Δοκιμή: «Βασικό» Hyundai Bayon με χώρους C-SUV & από 15.990€
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: «Βασικό» Hyundai Bayon με χώρους C-SUV & από 15.990€

75.164 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2021)

Έχει «μυστήρια» αισθητική και άνευ τούρμπο ικανοποιητικές επιδόσεις μόνο, όμως είναι ευρύχωρο σαν C-SUVκαι έχει τιμή - χώμα. Εσύ τι λες; Θα το αγόραζες και μάλιστα με 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων;

Χώροι C-SUV σε μισή τιμή

1. Έχει φαρδιά -όσο ένα C-SUV- καμπίνα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

2. Κοστίζει 15.990 ευρώ. Είναι τσάμπα!
3. Έχει ιδιαίτερη αισθητική
4. Τα 84 ατμοσφαιρικά άλογα είναι λίγα


Έχει «μυστήρια» αισθητική και μέτριες επιδόσεις, αλλά είναι ευρύχωρο σαν C-SUV και έχει τιμή-χώμα. Εσύ τι λες; Θα το αγόραζες και μάλιστα με 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων;

Με μια ματιά
  • Το βασικό Hyundai Bayon
  • 1,2 λτ. με 84 άλογα
  • Μέτριες επιδόσεις, τσιμπημένη κατανάλωση
  • Από 15.990 ευρώ
Αυτή είναι η βασική έκδοση κινητήρα του Hyundai Bayon, του νέου μικρού crossover της κορεάτικης φίρμας που είναι βασισμένο στο i20. Εδώ δεν έχουμε turbo, ούτε ήπια υβριδικό σύστημα, όπως στη δοκιμή της έκδοσης 1,0 T-GDi 100 PS. Μόνο ένας κλασσικός, 4κύλινδρος, ατμοσφαιρικός κινητήρας με 84 άλογα και 118 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ.. Αυτό σίγουρα δεν είναι καλό για τις επιδόσεις είναι όμως για την τιμή πώλησης: Το βασικό Bayon είναι διαθέσιμο από 15.990 ευρώ στην έκδοση Exclusive (16.490 ευρώ χωρίς έκπτωση) και μάλιστα με ένα απόλυτα επαρκές πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, που περιλαμβάνει από στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, κάμερα όπισθεν και cruise control μέχρι αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικύκλων και πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Χωρίς «νεύρο»

Στο δρόμο: Ευέλικτο και άνετο

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto