από αυτή ενός ηλεκτρικού. Ουσιαστικά με 28,4 kWh συνολικής χωρητικότητας, η μπαταρία του C10 REEV είναι από τις μεγαλύτερες που συναντάμε στην κατηγορία των μεσαίων Plug-in Hybrid SUV, αν και σημαντικά μικρότερη από αυτή που χρησιμοποιεί η ηλεκτρική έκδοση του ίδιου μοντέλου (69,9 kWh). Όπως και να έχει, η ηλεκτρική αυτονομία του C10 REEV με χρήση αποκλειστικά της ωφέλιμης ενέργειας της μπαταρίας του, ξεπερνά τα 130 χλμ., αν και στην πράξη για να συμβεί αυτό θα πρέπει να «φροντίσεις» να μην υπάρχει σταγόνα καυσίμου στο ντεπόζιτο.

Χωράει 5 άτομα με άνεση και έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει (290 χλστ.), αλλά έχει μικρό χώρο αποσκευών (400 λτ.)

Το C10 είναι ένα μεσαίο SUV με αυξημένες διαστάσεις, κάτι που φαίνεται και στο εσωτερικό του και σε επίπεδο χώρων. Όπως και το ηλεκτρικό αδελφάκι του, το C10 REEV προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για τους επιβάτες του, με 10 εκ. «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον μεγαλύτερο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει στην κατηγορία (σ.σ 290 χλστ.), ενώ το εσωτερικό πλάτος καθίσματος των 1.415 χλστ. αλλά και η απουσία κεντρικού τούνελ, επιτρέπουν την άνετη φιλοξενία και ενός μεσαίου επιβάτη. Από την άλλη τα 400 λτ. του χώρου αποσκευών είναι μια μέση τιμή για μικρό SUV αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με τις διαστάσεις του μοντέλου (4,74 μ.).

Τo εισάγει η Italian Motion (Fiat, Alfa Romeo, Jeep) και έχει 38.900 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό

Το C10 REEV όπως και όλα τα μοντέλα της Leapmotor στη χώρα μας, εισάγεται από την Italian Motion, την εταιρεία που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας και τα μοντέλα των Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional και Jeep. Από το 2023 η Italian Motion ανήκει κατά 51% στην Autohellas του Ομίλου Θ. Βασιλάκη και κατά 49% στην εταιρία Samelet. To C10 REEV ξεκινά από την τιμή των 38.900 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό (σ.σ. είναι πιο ακριβό κατά 5.000 από το ηλεκτρικό αφού δεν έχει τις ίδιες ελαφρύνσεις), ενώ στην ακόμα πιο πλούσια έκδοση «Design» της δοκιμής μας, κοστίζει 40.400 ευρώ. Τέλος όπως όλα τα μοντέλα της Leapmotor, το C10 REEV καλύπτεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ. αλλά και 8 χρόνια για την μπαταρία (160.000 χλμ.).

Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Σοβαρό και μετρημένο σε εικόνα, τεράστιο σε χώρους επιβατών
Σελίδα 3Επιδόσεις-Κατανάλωση-Αυτονομία-Φόρτιση: Είναι σαν ηλεκτρικό…αλλά δεν είναι ηλεκτρικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο σε κάθε περίπτωση, ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις