Στον δρόμο: Κρύβει τα κιλά του και είναι... Jeep εκτός δρόμου

Στον δρόμο: Κρύβει τα κιλά του και είναι... Jeep εκτός δρόμου

31.619 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2024)

To Jeep Compass στην έκδοση S είναι ευχάριστο και άνετο και ακόμη και οι πιο απαιτητικοί θα μείνουν ευχαριστημένοι από την σφιχτή του ανάρτηση, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που διαθέτει και την εξαιρετική ηχομόνωση που προσφέρει. Παρά το 1,9 τόνων βάρος του λόγω της μπαταρίας, το Plug-in υβριδικό Compass θα στρίψει σβέλτα, ωστόσο το ελαφρύ τιμόνι του δεν αποτελεί πλεονέκτημα, αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί γρήγορα στην άσφαλτο. Το σύστημα τετρακίνησης μεγαλώνει τα όρια που μπορεί να κυνηγήσει ο οδηγός αλλά αν τα ξεπεράσει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου και τα εξαιρετικά φρένα (36,9 μέτρα για το 100-0) επεμβαίνουν έγκαιρα. 


Τα προγράμματα οδήγησης του συστήματος SELEC-TERRAIN® προσαρμόζουν το οδηγικό προφίλ ανάλογα με τις οδικές συνθήκες (Auto, Snow, Sand και Mud) και αυτές αναλαμβάνουν να ρυθμίσουν την πρόσφυση ανάλογα με το τερέν. Ο οδηγός έχει επιπλέον και 3 επιλογές για το σύστημα 4κίνησης, που είναι ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντά) και το κλείδωμα της 4κίνησης σε ποσοστό 50-50, αλλά και το σύστημα ελέγχου σε κατάβαση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την μαλακή ανάρτηση και το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος των 201 χλστ., επιτρέπουν στο Plug-In Hybrid Compass να συνεχίσει να ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητά του και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Σελίδα 1Δοκιμή: Jeep Compass 4xe με 240 άλογα στην έκδοση S
Σελίδα 2Εμφάνιση: Επιβλητικό και με τετραγωνισμένο σχήμα
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Δύο ψηφιακές οθόνες και 420 λτ. αποσκευών
Σελίδα 4Κινητήρας: Δεν καίει μέσα στην πόλη και έχει 240 άλογα
Σελίδα 5Στον δρόμο: Κρύβει τα κιλά του και είναι... Jeep εκτός δρόμου
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL