Η ευκολία οδήγησης και η ευχρηστία, ειδικά μέσα στην κίνηση είναι στα πρωτεύοντα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού C3.
Η ηλεκτρική φύση του Citroen C3 της δοκιμής, όχι μόνο δεν έχει επιβαρύνει την άνεση του μικρού γαλλικού μοντέλου, αλλά την έχει τονίσει. Παρά το σφιχτότερο set up λόγω βάρους, το e-C3 αξιοποιεί στο έπακρο το συνδυασμό των καθισμάτων-πολυθρίνων Advanced Comfort και της ανάρτησης με τα Progressive Hydraulic Cushions (μιλάμε ουσιαστικά για υδραυλικά «στοπ» που λειτουργούν σαν μαξιλάρια).
Το Citroen e-C3 προσφέρει σφιχτή, αλλά ποιοτικότατη κύλιση, που σε συνδυασμό με την απουσία θορύβου από τον κινητήρα δίνει την αίσθηση ακριβότερου αυτοκινήτου.
Έτσι το e-C3 προσφέρει σφιχτή, αλλά ποιοτικότατη κύλιση, που σε συνδυασμό με την απουσία θορύβου από τον κινητήρα δίνει την αίσθηση ακριβότερου αυτοκινήτου. Μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα ταράξουν τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει το συνολικά ευχάριστο οδηγικό προφίλ που τονίζεται από τις άμεσες επιταχύνσεις και το πιο στιβαρό (συγκριτικά με το βενζινοκίνητο) σύστημα διεύθυνσης. Η ευκολία οδήγησης (πάντως θα θέλαμε εκκίνηση χωρίς κλειδί) και η ευχρηστία, ειδικά μέσα στην κίνηση είναι στα πρωτεύοντα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού C3.
Το χαμηλότερο κέντρο βάρους και η σφιχτή ανάρτηση δεν έχουν κάνει σπορτίφ την οδήγηση, έχουν συμβάλει όμως στην διατήρηση της αποτελεσματικότητας: Το ηλεκτρικό C3 στρίβει ουδέτερα και μόνο σε πολύ γλιστερή άσφαλτο θα δείξει το παραπάνω βάρος του και μια ελαφριά τάση υποστροφής, αλλά χωρίς αυτή να έχει απότομη ή απρόβλεπτη αντίδραση. Μάλιστα με backup το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και τα αποτελεσματικά φρένα (με δισκόφρενα και στους πίσω τροχούς) διατηρείς με ευκολία υψηλή μέση ταχύτητα, αν και αυτή θα ρίξει αισθητά την αυτονομία.