ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ασφαλές και σταθερό σε όλες τις συνθήκες

 Σχολιάστε 
13.478 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2025)
Η «έξυπνη» τετρακίνηση και το στιβαρό «πάτημα» από τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν πειστικό κράτημα ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
2 Φωτογραφίες »

Η «έξυπνη» τετρακίνηση και το στιβαρό «πάτημα» από τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν πειστικό κράτημα ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Στο δρόμο το plug-in υβριδικό Hyundai Santa Fe προσφέρει μια «σωστή» ποιότητα κύλισης και οικογενειακή άνεση, στην οποία συμβάλουν και τα FSC (Frequency Sensitive Control) αμορτισέρ (σφίγγουν ή μαλακώνουν παθητικά ανάλογα με την συχνότητα κίνησης του τροχού) της γύρω-γύρω ανεξάρτητης ανάρτησης. Με μια πιο «σοφή» ελαστικών υψηλότερου προφίλ η λείανση των ανωμαλιών θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερη, αλλά σε κάθε περίπτωση το υβριδικό σύστημα δουλεύει σωστά χωρίς να «ακούγεται» το θερμικό μοτέρ ακόμα και σε πίεση και παρά την boxy σχεδίαση ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι λογικός (στα 100/120 χλμ./ώρα το ειδικό ηλεκτρονικό όργανο έδειξε 67,7 και 69,8 db αντίστοιχα).


Το Hyundai Sante Fe ξεπερνάει τους δύο τόνους, χωρίς ωστόσο να το δείχνει και τόσο στην πράξη, βασισμένο φυσικά και στην πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων.
2 Φωτογραφίες »

Το Hyundai Sante Fe ξεπερνάει τους δύο τόνους, χωρίς ωστόσο να το δείχνει και τόσο στην πράξη, βασισμένο φυσικά και στην πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων.


Η «έξυπνη» τετρακίνηση και το στιβαρό «πάτημα» από τα φαρδιά μετατρόχια (1.646 χλστ. μπροστά και 1.656 χλστ. πίσω), εξασφαλίζουν πειστικό κράτημα ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ενώ η κλίση συγκρατείται με επιτυχία με τιμόνι και φρένα να προσφέρουν σε κάθε περίπτωση ικανοποιητική αίσθηση και απόδοση. Το Sante Fe ξεπερνάει τους δύο τόνους, χωρίς ωστόσο να το δείχνει και τόσο στην πράξη, βασισμένο φυσικά και στην πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων. Μέσα στην πόλη βέβαια, όγκος του και ο κύκλος στροφής 11,6 μ. δεν περνούν απαρατήρητα, αλλά την κατάσταση σώζει η περιμετρική κάμερα.

Ο άνετος χαρακτήρας του Santa Fe έχει συνέχεια και εκτός δρόμου, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του το… μαγικό περιστροφικό διακόπτη του Drive Traction System, που μπορεί να προσαρμόζεται στις διάφορες συνθήκες οδήγησης μέσω του συστήματος Terrain Mode με ειδικά προγράμματα για χιόνι, λάσπη και άμμο. Tα 177 χλστ. από το έδαφος και οι αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης εξασφαλίζουν απρόσκοπτη κίνηση ακόμη και πάνω από δύσκολο ανάγλυφο με έντονα νεροφαγώματα και βαθιές λακκούβες. Πάντα βέβαια χρειάζεται να έχει κανείς στο νου πως τα στάνταρ ελαστικά είναι ασφάλτινα με προφίλ 45 και πως υπάρχει κιτ επισκευής, ούτε καν ρεζέρβα ανάγκης. Το ενεργό lifestyle χρειάζεται και κατάλληλη υποστήριξη και γιατί όχι μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα (μόνο 1.010 κιλά με φρένα στο Santa Fe).

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Hyundai Santa Fe | «Δωμάτιο» για 7 με κατανάλωση «μικρού»
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7!
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και κατανάλωση σαν μικρό αυτοκίνητο πόλης
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ασφαλές και σταθερό σε όλες τις συνθήκες
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
TRANSIT VS DUCATO