2 φωτογραφίες »

Το UX σε κερδίζει με χάρη στην ευελιξία και την ευχρηστία του στην καθημερινότητα κάτι που οφείλεται στην εξαιρετική θέση οδήγησης, το μαλακό τιμόνι, την απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα και τον μόλις 10,4 μ. κύκλο στροφής.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

25.171 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2021)

Οδική συμπεριφορά: Σε κερδίζουν ποιότητα κύλισης και ευκολία χρήσης
Το UX είτε μιλάμε για την υβριδική, είτε την ηλεκτρική έκδοση σε κερδίζει χάρη στην ευελιξία και την ευχρηστία του στην καθημερινότητα, κάτι που οφείλεται στην εξαιρετική θέση οδήγησης, το μαλακό τιμόνι, την απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα (επικουρείται τέλεια από το εξελιγμένο 360ο σύστημα καμερών) και τον μόλις 10,4 μ. κύκλο στροφής. Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται ως μια ευχάριστη οδηγικά πρόταση για τα δεδομένα της κατηγορίας, τόσο σε χαλαρούς, όσο και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα με διπλά ψαλίδια πίσω έχει μαλακή σχετικά ρύθμιση (προαιρετικά διαθέτει και ενεργή ανάρτηση Adaptive Variable Suspension) εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του, όμως παράλληλα δεν στερεί από το UX έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Αυτός προκύπτει από την αμεσότητα του αυτοκινήτου να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, από την αίσθηση που προσφέρει και την βέλτιστη διαχείριση του αμαξώματος σε γοργούς ρυθμούς. Bέβαια, μέσα σε όλα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX μέσω του συστήματος Drive Select (με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom λειτουργία), το οποίο επεμβαίνει ανάλογα στον κινητήρα, στο κιβώτιο, στο τιμόνι και στην ενεργή προσαρμοζόμενη ανάρτηση (αν υπάρχει).


Η ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του, όμως παράλληλα δεν στερεί από το UX έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Η ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης παραμένοντας πιστό στις premium αρχές του, όμως παράλληλα δεν στερεί από το UX έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Η τετρακίνηση Ε-Four, που εξοπλίζει την υβριδική έκδοση συμβάλει στην ουδέτερη συμπεριφορά, βελτιώνοντας ενεργά την ευστάθεια και προσαρμόζοντας την κατανομή στους πίσω τροχούς για διόρθωση των εκάστοτε αντιδράσεων του αμαξώματος, ενώ σχετικά με την δυνατότητα του UX σε χωμάτινες διαδρομές, η απόσταση των 160 χλστ. (250h) ή των 140 αντίστοιχα για το 300e και τα ασφάλτινα ελαστικά δεν δίνουν τη δυνατότητα για κάτι παραπάνω από πατημένους χωματόδρομους.

Η γνώμη μας
Το νέο Lexus UX ξεφεύγει από τον κανόνα και θέλει να περάσει στην premium κατηγορία το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Και το καταφέρνει τόσο αισθητικά, όσο και ως φιλοσοφία, όντας το μόνο εξηλεκτρισμένο μοντέλο. Μάλιστα, από τη βασική του έκδοση είναι πολύ καλά εξοπλισμένο και προσφέρει για τη μπαταρία του την κορυφαία εγγύηση της αγοράς.

Lexus UX 250h
+ Σχεδίαση, πολυτέλεια, κατανάλωση στην πόλη, ευχρηστία και ευκολία οδήγησης, οδική συμπεριφορά, λειτουργία τετρακίνησης, εξοπλισμός, εγγύηση μπαταρίας

Xώρος αποσκευών, βουητό στην επιτάχυνση

Lexus UX 300e
+ Σχεδίαση, πολυτέλεια, οικονομία, ευχρηστία και ευκολία οδήγησης, οδική συμπεριφορά, λειτουργία ηλεκτροκινητληρα, εξοπλισμός, εγγύηση μπαταρίας

- Απουσία 4κίνησης, απόσταση από το έδαφος

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto