
Λιτό, αλλά γεροδεμένο και μοντέρνο το εσωτερικό του Citroen e-C3. Στη βασική έκδοση δεν υπάρχει οθόνη αφής, αλλά βάση για το κινητό που παίζει το ρόλο.
Όπως και στο βενζινοκίνητο, έτσι και στο ηλεκτρικό Citroen C3 με το πανομοιότυπο εσωτερικό (εντάξει αντί για τον λεβιέ του κιβωτίου υπάρχει ο διακόπτης για την επιλογή κίνησης) η καμπίνα χαρακτηρίζεται από την -στα όρια της λιτότητας- απλότητα και τις «καθαρές» γραμμές. Η φιλοσοφία C-Zen Lounge στοχεύει στην πρακτικότητα, παρά στις φιοριτούρες και η οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό σε τρία επίπεδα, εκτός όμορφη στο μάτι έχει και πρακτικά πλεονεκτήματα. Στο κέντρο του ταμπλό του μοντέλου δοκιμής υπάρχει μία έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, αλλά στη βασική έκδοση υπάρχει βάση για το κινητό ή κάποια ταμπλέτα. Πάνω σε αυτή βάζεις το smartphone (ή την ταμπλέτα αν θες μεγάλες οθόνες) και μέσω του συστήματος «My Citroen Play με Smartphone Station» και της σχετικής εφαρμογής υπάρχει πρόσβαση στο ηχοσύστημα, τις τηλεφωνικές κλήσεις και την πλοήγηση.
Η υλοποίηση του ταμπλό στηρίζεται αποκλειστικά σε σκληρά στην αφή πλαστικά σε μια προσπάθεια συγκράτησης του κόστους, που γίνεται αισθητή και από λεπτομέρειες, όπως η απουσία χειρολαβών, φωτισμού στα σκιάδια και στο ντουλαπάκι ή ακόμα και της παραμετροποίησης. Μέχρι και ο υπολογιστής ταξιδίου αναφέρει μόνο αυτονομία και ποσοστό μπαταρίας.
Συνολικά πάντως το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένο, όπως και η συναρμογή, τη στιγμή που υπάρχουν λεπτομέρειες, όπως η υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, που «σπάνε» τη μουντάδα των μαύρων πλαστικών. Από εκεί και πέρα, ξεχωρίζει το μικρό flat top/bottom πολυλειτουργικό τιμόνι με την παχιά στεφάνη, ο «χωτευτός» στο ταμπλό πίνακας οργάνων, η συστοιχία φυσικών
διακοπτών στη βάση της κονσόλας για τον έλεγχο του κλιματισμού και φυσικά τα πολύ άνετα και αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort.
Χωροταξικά, το ηλεκτρικό C3 είναι το ίδιο ευρύχωρο με το βενζινοκίνητο. Θα φιλοξενήσει με ευκολία ακόμα και 4 μεγαλόσωμους επιβάτες, που έχουν μπόλικο «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, αλλά που θα ήθελαν μεγαλύτερο άνοιγμα στις πόρτες –ειδικά πίσω. Υπάρχουν αρκετές μικροθήκες που τονίζουν την πρακτικότητα, όπως και τα 324 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ με το εκμεταλλεύσιμο και χωρίς εσοχές σχήμα. Πάντως έχει υψηλό κατώφλι φόρτωσης, ενώ δεν υπάρχει διπλό πάτωμα για να αποθηκεύεις από κάτω τα καλώδια και τον οικιακό φορητό φορτιστή.
Σελίδα 1 | Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen e-C3 - Άνετο, trendy και με 350 χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 2 | Trendy και νεανική σχεδίαση που αρέσει |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Αστικές επιδόσεις, 350 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, εργονομικό και ευρύχωρο |
Σελίδα 5 | Αποτελεσματικό και ευκολοδήγητο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |