Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Σοβαρό και μετρημένο σε εικόνα, τεράστιο σε χώρους επιβατών

13.761 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2025)
Λιτό σχεδιαστικά αλλά πλήρες σε εξοπλισμό είναι το εσωτερικό του Leapmotor C10 REEV, ξεχωρίζοντας για την στιβαρή κατασκευή του και το προσεγμένο φινίρισμα.
4 Φωτογραφίες »

Λιτό σχεδιαστικά αλλά πλήρες σε εξοπλισμό είναι το εσωτερικό του Leapmotor C10 REEV, ξεχωρίζοντας για την στιβαρή κατασκευή του και το προσεγμένο φινίρισμα.

Η έκδοση REEV (Range Extender) του Leapmotor C10 δε διαφέρει από την ηλεκτρική. Το εσωτερικό λοιπόν είναι λιτό σχεδιαστικά με το ταμπλό να έχει καθαρές γραμμές και να ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 14,6 ιντσών, ενώ από κάτω του συναντάμε μια κλασική πλέον, αιωρούμενη και ογκώδη κονσόλα.


Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλοί στην καμπίνα του C10 REEV, με το χώρο για τα πόδια των πίσω να είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία με 290 χλστ.
4 Φωτογραφίες »

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλοί στην καμπίνα του C10 REEV, με το χώρο για τα πόδια των πίσω να είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία με 290 χλστ.


Η όλη φιλοσοφία ακολουθεί αυτή των περισσότερων νέων μοντέλων και δη κινεζικών όπου όλα ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής και απουσιάζουν οι διακόπτες, όμως εδώ τόσο το interface όσο και η γενικότερη εμπειρία χρήσης παραπέμπουν αρκετά στο Tesla Model Y κάτι που ενισχύεται από την κάρτα αντί για κλειδί που χρησιμοποιείς για το κλείδωμα-ξεκλείδωμα ή και μέσω της εφαρμογής από το κινητό. Να είμαστε ειλικρινείς, δεν το βρήκαμε και πολύ εργονομικό, ειδικά επειδή δεν μπορούσαμε να κλειδώσουμε το αυτοκίνητο από τη μεριά του συνοδηγού. Κατά τα άλλα, το  εσωτερικό του C10 ικανοποιεί με την στιβαρότητά αλλά και την ποιότητα της κατασκευής του, ενώ και η επιλογή των υλικών αλλά και το φινίρισμα βρίσκονται σε καλά επίπεδα. Ένα μικρό αστεράκι βάζουμε μόνο ως προς την αυτόματη σύνδεση με Android Auto.

Τέλος, δυνατό στοιχείο της καμπίνας του Leapmotor C10 REEV είναι οι εντυπωσιακοί χώροι επιβατών και ιδιαίτερα αυτοί για τα πόδια, αφού με 29 εκ. «αέρα» είναι οι μεγαλύτεροι που έχουμε μετρήσει στην κατηγορία. Επίσης, πολύ καλός είναι και ο χώρος για τα κεφάλια όπως και το συνολικό πλάτος καθίσματος, όμως τα πράγματα δεν είναι το ίδιο θετικά αναφορικά με τις αποσκευές και αυτό γιατί με 400 λτ. ωφέλιμης χωρητικότητας, ο χώρος αποσκευών είναι από τους μικρότερους της κατηγορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Leapmotor C10 Range Extender EV
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Σοβαρό και μετρημένο σε εικόνα, τεράστιο σε χώρους επιβατών
Σελίδα 3Επιδόσεις-Κατανάλωση-Αυτονομία-Φόρτιση: Είναι σαν ηλεκτρικό…αλλά δεν είναι ηλεκτρικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο σε κάθε περίπτωση, ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Τεχνικά χαρακτηριστικά & μετρήσεις
Hyundai
ΚΙΑ