Το μήκους 4,74 μ. C10 και στην έκδοση REEV είναι επιβλητικό αισθητικά και κομψό συνολικάpr, χωρίς να διαφέρει σε τίποτα από το ηλεκτρικό C10.
Βασικότερο χαρακτηριστικό του Leapmotor C10 στην έκδοση REEV και αυτό που το διαφοροποιεί από το ηλεκτρικό C10, είναι το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί. Αντίθετα με τα περισσότερα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, το Plug-in Hybrid σύστημα του C10 REEV χρησιμοποιεί αποκλειστικά για την κίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων και την ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας των 28,4 kWh. Είναι δηλαδή σαν ηλεκτρικό στη χρήση του, με τη μπαταρία του να αναπληρώνεται είτε από εξωτερική πηγή όπως τα Plug-in υβριδικά, είτε από τον βενζινοκινητήρα των 88 ίππων που διαθέτει. Αυτός σε ρόλο γεννήτριας καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του C10 REEV για ενέργεια, καταναλώνοντας 6 λτ./100 χλμ. όσο λειτουργεί, ενώ από την άλλη η χωρητικότητα της μπαταρίας προσφέρει παραπάνω από 130 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, αν και ποτέ δεν θα μείνεις από ενέργεια παρά μόνο αν το επιδιώξεις. Η κατανάλωση των 19 kWh/100 χλμ. είναι κάτι που το επιβεβαιώνει.
Αφού καταναλώσει ένα συγκεκριμένο ποσοστό ενέργειας της μπαταρίας του, ο βενζινοκινητήρας του C10 REEV αναλαμβάνει την επαναφόρτισή της. Φυσικά αυτή μπορεί να γίνει και από πρίζα ή και ταχυφορτιστή.
Χρησιμοποιώντας κάτι λιγότερο από τις 28,4 kWh της συνολικής χωρητικότητας της μπαταρίας του και τα 50 λτ. βενζίνης του ρεζερβουάρ, το C10 REEV προσφέρει επίσης συνολική αυτονομία άνω των 970 χλμ., με την όλη εμπειρία να είναι αντίστοιχη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δλ. (σ.σ. παρά το βάρος των 1.950 κιλών). Για τη φόρτισή του, τέλος, το C10 REEV χρησιμοποιεί on board φορτιστή ισχύος 6,6 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή μπορεί να δεχθεί έως και 65 kW (το 50% της ηλεκτρικής του αυτονομίας αναπληρώνεται σε 18 λεπτά).