Το look του ηλεκτρικού C3 δε διαφέρει ουσιαστικά σε τίποτα από το βενζινοκίνητο με το boxy σχήμα και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος να το φέρνουν στα οπτικά χωράφια των αστικών SUV.
Το Citroen C3 που δοκιμάζουμε είναι ηλεκτρικό. Κινείται δηλαδή 100% με ηλεκτρική ενέργεια και για να το αναγνωρίσεις πρέπει είτε να δεις το λογότυπο «e» στο πίσω μέρος ή να…. μην το «ακούσεις» να κινείται. H Citroen ήθελε ακριβώς αυτό, ένα ηλεκτρικό C3 με look που να μην διαφέρει ουσιαστικά σε τίποτα από το βενζινοκίνητο, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν με τη boxy σχεδίαση και την απόσταση των 197 χλστ. από το έδαφος. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι που προσέδωσαν μια πιο crossover/SUV προσέγγιση στο νέο Citroen C3 σε σχέση με την «supermini» στόχευση των προηγούμενων γενεών.
To Citroen e-C3 κινείται 100% με ηλεκτρική ενέργεια και για να το αναγνωρίσεις πρέπει είτε να δεις το λογότυπο «e» στο πίσω μέρος ή να… μην το «ακούσεις» να κινείται.
Ένας από τους λόγους της ομοιότητας έχει να κάνει και με συγκράτηση του κόστους και το ηλεκτρικό C3 τα καταφέρνει πολύ καλά: Με τιμή από 25.730 ευρώ (με τρέχουσα προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας και προφανώς ΧΩΡΙΣ να υπολογίζεται κάποια κρατική επιδότηση) είναι το φθηνότερο «κανονικό» ηλεκτρικό μικρό, είτε σκέτο ή μαζί με το χαρακτηρισμό SUV. Λέγοντας «κανονικό» αφενός εννοούμε ένα αυτοκίνητο 4 μέτρων, που χωράει 5 επιβάτες προσφέροντας αξιοπρεπή αυτονομία και επαρκή χώρο αποσκευών και αφετέρου γίνεται ο απαραίτητος διαχωρισμός από τα διάφορα microcars και μίνι ηλεκτρικά της αγοράς.