Δοκιμή: DS 4 E-Tense  με 225 PS στη συλλεκτική έκδοση Esprit de Voyage
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: DS 4 E-Tense με 225 PS στη συλλεκτική έκδοση Esprit de Voyage

8.778 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2024)

- Ειδική έκδοση πολυτέλειας και high-tech εξοπλισμού μόνο για το plug-in DS 4
- Γυαλιστερά μαύρα στοιχεία απ΄έξω, φωτεινός διάκοσμος μέσα
- Plug-in υβριδικό σύστημα 225 ίππων για top επιδόσεις και ελάχιστη κατανάλωση
- Σκανάρει τις λακκούβες και μαλακώνει την ανάρτηση

Ειδική έκδοση πολυτέλειας και high-tech εξοπλισμού μόνο για το plug-in DS 4

Όπως και οι οίκοι μόδας έτσι και η πολυτελής DS Automobiles παρουσίασε την πρώτη της Collection με την ονομασία Esprit de Voyage (Πνεύμα του ταξιδιού). Η συγκεκριμένη Collection αφορά μόνο τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των DS 4 και DS 7. Στην πράξη, το DS 4 Esprit de Voyage που δοκιμάζουμε, βασίζεται στην έκδοση Rivoli και εισάγει αποκλειστικές λεπτομέρειες και αρκετά στοιχεία επιπλέον εξοπλισμού. Η τιμή του είναι στα 55.500 ευρώ, ήτοι 3.000 ευρώ πάνω από την ήδη πλούσια έκδοση Rivoli και αφορά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
 

Γυαλιστερά μαύρα χαρακτηριστικά απ΄έξω, φωτεινός διάκοσμος μέσα

Εξωτερικά το DS 4 Esprit de Voyage ξεχωρίζει από χαρακτηριστικές λεπτομέρειες όπως η ειδική σχεδίαση με χάραξη λέιζερ στα καλύμματα των καθρεπτών, το μπροστινό μέρος με τα DS WINGS σε γυαλιστερό μαύρο και τα χρωμιωμένα στοιχεία. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τη φωτεινή απόχρωση του γκρι στις δερμάτινες επενδύσεις, το δέρμα Nappa στο ταμπλό και τις πλαϊνές επενδύσεις θυρών και λεπτομέρειες όπως το ανάγλυφο «Esprit de Voyage» στο δέρμα του ταμπλό. Ο εξοπλισμός είναι ακόμα πιο πλούσιος με στάνταρ μεταξύ άλλων κλιματιζόμενα καθίσματα που προσφέρουν και μασάζ στους εμπρός επιβάτες.
 

Plug-in υβριδικό σύστημα 225 ίππων για top επιδόσεις και ελάχιστη κατανάλωση

Το DS 4 E-Tense διαθέτει υβριδικό σύστημα με πρίζα (plug-in hybrid). Η εκκίνηση γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, ενώ ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει το hybrid mode που βελτιστοποιεί τη χρήση ενέργειας ή στο sport mode για να έχει όλη τη διαθέσιμη συνδυαστική ισχύ των 224 ίππων και των 360 Nm ροπής. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το 0-100 γίνεται σε μόλις 7,9 δλ., το προσπέρασμα (60-100 χλμ./ώρα) είναι υπόθεση μόλις 3,9 δλ. και όλα αυτά με μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. (όταν αδειάσει η μπαταρία γιατί όταν υπάρχει ενέργεια για 45 χλμ. το DS 4 E-TENSE κινείται με μηδενική κατανάλωση βενζίνης).
 

Σκανάρει τις λακκούβες και μαλακώνει την ανάρτηση

Το DS 4 όχι μόνο ξεφεύγει από το βαρετό μοτίβο των περισσότερων premium ανταγωνιστών του, αλλά διαθέτει και ένα ξεκάθαρο high-tech τεχνολογικό υπόβαθρο. Σε αυτό περιλαμβάνονται συστήματα που για πρώτη φορά εμφανίζονται στην κατηγορία, όπως το σύστημα νυχτερινής όρασης με υπέρυθρες (εντοπίζει στο σκοτάδι πεζούς και αναβάτες και τους προβάλει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων) , αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που «σκανάρει» το δρόμο για να ρυθμίσει ανάλογα τον κάθε τροχό ξεχωριστά ώστε να εξουδετερωθεί με τον πιο άνετο τρόπο κάθε κακοτεχνία που θα εντοπιστεί έγκαιρα από την ειδική κάμερα-σκάνερ.

Στη συνέχεια ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του DS 4 E-TENSE Esprit de Voyage

Σελίδα 2Συλλεκτική έκδοση Esprit de Voyage (Πνεύμα του Ταξιδιού)
Σελίδα 3Εσωτερικό: Φωτεινό, πολυτελές και με… της Παναγιάς τα μάτια
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτο με μόλις 5,1 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόμο: Full της άνεσης
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
TI LINGLONG AGORAZO
SEAT