Ακόμα και υπό πίεση το φρεσκαρισμένο Citroen C3 συνεχίζει να στρίβει ουδέτερα χωρίς να «αγχώνει» τον οδηγό του χάρη και στο προληπτικό ESP, το οποίο επεμβαίνει ίσως λίγο νωρίτερα απΆ ό,τι πραγματικά χ
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακόμα και υπό πίεση το φρεσκαρισμένο Citroen C3 συνεχίζει να στρίβει ουδέτερα χωρίς να «αγχώνει» τον οδηγό του χάρη και στο προληπτικό ESP, το οποίο επεμβαίνει ίσως λίγο νωρίτερα απΆ ό,τι πραγματικά χρειάζεται.

Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο

66.224 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2020)

Το C3 είναι από τα πιο ευκολοδήγητα μικρά, με καλό κράτημα, υψηλή ποιότητα κύλισης και μοναδική άνεση. Η τελευταία τονίζεται από την «αφράτη» λειτουργία της ανάρτησης και από τα νέα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort που χάρη στο ειδικό αφρώδες και διαβαθμισμένης σκληρότητας υλικό στην πάνω επιφάνειά τους, προσφέρουν μια ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση άνεσης όντας ταυτόχρονα και αποτελεσματικά στηρίζοντας σωστά το σώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Κατά τα άλλα, το C3 συνεχίζει να είναι αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Η ευχάριστη γεύση που αφήνει μεταφέρεται και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων σε δρόμο με στροφές, ενώ σαφώς αναβαθμισμένη είναι η συμπεριφορά του, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να έχει «δέσει» αρμονικά με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Το μακρύτερο κιβώτιο έριξε τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι με αποτέλεσμα λιγότερα ντεσιμπέλ, αλλά όταν πιέζεται ο κινητήρας συνεχίζει να «ακούγεται» περισσότερο απΆ όσο θα έπρεπε.

Πάντως ακόμα και υπό πίεση το ανανεωμένο Citroen C3 συνεχίζει να στρίβει ουδέτερα χωρίς να «αγχώνει» τον οδηγό του χάρη και στο προληπτικό ESP, το οποίο επεμβαίνει ίσως λίγο νωρίτερα απΆ ό,τι πραγματικά χρειάζεται. Μέσα σε όλα τα παραπάνω, το τιμόνι είναι ακριβές, αν και με αρκετά τεχνητή αίσθηση, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda