
6 Φωτογραφίες »
Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό δείχνει λιτή σχεδιαστικά, αλλά έχει έντονο digital χαρακτήρα χάρη στο τo ενιαίο κυρτό πάνελ, που αποτελείται από 2 ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών.
Μπαίνοντας στην καμπίνα η υψηλή ποιότητα κατασκευής γίνεται άμεσα αντιληπτή τη στιγμή που τα καφέ δέρματα της έκδοσης δοκιμής δίνουν και έναν τόνο πολυτέλειας. Η κορεατική μάρκα σημειώνει πως σε αρκετά μέρη της καμπίνας έχει χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένο πλαστικό, ενώ ένα άλλο βιώσιμο υλικό που βρίσκεται στο εσωτερικό είναι η δερματίνη, η οποία καλύπτει τα πάνελ των θυρών.
Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό δείχνει λιτή σχεδιαστικά, αλλά έχει έντονο digital χαρακτήρα χάρη στο τo ενιαίο κυρτό πάνελ, που αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία ίδιας διαγωνίου οθόνη αφής για το infotainment με αναβαθμισμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας Bluelink. Μάλιστα, λίγο πιο κάτω υπάρχει μια ακόμα οθόνη 6,6 ιντσών για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού. Το «δικό μας» είχε και το έξτρα head-up-display, που προβάλλει όλες τις βασικές πληροφορίες «μέσα» στο παρμπρίζ και στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η συνολική ατμόσφαιρα πέρα από ποιοτική λόγω υλικών και φινιρίσματος, είναι και ιδιαίτερα φωτεινή χάρη στις όμορφες επενδύσεις, αλλά και στη μεγάλη γυάλινη οροφή.
Από εκεί και πέρα, χωροταξικά το νέο Santa Fe προκαλεί… δέος. Οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν τα εξαιρετικά άνετα και κλιματιζόμενα καθίσματα, ενώ οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν να κάτσουν σταυροπόδι και χωρίς να τραβήξουν τέρμα πίσω τα συρόμενα καθίσματα, προσαρμόζουν τον διαθέσιμο χώρο ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι αρκετός και για 2μέτρους, ωστόσο πιο εντυπωσιακό είναι το φάρδος της καμπίνας: Με 1.470 χλστ. στο πίσω κάθισμα (το μεγαλύτερο στην κατηγορία) υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας ακόμα και 3 ευρύστερνων μποντιμπιλντεράδων.
Υπάρχει όμως και 3η σειρά, δύο καθισμάτων, με τους εκεί επιβάτες να απολαμβάνουν ικανοποιητικό χώρο ακόμα και αν μιλάμε για ενήλικες (αν και η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο τους αναγκάζει να έχουν πολύ λυγισμένα τα πόδια τους), η δε πρόσβαση διευκολύνεται από την easy entry λειτουργία: Ένας μοχλός μετακινεί και ανακλίνει ταυτόχρονα την πλάτη των μεσαίων καθισμάτων.
Το νέο Santa Fe μπορεί να βοηθήσει και σε μια μίνι μετακόμιση: Μόλις «πέσουν» όλα τα καθίσματα δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος 1.942 λτ., ενώ το άνοιγμα της πόρτας (το μεγαλύτερο που έχουμε μετρήσει πότε με 1,2 μ.) και το χαμηλό κατώφλι διευκολύνουν απόλυτα τη φόρτωση.
Σε 5θεσιο διάταξη το πορτ-μπαγκάζ είναι στα 621 λτ. (θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο), ενώ σε 7-θέσια ουσιαστικά χάνεται (150 λτ. και αυτό είναι ένα θέμα για μια απόδραση 7 ατόμων. Από την άλλη, υπάρχουν αμέτρητες θήκες για αντικείμενα, παντού: Από τις πόρτες και τη φαρδιά διώροφη κεντρική κονσόλα μέχρι ανάμεσα στα καθίσματα και στο πορτ-μπαγκάζ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Hyundai Santa Fe | «Δωμάτιο» για 7 με κατανάλωση «μικρού» |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7! |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωηρές επιδόσεις και κατανάλωση σαν μικρό αυτοκίνητο πόλης |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ασφαλές και σταθερό σε όλες τις συνθήκες |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |