
7-θέσιο, τετρακίνητο SUV με boxy σχεδίαση και plug-in σύστημα με 253 άλογα.
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα και το μεγαλύτερο άνοιγμα χώρου αποσκευών που έχουμε μετρήσει.
Έχει μικρή μπαταρία και βγάζει-δε βγάζει 40 χλμ. με μια φόρτιση, αλλά καίει με άδεια μπαταρία μόλις 7,5 λτ./100 χλμ..
Με στάνταρ ειδικά αμορτισέρ που μαλακώνουν ή σφίγγουν μόνα τους ανάλογα πως οδηγείς.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
7-θέσιο, τετρακίνητο SUV με boxy σχεδίαση και plug-in σύστημα με 253 άλογα
Το Hyundai Santa Fe του σήμερα έχει φτάσει τα 4,83 μ. σε μήκος, έχει boxy σχεδίαση και στο εσωτερικό είναι στάνταρ η 7-θέσια διάταξη. Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμη μόνο η τετρακίνητη υβριδική έκδοση πρίζας που αποδίδει 253 ίππους, ενώ εντυπωσιακό επίσης είναι πως η μέγιστη ροπή των 367 Nm είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.000 σ.α.λ..
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα και το μεγαλύτερο άνοιγμα χώρου αποσκευών που έχουμε μετρήσει
Το τεράστιο πλάτος του Sante Fe (1.900 χλστ.) έχει άμεσο αντίκτυπο στο φάρδος της καμπίνας. Μάλιστα το πίσω συρόμενο κάθισμα έχει το μεγαλύτερο φάρδος από όλα όσα έχουμε μετρήσει όντας στα 1.470 χλστ. φιλοξενώντας με άνεση ακόμα και τρεις… bodybuilders. Κορυφαίο είναι και το άνοιγμα της πίσω πόρτας (το μετρήσαμε στο 1,2 μ.) που κάνει εύκολη τη φόρτωση.

Με μια πιο «σοφή» ελαστικών υψηλότερου προφίλ η λείανση των ανωμαλιών θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερη.
Έχει μικρή μπαταρία και βγάζει-δε βγάζει 40 χλμ. με μια φόρτιση, με άδεια μπαταρία καίει 7,5 λτ./100 χλμ.
Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος πρίζας είναι μικρή (13,8 kWh) και στην πράξη σε μικτές συνθήκες δύσκολα βγάζεις 40 χλμ. (54 υπόσχεται η Hyundai). Μικρή είναι και η υποδοχή φόρτισης στα 3,3 kW. Αν φορτίζεις συχνά η κατανάλωση μένει κάτω από 3 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Το ενδιαφέρον όμως είναι πως με άδεια μπαταρία λειτουργεί ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με τη μέση κατανάλωση να είναι γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ., που για το μέγεθος του Santa Fe είναι μια πολύ λογική τιμή.
Με στάνταρ ειδικά αμορτισέρ που μαλακώνουν ή σφίγγουν μόνα τους ανάλογα πως οδηγείς
Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση συνδυάζεται με FSC (Frequency Sensitive Control) αμορτισέρ. Αυτά έχουν την ιδιότητα να σφίγγουν ή να μαλακώνουν ανάλογα με την συχνότητα κίνησης του τροχού. Έτσι στις λακκούβες μαλακώνουν και στο καλό οδόστρωμα προσφέρουν πιο σφιχτή απόσβεση.
Παρακάτω θα βρεις την αναλυτική δοκιμή του 7-θέσιου Hyundai Santa Fe με το plug-in υβριδικό σύστημα των 253 ίππων.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και κατανάλωση σαν μικρό αυτοκίνητο πόλης |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ασφαλές και σταθερό σε όλες τις συνθήκες |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |