ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Dongfeng BOX με 95 άλογα -Ηλεκτρικό μικρό σε τιμή normal βενζινοκίνητου

(4/9/2025)
Δοκιμή Dongfeng BOX με 95 άλογα -Ηλεκτρικό μικρό σε τιμή normal βενζινοκίνητου
4 Φωτογραφίες »

Κοστίζει 21 χιλιάρικα με τη μπαταρία της δοκιμής (42,3 kWh ονομαστική).
Βγάζει 310 χλμ. στην πόλη και 260 χλμ. σε μικτές συνθήκες.
Μαζί με Citroen e-C3 έχουν το φαρδύτερο πίσω κάθισμα και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία.
Με 95 άλογα «xάνει» σε επιδόσεις και προσπερνά πιο αργά από όλα τα μικρά ηλεκτρικά που έχουμε μετρήσει (60-100 σε 9 δλ.).

autotriti team

Κοστίζει 21 χιλιάρικα με τη μπαταρία της δοκιμής (42,3 kWh ονομαστική)

Το Spanos Group έφερε την Dongfeng στην Ελλάδα και η κινέζικη μάρκα μας συστήνεται με το Box, το μικρότερο από τα μοντέλα της (4,02 μ.). Διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (City και Prime) και με μία επιλογή ανάμεσα σε μπαταρία 31,4 kWh (διαθέσιμη μόνο στη City) και 42,3 kWh (40 kWh ονομαστική). Η τελευταία ήταν στη διάθεσή μας για δοκιμή και με 21.340 ευρώ είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μικρό, κάτι που ισχύει φυσικά και για την έκδοση με τη μικρή μπαταρία και τα 19.490 ευρώ.

Βγάζει 310 χλμ. στην πόλη και 260 σε μικτές συνθήκες

Η έκδοση με την μπαταρία των 40 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας, υπόσχεται αυτονομία 310 χλμ. σε μικτές συνθήκες, νούμερο που δεν αποκλίνει και πολύ από αυτό που μέτρησε το Test Center του AutoΤρίτη, καθώς στην πραγματικότητα το Box «βγάζει» 260 χλμ.. Στην πόλη, που είναι το βασικό πεδίο δράσης του, βγάζει σχεδόν 310 χλμ. με μία φόρτιση (13,2 kWh/100 χλμ.), ενώ αξιοσημείωτη είναι η κατανάλωση με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα: Με 16,5 kWh/100 χλμ. είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση που έχουμε μετρήσει μετά το Peugeot e-208.


Το Box λανσάρει ένα μοντέρνο «τετραγωνισμένο» look, δικαιολογώντας απόλυτα το όνομά του. Υπάρχουν όμορφες λεπτομέρειες, που «φωνάζουν» την ηλεκτρική του φύση, στη βασική έκδοση όμως δεν προσφέρονται ζάντες αλουμινίου.
4 Φωτογραφίες »

Το Box λανσάρει ένα μοντέρνο «τετραγωνισμένο» look, δικαιολογώντας απόλυτα το όνομά του. Υπάρχουν όμορφες λεπτομέρειες, που «φωνάζουν» την ηλεκτρική του φύση, στη βασική έκδοση όμως δεν προσφέρονται ζάντες αλουμινίου.

Μαζί με Citroen e-C3 έχουν το φαρδύτερο πίσω κάθισμα και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία

Mε φαρδύ αμάξωμα (1,81 μ. πλάτος) και μεγάλο μεταξόνιο (2.663 χλστ.) προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα με μπόλικο αέρα για τα γόνατα των πίσω (14 εκατ. μένει πίσω μόνο από BYD Dolphin SURF που έχει 14,5 εκατ.) και κορυφαίο χώρο για τους ώμους (1,345 μ. όσο και το Citroen e-C3). Παράλληλα, με 326 λίτρα ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους ανάμεσα στα μικρά ηλεκτρικά.

Με 95 άλογα «χάνει» σε επιδόσεις και προσπερνά πιο αργά από όλα τα μικρά ηλεκτρικά που έχουμε μετρήσει (60-100 σε 9 δλ.)

Ανεξαρτήτως μπαταρίας, το Box έχει ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, που είναι ο ασθενέστερος από όλα τα ηλεκτρικά μικρά. Σαν αποτέλεσμα οι επιδόσεις δεν είναι μέσα στα ατού του μοντέλου με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 0-100 σε 13,4 δλ., 60-100 σε 9 δλ. και 80-120 σε 14,3 δλ., νούμερα που φέρνουν το Box στην τελευταία θέση. Αντίστοιχη είναι και η τοποθέτηση του μοντέλου στο φρενάρισμα με το 100-0 χλμ./ώρα να γίνεται σε 40,6 μ. Το αυτοκίνητο πάντως «φορούσε» ελαστικά… Wanli.
 
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Dongfeng Box με την μπαταρία των 42,3 kWh.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Καλοφτιαγμένο και πρακτικό εσωτερικό
Σελίδα 3Χάνει σε επιδόσεις, αλλά έχει καλή αυτονομία και είναι παιχνιδάκι στη χρήση του
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
elk test