Ο κινητήρας του Citroen e-C3 έχει ιπποδύναμη 113 άλογα και ροπή 120 Nm, η οποία αποτυπώνεται στις ρεπρίζ με γραμμικότητα.
Το Citroen e-C3, όπως και το βενζινοκίνητο, βασίζεται στο πάτωμα Smart Car platform του ομίλου Stellantis (και όχι στο CMP του ηλεκτρικού Peugeot 208 για παράδειγμα) και χρησιμοποιεί ένα διαφορετικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Έτσι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 113 ίππων και 120 Nm ροπής που ρίχνει βάρος στην προοδευτικότητα και τη γραμμική απόδοση παρά στις δυναμικές επιδόσεις. Αυτές πάντως και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι επαρκείς με δεδομένο τον αστικό προσανατολισμό του e-C3 (0-100 σε 10,9 δλ., 30-80 σε 5,2 δλ., 60-100 σε 5,8 δλ. και 80-120 σε 8,3 δλ.), που άλλωστε γίνεται εμφανής και από την τελική ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα.
Στην πόλη η πραγματική κατανάλωση του ηλεκτρικού Citroen C3 είναι αρκετά χαμηλή (12,5 kWh/100 χλμ.) εξασφαλίζοντας μια αρκετά καλή αυτονομία της τάξης των 350 χλμ…
Με δεδομένη την απόδοση του κινητήρα η μέση κατανάλωση ενέργειας των 16,5 kWh που είχαμε στη διάρκεια της δοκιμής είναι χαμηλότερη από τις 17,2 kWh/100 χλμ. που ανακοινώνει η Citroen. Σε συνδυασμό με την μπαταρία των ιόντων λιθίου φωσφόρου σιδήρου των 43,8 kWh (φθηνότερη, αλλά βαρύτερη και πιο ευαίσθητη στο κρύο) η μέση αυτονομία είναι γύρω στα 265-270 χιλιόμετρα (312 υπόσχεται η Citroen). Παρά την απουσία πολλών ρυθμίσεων έντασης της ανάκτησης ενέργειας όταν σηκώνεις το πόδι από το πεντάλ ισχύος (υπάρχει μόνο μία επιλογή και αυτή όχι πολύ πιο έντονη σε σχέση με τη στάνταρ) στην πόλη η πραγματική κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή (12,5 kWh/100 χλμ.) που εξασφαλίζει μια αρκετά καλή αυτονομία της τάξης των 350 χλμ… Στα θετικά η υποδοχή ταχυφόρτισης DC στα 100 kW (σε ταχυφορτιστή για τη φόρτιση 10-80% χρειάζονται 26 λεπτά), αλλά και η στάνταρ υποδοχή φόρτισης AC στα 7,4 kW (με 496 ευρώ επιλέγεις 11 kW). Η πλήρης φόρτιση στα 7,4 kW διαρκεί κάτι λιγότερο από 8 ώρες (5 ώρες στα 11 kW).