Ο 1,5 BlueHDi θορυβεί όταν πιεστεί, η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου πλέον κιβωτίου άμβλυνε τις ρεπρίζ και τόνισε τη ραθυμία χαμηλά, ωστόσο η κατανάλωση παραμένει πολύ χαμηλή.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,5 BlueHDi θορυβεί όταν πιεστεί, η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου πλέον κιβωτίου άμβλυνε τις ρεπρίζ και τόνισε τη ραθυμία χαμηλά, ωστόσο η κατανάλωση παραμένει πολύ χαμηλή.

Κινητήρας: Έχασε την 6η, κέρδισε σε οικονομία

65.855 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2020)

Ο 1,5 BlueHDi turbodiesel κινητήρας, με επιλεκτικό σύστημα κατάλυσης και υγρό εξάτμισης Adblue, συνεχίζει ως είχε αποδίδοντας 100 ίππους και 250 Nm στις 1.750 σ.α.λ.. Ωστόσο σε σχέση με πριν το κιβώτιο έχασε μία σχέση και απέκτησε πιο μακριά κλιμάκωση. Αποτέλεσμα; Οι ρεπρίζ έχουν ατονίσει (60-100 με 4η σε 8,6 από 7,2 δλ. και 80-120 με 5η σε 13,6 από 11,0 δλ.) και η ραθυμία του κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. είναι πιο αισθητή.

Το C3 είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μικρά, με καλό κράτημα, υψηλή ποιότητα κύλισης και μοναδική άνεση

Το C3 είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μικρά, με καλό κράτημα, υψηλή ποιότητα κύλισης και μοναδική άνεση

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Από την άλλη, το 0-100 έφτασε πιο κοντά στις υποσχέσεις του κατασκευαστή (11,2 από 11,6 δλ.), κυρίως η μέση κατανάλωση όχι μόνο παραμένει κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ., αλλά έπεσε περισσότερο στα 4,8 από τα 4,9 λτ./100 χλμ. Επίσης οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 86 γρ./χλμ. κάτι που συνεπάγεται απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto