Καλοφτιαγμένο, χαριτωμένο, πρακτικό και πολύ καλά εξοπλισμένο το εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχεί η κεντρική οθόνη των 12 ιντσών.
Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στην καμπίνα με ένα σχετικά λιτό, αλλά αρκετά ποιοτικό διάκοσμο με επενδύσεις από συνθετικό δέρμα. Η στάνταρ «αιωρούμενη» οθόνη αφής 12 ιντσών κυριαρχεί στο ταμπλό και προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου (φυσικά χειριστήρια θα βρούμε μόνο στο τετραγωνισμένο τιμόνι). Από τη βασική έκδοση προσφέρονται στάνταρ στοιχεία, όπως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ασύρματη φόρτιση κινητού, αυτόματος κλιματισμός και πλήρης συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, όχι όμως ζάντες αλουμινίου και ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών που το μοντέλο της δοκιμής (Premium έκδοση) προσφέρει μαζί ευκολίες που δεν είναι τόσο συνηθισμένες στην κατηγορία, όπως πανοραμική κάμερα 360° και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 6 κατευθύνσεων. Οι πολλές θέσεις για αντικείμενα τονίζουν την πρακτικότητα της καμπίνας, όπως και το αιωρούμενο box ανάμεσα στα καθίσματα, ενώ υπάρχει βάση στην κεντρική κονσόλα που προσφέρει ασύρματη φόρτιση και μάλιστα με… ψύξη του κινητού.
Τέλος όσον αφορά στους χώρους, ακόμα και 5 ενήλικοι θα καθίσουν άνετα έχοντας μεγάλο περιθώριο στα πόδια τους (14 εκ.) και κυρίως μπόλικο ωφέλιμο πλάτος καμπίνας, που στο πίσω κάθισμα είναι top στην κατηγορία. Κορυφαίος στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών (μαζί με το Citroen e-C3) είναι και ο χώρος αποσκευών των 326 λίτρων, που πάντως έχει μικρό άνοιγμα και μεγάλο σκαλοπάτι φόρτωσης.