
Στην πράξη τo Dongfeng Box εμφανίζει συγκρατημένη κατανάλωση ενέργειας και καλή αυτονομία με τις σχετικές μετρήσεις μας να δείχνουν 310 χλμ. μέσα στην πόλη και 260 χλμ. σε μικτές συνθήκες.
Το Dongfeng Box της δοκιμή μας εφοδιάζεται με τη μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία (42,3 kWh ονομαστική), ενώ μία των 31,4 kWh (ονομαστική επίσης) προσφέρεται για τη βασική έκδοση εξοπλισμού. Ο κινητήρας των 95 ίππων και των 160 Nm στοχεύει στις, χωρίς εξάρσεις, ήρεμες αστικές μετακινήσεις μιας και παρά το συγκρατημένο βάρος (1.430 κιλά), το Box δεν έχει την σπιρτάδα των ανταγωνιστών του (με 60-100 σε 9 δλ. και 80-120 σε 14,3 δλ. είναι τελευταίο στη σχετική κατάταξη). Από την άλλη έχει συγκρατημένη κατανάλωση ενέργειας και καλή αυτονομία με τις μετρήσεις μας να δείχνουν περίπου 310 χλμ. μέσα στην πόλη και 260 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Απρόσμενα χαμηλή και η κατανάλωση στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα (16,5 kWh/100 χλμ.) που είναι η δεύτερη καλύτερη στην κατηγορία. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ρυθμίζεται από επιλογή στην οθόνη, δεν υπάρχει όμως λειτουργία one pedal.

Ο κινητήρας των 95 ίππων και των 160 ίππων στοχεύει στις, χωρίς εξάρσεις, ήρεμες αστικές μετακινήσεις μιας και παρά το συγκρατημένο βάρος (1.430 κιλά), το Box δεν έχει την σπιρτάδα των ανταγωνιστών του.
Η μπαταρία των 42,3 kWh δέχεται μέγιστη ισχύ ταχυφόρτισης DC 75 kW, με τους Κινέζους να υποστηρίζουν ότι η φόρτιση 30%-80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά. Η υποδοχή φόρτισης AC είναι στα 6,6 kW και σε Wallbox 7,4 kW η πλήρης φόρτισης διαρκεί γύρω στις 7,5 ώρες. Αξίζει να αναφερθεί η στάνταρ με αυτή τη μπαταρία λειτουργία V2L για τροφοδότηση ηλεκτρικών συσκευών.
Συνολικά το Box είναι αρκετά εύχρηστο και ευκολοδήγητο, έχοντας ως πλεονέκτημα την ευελιξία που σε συνδυασμό με την (έξτρα) κάμερα 360 μοιρών κάνει την αστική μετακίνηση πανεύκολη. Παράλληλα, η ποιότητα κύλισης και η άνεση της ανάρτησης είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από την άλλη, το τιμόνι που έχει εντελώς τεχνητή αίσθηση δείχνει να υστερεί σε επαναφορά και είναι κάπως βαρύ, «κόβει» όμως αρκετά και σε τελική ανάλυση κάνει τη δουλειά. Σε γρήγορους ρυθμούς, το Box θα γίνει αρκετά υποστροφικό με την πρόσφυση των ελαστικών Wanli (….) να μην είναι η δέουσα παρά την καλή διάσταση 215/55 R17. Ούτε στο φρενάρισμα βοηθούν αυτά τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης με το «κοκκάλωμα» 100-0 χλμ./ώρα να γίνεται σε 40,6 μ.. Το σύνολο πάντως δεν αντιδρά άτσαλα έχοντας ως αρωγό βέβαια και το πληρέστατο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή Dongfeng BOX με 95 άλογα -Ηλεκτρικό μικρό σε τιμή normal βενζινοκίνητου |
Σελίδα 2 | Καλοφτιαγμένο και πρακτικό εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Χάνει σε επιδόσεις, αλλά έχει καλή αυτονομία και είναι παιχνιδάκι στη χρήση του |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |