
Τα μοντέλα με τη χειρότερη επίδοση φρένων στις δοκιμές
48.228 αναγνώστες
- 46,1 μέτρα η χειρότερη επίδοση από το Suzuki Swift
- Μισό γήπεδο μπάσκετ παραπάνω (13 μ.) από το καλύτ...
Δες αποκαλυπτικά test drive και δοκιμές αυτοκινήτων στο δρόμο (π.χ. Elk/Moose Test ή Test Αποφυγής Κινδύνου) με πραγματικές μετρήσεις σε κατανάλωση, φρένα, επιδόσεις, χώρους, ανάρτηση, ενεργητική ασφάλεια κ.ά..
Το autotriti παραμένει το μοναδικό Μέσο στην Ελλάδα -και από τα λιγοστά στην Ευρώπη και τον κόσμο- που παραθέτει στοιχεία από αληθινές μετρήσεις με προηγμένα μέσα και δορυφορικά όργανα, αντί να βασίζεται αποκλειστικά στην αίσθηση κάποιου test editor.
- 46,1 μέτρα η χειρότερη επίδοση από το Suzuki Swift
- Μισό γήπεδο μπάσκετ παραπάνω (13 μ.) από το καλύτ...
Full Hybrid με 197 άλογα, καίει λίγο (5,0 λτ./100 χλμ.).
Κάνει σβέλτα το 0-100 σε 8,0 δλ. και προσπερνάε...
- Έχει τον πιο ισχυρό 1.600άρη κινητήρα στα οικογενειακά SUV (198 άλογα)
- Έχει super αναλογία ευρώ/ίππο...
- Πλησίασε την κορυφαία επίδοση του Ford Puma (77 χλμ./ώρα)
- Η επίδοση έγινε με τους στάνταρ τ...
Έχει το καλύτερο οικογενειακό SUV (Tucson) και μίνι (i10) σε φρένα με 33,9 και 34,4 μέτρα
To T...
- Παίρνει 10/10 στον δρόμο, είναι ευθύβολο και παιχνιδιάρικο στις στροφές
- Το μόνο οικογενεια...
Είναι κορυφαίο σε χώρους για τους πίσω επιβάτες, πιο ευρύχωρο από μικρά SUV.
Δεν καίει μέσα στ...
Το Auto Τρίτη μετράει δεν αντιγράφει από… το manual των μοντέλων.
Στο Test Center του, μετράει ...
Παιδιά στο μπροστινό κάθισμα, ο αερόσακος γίνεται «όπλο»
Παιδί στην αγκαλιά; Αν τρακάρεις ζυγίζ...
- «Έστριψε» με 74,7 χλμ./ώρα, καλύτερα ακόμα και από συμβατικό SUVάκι
- Κατάφερε σχεδόν 2 χλμ./...
Συγκρίνουμε πόσα χρήματα θα γλιτώσεις το χρόνο για καύσιμα με mild hybrid, full hybrid, diesel και ηλεκτρικό μοντέλο. Πόσο κοστίζουν και τελικά τι συμφέρει περισσότερο για αγορά.
Όταν το Ford Puma εξέπληξε τον… τάρανδο: Ακόμη ένα update στο τεστ αποφυγής κινδύνου, στην κατηγορία των μικρών crossover. Έτσι μετά το Peugeot 2008 και το Nissan Juke, ήρθε η σειρά του Ford Puma που μας εντυπωσίασε με την επίδοσή του.
Το Test Center του AutoΤρίτη μέτρησε πόσο μεγάλο είναι στ' αλήθεια το πορτ-μπαγκάζ του του Skoda Kamiq. Τελικά, καταφέρνει το τσέχικο crossover να πιάσει το εργοστασιακό νούμερο των 400 λτ.; Έχει άλλα εργονομικά στοιχεία άξια αναφοράς;
Πόση διαφορά μπορεί να έχει η Comfort με τη Sport ανάρτηση; Θα καταφέρουν τα GTi να «σπάσουν» το φράγμα των 80 χλμ./ώρα;
Euro AllSeason AS210 ή Vector 4seasons Gen-3; Falken Vs Goodyear
- Παίρνει ισοπαλία από Goodye...
Δοκιμάζουμε 13 μικρομεσαία crossover στην ικανότητα αποφυγής κίνδυνου. Ποια είναι η επίδοσή τους στο περίφημο τεστ ταράνδου ή αγγλιστί elk test;
Η πραγματική χωρητικότητα είναι 420 λτ., 32 λτ. παραπάνω από αυτά που ανακοινώνει η Toyota.
Μπ...
Το Test Center του AutoΤρίτη μέτρησε πόσο μεγάλο είναι πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ του νέου Kia Sportage και το αξιολόγησε και σε επιμέρους τομείς. Τελικά, καλύπτει τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας;
- Έρχονται ισοπαλία στην συνολική αξιολόγηση τους στο βρεγμένο
- Μία η άλλη οι επιδόσεις τους ...
Το Test Center του AutoΤρίτη κατατάσσει τα 7 μικρά SUV του ομίλου Stellantis από το καλύτερο ως το χειρότερο στους τομείς της ασφάλειας, της κατανάλωσης και των χώρων, βάσει των μετρήσεών μας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025